Wij zijn die groep van 13 pers. Geboekt bij ab-in-den-urlaub. Verleden week hebben er nog 6 mensen van onze groep deze reis geboekt, hen is niets vermeld dat het hotel niet zal open zijn. Zoals jullie weten gaan wij van 17 maart tot 27 maart naar een hotel, ook in deze buurt(ong. 25 km. ervan) en dan gaan we zeker een kijkje nemen hoever het hotel juist staat. Van zodra wij terug zijn, zet ik wel verdere uitleg op dit forum.
Als wij verleden jaar in nov. in ROYAL DRAGON waren dan waren ze EVRENSEKI BEACH nog aan het bouwen, dit stond zeker niet verder dan GRANADA (foto), daar werd dag en nacht aan gewerkt en is open gegaan in mei, dus ik denk niet dat je moet paniekeren.
amai ik val hier van de ene verbazing in de andere,blijkbaar is er bij sommige personen van sunjets een behoorlijke vijs los,mijn schoonzus heeft vandaag ook nog gebeld als reactie op mijn telefoontje van gisteren die weten echt nie wa zeggen,nu in ieder geval ben ik heel blij te horen dat de gm van het hotel bevestiging stuurt,ik had bijna geanuleerd en een andere reis geboekt zal morgen toch nog eens een mail sturen naar sunjets en er eens goed mijn gedacht zeggen want dit vind ik er toch over hoor van sunjets
Hallo ! Natje
Wij zijn ook al een beetje gerust gesteld
want we dachten er ook over om te annuleren
bedankt aan de mensen die er al zoveel voor gedaan hebben
zoals de BILDE enz:dag:
ja inderdaad , ik ga het er ook bij laten en ik heb er alle vertrouwen in dat alles met het hotel in orde gaat komen !
zo niet dan heb ik pech maar hoogstwaarschijnlijk kom alles dik in orde dus mensen ,
heb vertrouwen in de GM en wacht met volle stress af x
om te horen te krijgen dat het hotel AF is :):)
ik heb bij ado-travel geboekt. ik zal morgen of ten laatste maandag eens horen hoe ze daar denken over de opening in mei, voor diegenen onder jullie die in mei vertrekken. Wij (ik en mn tieners) zelf gaan augustus,maar ook ik tel al naar de eerste reisverslagen. Er was toch iemand van het forum die reeds in maart al kon gaan kijken hé. ik vind alvast dat hier een leuke sfeer hangt op het forum. Zonde dat we er niet allemaal tegelijk zijn.:wereld:
Wij zijn ooit in Kizilagac (:wereld:Turkije, 15 km van Manavgat) op vakantie geweest. De (ruw)bouw die naast ons hotel stond moest binnen de 14 dagen openen. Grapje dachten wij toen allemaal… Maar daar werd 24/24 uur gewerkt en met het uur zagen wij het hotel letterlijk en figuurlijk openbloeien. Toen wij naar huis vertrokken (na 1 week) stond de tuin in bloei, Zat er water in het zwembad en werd er proefgedraaid aan de glijbanen. Ook de binneninrichting bleek bijna in orde want onze hostes bevestigde dat het een week nadien open ging. En het was prachtig…
zo te zien gaan er veel belgen die naar het hotel gaan.wij zijn er in iedergeval wel gerust in.En is het hotel niet klaar dan heeft de reisorganitatie een groot probleem want tenslotte hebben zij het hotel in de zomerbrochure.
tot aan de bar en dan kunnen we met zen allen ene drinken op de goede afloop :dag:
Mij valt op dat het kamertype 22 gedurende de gehele periode volzet is. Dit kan natuurlijk toeval zijn. Indien de problemen bij de boekingen zich enkel bij dit kamertype voordeden zou het er kunnen op wijzen dat er een foutje op de site van sunjets zat. Verkeerde prijs ? Niet beschikbaar ?
hallo wij zijn ook belgen.zoals ik kan zien vertrekken wij samen naar dat hotel en komen we ook samen terug.wij zijn een gezin met 2 volwassen kinderen en de vriendin van onze zoon.en nog een koppel zonder kinderen.zullen we ginder samen klinken op de goede afloop.
hallo, jovadi
blij om te horen dat jullie ook op 13juli vertrekken tot
27juli, wij vertrekken met nog een koppel vanuit zaventem >>>
en hopen dat wij er samen ginder eentje zullen op drinken
op de goede afloop het wordt er zo te lezen op deze site
dat er veel belgen zullen zijn, en hopelijk niet te veel russen
Zo en nu en nu maar aftellen zeker!
alvast vele groetjes :dag:
Pluche
Moest er iemand zich geroepen voelen kan je altijd een mailtje sturen naar de manager van het hotel. Je kan dan vragen voor wat extra informatie (ook al weten we alles al ongeveer) en vooral naar nieuwe foto’s van de bouw.
En gelieve die foto’s hier dan ook te posten natuurlijk.
Waarom doe ik dit zelf niet? Ik heb vorige week pas gestuurd en kan die man ook niet alle weken lastig vallen…
het adres is: [EMAIL=“info@granada.com.tr”]info@granada.com.tr
hotel staat er in ieder geval:vernomen van een turkse kennis van verleden jaar!Als hij nog is op de chat zit zal ik vragen me op de hoogte te houden!greets!
Hallo graag zo veel mogelijk info bij je Turkse kennis.
Kan die persoon ook nog recente foto’s opsturen ?
Alvast bedankt voor de moeite…je zou er iedereen een groot plezier mee doen !
Groetjes uit Gistel.
evandous