Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort(deel 1)

ik heb zopas om 16u 10 gebeld naar sunjets ivm het hotel ik heb daar de bevestiging gekregen van de telefonist(nadine)dat het hotel in mei niet zal open zijn ,ze kon mij niet verzekeren dat het eind juli zal open zijn want daarvoor wacht ze nog steeds op bevestiging van het hotel zelf ze zei me dat ze nog bereikbaar is tot 21u vanavond indien ik wil annuleren want wij reizen met7 personen en ze kan mij niet met zekerheid zeggen ofwe dan samengaan kunnen in een ander hotel ze vertelde me ook da ze weet dat sunjets daardoor veel klanten zal verliezen,en het hotel zelf grote verliezen zal maken, ze heeft meook verteld dat de mensen die in mei naar daar reizen een ander hotel krijgen ook 5*,ik heb haar gevraagd waarom ze hun klanten niet op de hoogte brengen, ze heeft er niet op geantw.

Ik vind deze berichten van Sunjets allemaal zeer tegenstrijdig… Sunjets zegt tegen u dat het hotel in mei NIET zal open zijn, maar ze bieden het hotel voor mei wel nog steeds aan op hun site…

Ik stel mij ook wel vragen bij het feit dat ze niet kan antwoorden waarom Sunjets haar klanten niet op de hoogte brengt…

Misschien is het een goed idee om de GM (Mustafa) hiermee te confronteren via e-mail en dan zijn reactie afwachten? Hij liet mij 2 dagen geleden toch zeer duidelijk iets anders weten.

helemaal mee eens ik heb er ook nog bijgezegd dat ik het ronduit schandalig vind dat ze hun klanten niet op de hoogte brengen ,maar natuurlijk doen ze dit niet want als ze massaal anuleren en elders nog een reis boeken dan zijn ze veel geld kwijt,ze zei me ook da daarom de prijs van het hotel zo laag was kheb haar gezegd ik heb me weer eens laten vangen,moet nu 12,50 betalen als ik wil anuleren per persoon en als ik een andere reis bij sunjet boek dezelfde periode indien ik niet boek moet ik 110 euro betalen anuleringskosten,pfffffff ik zeg tegen haar daar kunnen wij toch niks aan doen als u zegt dat het niet open zal zijn kunnen we toch een ander hotel boeken zonder kosten ze zei dat zij daar niks kan aan doen,ik vind dit heel erg

Oké ik heb terug een mailtje gestuurd naar de manager van het hotel. Afwachten wat hij zal zeggen. Daarna kunnen we Sunjets daarmee confronteren…

4 likes

En dan even testaankoop contacteren ofzo, we zijn met genoeg personen om hulp te vinden voor een gratis herboeking of annulering toch??

1 like

ANGELO ik doe mee met jou eerst afwachten

als ik het goed voorheb zijn er toch een paar mensen die bij een ander reisagentschap geboekt hebben? hoe reageren deze agentschappen op een eventuele vertraging op de opening van dit hotel ?

wij hebben daar ook al aan gedacht om te doen

omg !!! pfff ik ben echt bang é ! , da hotel moet klaar zijn tege mei !
da kunne ze ons ni aandoen , als ze zegge opening is voor mei moete ze maar zorge da het klaar is tegen mei , anders moete ze ni zeggen da het hotel gaat openen in mei ! en moete ze het ook niet in de brochures zetten !
maar ik heb alle vertrouwen in mustafa en als hij zegt dat ze zelfs het hotel in april agan openen dan zal da wel ook zo zijn , hij zal dat niet zeggen als het niet zo zal zijn hé x
ik snap echt niet dat sunjets zoiets zegt ?

Hello het is nogal druk …hé.
Ik denk dat alles nog wel goed komt…ik kom daar aan op 23 Mei dus ?
Sujets zal ons wel op tijd verwittigen
Ekele mensen hebben via een andere touropereerder geboekt wat zeg die ervan ?
Welke touropereerders zijn dat, graag eens weten !
Wie antwoord hierop ?
evandous

ik geloof dat het ado travel en ab in den urlaub was ???

Trouwens wanneer heeft Sunjets zijn brochures uitgebracht?

In november? Het is raar dat ze dan 2 maanden later al gaan zeggen dat het hotel niet tijdig klaar zou zijn.

Persoonlijk denk ik dat Sunjets nauwelijks of bijna niet op de hoogte is van de toestand daar… De praatjes van die dame aan de telefoon lijken er meer op dat ze op safe gespeeld heeft omdat ze eigenlijk niet deftig geinformeerd is…

Ik heb Mustafa al enkele weken geleden gecontacteerd ivm Sunjets die me afraadde het hotel te boeken omdat het 3 maanden vertraging zou hebben. Dit was zijn antwoord en ik heb dus toch geboekt :vak02:

Dear Ms.Billen

I do not know which Travel Agency You talked to in Belgium, but we have
Contract in Belgium only with Sunjet(JetAir-TUI). That is not true that we can not
Open the Hotel in the coming season. Normaly we would open the Hotel in May 2010,
But now planned to open earlier by the end of March. Please let us know which Travel
Agency is it to tell You unreal information about our opening.
We have received more than 300 reservation untill now from Belgium starting from May 2010,
From SUNJETS (JETAIR – TUI) ….
Please be sure that if you applied to TUI Office or another Travel Agency, and let us know about it.
And we can ensure You 100% that we will definitely open the hotel before May 2010.

Please keep contact,

3 likes

Thx Scoobie!

Ik ben er ook nog gerust in.

Trouwens 2 dagen geleden heeft diezelfde man mij dit nog gestuurd:

DEAR MR.RETHY,

WE WILL DEFINITELY OPEN THE HOTEL IN MAY, BUT NOW ALSO PLANNING TO OPEN IT
BY THE BEGINNING OF APRIL.

KIND REGARDS,

MUSTAFA KADIOGLU
GENERAL MANAGER
GRANADA LUXURY RESORT & SPA

1 like

ik denk als je 10 maal naar sunjets belt dat je 10 maal iemand anders aan de lijn hebt. zij zijn alleen daar om die reizen te bevestigen .zij kennen van al deze hotels ook niet de nodige info. greetz

1 like

ja idd ik heb nu toch al 4 keer gebeld en het was 4 maal iemand anders daarmee dat ik altijd de naam nog eens vraag van wie ik daar aan de lijn krijg,want ze kunnen zij zeggen wat ze willen in ieder geval ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat het zal open zijn ,ik wil hier echt geen paniek zaaien maar ik vind toch dat ik dit moest melden hier wat die nadine van sunjets aan ons heeft verteld,mijn schoozus die ook meereist met ons zal vandaag ook eens bellen naar sunjets en ze zal sunjets confronteren met wat ons gisteren is meegedeeld ,eens horen wat ze te zeggen hebben.

1 like

Ik denk niet dat we in paniek moeten raken. Boeken op sunjets kan nog probleemloos en vanuit het hotel klinkt er ook nog geen twijfel over de openingdateum. Zelf gaan annuleren of herboeken op basis van telefonische info lijkt me niet aangewezen. Het is aan sunjets om bij eventuele problemen een oplossing te bieden.

Zoals ik gisteren gezegd heb ik contact opgenomen met de GM van Granada. Ik heb in een mail gestuurd wat ze bij sunjets zeide en dit is zijn reactie hierop:

Dear Mr,

Thanks for your info mail first.
I forfarded your mail directly to the Product Manager of SUNJETS, now.
Please be sure that and make your reservation for June without any doubt.
Because we received many reservations from Belgium, Germany and Holland untill
Today forall season starting from May. How can it be possible not to open the Hotel İn time before the 1st.of May.
I give You a Guaranty as the GENERAL MANAGER of GRANADA LUXURY RESORT & SPA.

Hope to see You in June,

Kind Regards,

Mustafa Kadioglu

Ik hoop dat hierbij de meeste mensen gerust gaan zijn. Hij praat hier in de mail over ‘june’ omdat ik heb vermeld dat wij 23e juni zullen aankomen. Voor de mensen die in mei vertrekken is er dus niet aan de hand.

Ook heb ik een mailtje naar Sunjets gestuurd, van hen kreeg ik het volgende antwoord:

Geachte heer

Wij hebben uw bericht goed ontvangen.

De opening is voorzien begin mei. U vertrekt eind juni.

Mocht er iets zijn, wordt u door onze diensten zeker op de hoogte gebracht.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Aarzel niet ons opnieuw te contacteren mocht u nog vragen hebben.

Met vriendelijke groet
Benedicte
Sunjets

Voor de mensen die nog twijfelen voor te boeken of hun voorschot al dan niet te betalen… ik hoop dat ik jullie heb kunnen overtuigen. Veel meer kunnen we niet doen denk ik.

:dag:

6 likes

blij dit te lezen,wij gaan van 17 juli tot 3 augustus.Na 5 jaar Perissia in Side te hebben bezocht
hebben we iets anders geboekt .Hoop dat het goed ga zijn

echt content dit te lezen.Wij gaan met twee jongens van 14.