Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort(deel 1)

ik kan het niet meer volhouden ik ga naar ginder de 27 jan ik ga morgen boeken naar manavgat en ga kijken ik blijf een week ,ga foto s nemen en zal de manager trachten te bereiken .ik hou jullie op de hoogte houden daaaag

7 likes

héhé das heel sympathiek :slight_smile: ben benieuwd hopelijk komen we dan meer te weten …
veel succes!

Ik wou dat ik kon meegaan :slight_smile:
Probeer maar zoveel mogelijk foto’s te nemen dan.

@ Kurt: kan uw kennis in Turkije ons geen foto’s of extra info bezorgen?

Weet ik ni,zal het altans vragen.hij werkt in een hotel in side en woont in Manavgat.Zal mijn best doen voor nog foto’s!!

kurt, in welk hotel werkt U vriend? want ik ben ik ben volgende week in SIDE SORGUN en ga hem dan mischien bezoeken . hoe is zijn naam?

2 likes

perissia hotel in side.zijn naam is mehmet Mukhu

goede reis en veel plezier.bedankt voor de moeite die je doet.

Hallo,Wij hebben ook bij sunjets geboekt met vier personen en dit van 24/07 tot 31/07. Inderdaad ze spreken elkaar constant tegen. De werkneemster van Sunjets zei me dat het wel mogelijk was dat het hotel een maand of zoiets vertraging zou kunnen hebben en dat we gingen rekening moeten houden met kinderziektes van een nieuw hotel. Maar dat ze er eigenlijk nog niet veel over wisten. Ik heb dan een mail gestuurd naar het hotel zelf en ik heb dan ook dit antwoord van de manager gekregen:

Dear Hannes Vancamelbeke,

First of all, thanks for your kind interest to our hotel.

We can ensure You and give a gurantee that we will open the hotel before 1st.of may 2010.

Hotel will be exactly the same as in the model photos.
You can also decide after have a look our present photo of the construction here
İn attached……

Kind Regards,

Mustafa Kadioglu
General Manager
Granada Luxury Resort & Spa

De manager heeft me in bijlage deze twee foto’s doorgestuurd. Eén ervan is hier reeds op het forum te vinden. De andere foto is van een kamer,maar ik heb ook wel mijn twijfels of dit een echte foto is. Hopelijk zal het voor iedereen in Mei 2010 af zijn en dat alles tip top in orde is.

Groeten
Hannes

6 likes

Zo te zien is er aan de foto van het hotel zelf
nog niet veel veranderd, trouwens ook nog geen
zwembad enz. te zien
De kamers zien er prachtig uit, maar heb daar ook mijn twijfels over!
kan mij niet voorstellen zoals de foto die hij telkens meestuurd
van een onafgewerkt hotel dat er daar binnenin al zo een prachtige kamers zijn ! Wij hopen in ieder geval dat die manager gelijk heeft
want als hij al die Belgskes op zijn dak zal krijgen , en zijn hotel is niet
klaar
Nu maar afwachten tot joseph ginder een kijkje gaat doen zeker :dag:

Er is ook maar een week verschil tussen beide foto’s he… Op een week zet je geen zwembad denk ik :slight_smile:
Maar je kan wel zien dat de gevel helemaal geverfd is en dat er al veel glas instaat ten opzichte van de vorige foto.

Wat die kamer betreft kan het wel al zijn dat ze 1 kamer hebben afgewerkt als model… Kan zijn zelfs dat ze die kamer niet eens in het hotel zelf gebouwd hebben. Maar nu heb je wel al een beeld van wat je kan verwachten.

thx voor de foto’s!

hopelijk snel meer!

–> en wat die sunjets medewerkers zeggen aan de telefoon zeggen ze tegen alle klanten die een hotel boeken dat nog niet klaar is. ‘het KAN zijn dat er vertraging is, het KAN zijn dat er kinderziektes zijn,…’

hai
ik ben een alleenstaande moeder met een zoon van 10 jaar
ik ben dus ook weer bezig om me vakantie te boeken en mijn oog
ging dus ook uit naar granada luxury resort
ergens heb ik ook wel twijfels maar ik geloof toch wel dat ze ook geen zin hebben in heleboel klachten en gedoe
vind het heel moeilijk nu is er iemand die wat handige tips heeft voor mij
komt eigenlijk al 20 jaar in spanje ahhah
verleden jaar voor het eerst alleen met mijn zoon maar marmaris geweest en dat is mij prima bevallen vond het resort wel gaotisch
zaten in green nature resort
dus zijn er tips dan heel graag
groeten van een moeder uit den haag

Hallo,
als je in de maanden juli of augustus zou gaan denk ik niet dat er problemen zullen zijn hoor.
Stel je voor; iedereen die met Sunjets hiernaartoekwam gaat reklameren in Brussel. 't Zou daar schoon worden hoor.
Ik ben wel gisteren bij Sunjets langsgegaan en daar zei men dat 't hotel inderdaad, normaal gezien af zou zijn in juli. Indien niet worden er plaatsen gezocht; niet in eengelijkwaardig hotel maar in een gelijkwaardige prijsklasse wat, me dunkt, toch een serieus verschil is.

Hoi,

Samen met mijn vrouw en twee bevriende echtparen hebben wij ook onze vakantie geboekt naar granada luxury resort, wij komen allen uit de streek van Aalst en zijn vijftigers.
Wij vertrekken op 2juni van brussel en komen terug op 14juni,
Enkele tips voor een uitstap in de streek zijn van harte welkom,zijn reeds een paar keer naar turkije geweest maar nog nooit in de streek rond Side.
Wij hopen van velen onder jullie te ontmoeten in een prachtig en afgewerkt hotel aan een gezellige bar:zon02:

1 like

Ik zelf ga samen met 4 anderen ook naar dit hotel. In principe zou alles voor mei af moeten zijn, dus daar gaan we voor de goede orde maar even vanuit. Wij arriveren 3 mei in het hotel, dat zal waarschijnlijk als één van de eerste zijn. Hopelijk kan ik jullie dus tegen die tijd geruststellen. Ik hou jullie op de hoogte!

4 likes

Beste Namree & Nancy1970

Wij hebben ook al dikwijls Spanje gedaan en zeer dikwijls Turkije.
Heb ook al in Green Nature gelegen in Marmaris en hebben de laatste 5 jaar de streek rond
Side bezocht. Marmaris kan je een klein beetje vergelijken met Side. Wat anders is ; Side is compacter, van Marmaris tot Içmeler loopt een dijk van ± 11km. Side heeft een grote winkelstraat, teneinde aan de haven , zeker een tip, eens naar links gaan , daar heb je de ruines en de zuilen . Daar kan je zeer mooie foto’s maken. De beste periode om Side te bezoeken is 's avonds. Want dan is Side heel mooi verlicht. Nog een mooie excursie die je van daaruit kan doen is de Green Canyon. Heb daar ook al in de buurt een jeepsafari, blauwe dolfijnentocht, Manavgat markt gedaan. Manavgat markt doe je best om maandag , donderdag is het meer groenten/fruit markt. Heb thuis tal van foto’s en films van vakantie’s , folders van excursies die je kan doen.
Als er iemand geinteresseerd is in nog meer uitleg , contacteer mij dan maar.

1 like

Beste Cortois,

Bedankt voor u reactie,graag meer info over green canyon,markt Manavgat en eventueel foto’s en folders van de omgeving,
dank bij voorbaat en groeten :dag:

We hebben al een foto gezien van de kamer, ik heb nu ook ene tweede foto gekregen waarop de andere kant van de kamer zichtbaar is.

9 likes

Zal een beknopte omschrijving geven en foto’s over onze ervaringen .
Green Canyon ; zijn dorpen die ze onder water hebben laten lopen om de stuwdam te kunnen bouwen, is een groene rivier tussen de bergen, maar de bomen zijn daar wel blijven groeien en komen boven het water uit. Is zeer groot en lang, je vaart met de boot, gaat zwemmen en de natuur geef onvergetelijke beelden ( zie bijlagen ).
Manavgat markt; maandagmorgen doen , te doen met de dolmus niet als excursie. We hebben nog veel info thuis , omdat wij altijd met een groep op vakantie gaan, maar kunnen dit niet op de computer zetten ( is veel te veel ) . Ook in bijlagen: alle brochures van de excursies die je kan doen meegestuurd. Groetjes

5 likes

Hallo,

door het lezen van dit forum heb ik vandaag geboekt, in het hopelijk afgewerkte Granada luxury resort. Wel via adotravel want bij sunjets was het niet meer mogelijk, ondanks de melding te contacteren voor boeking?!
Zijn er nog Belgen die vertrekken rond eind juni met deze tour operator?
Is de eerste maal als alleenstaande mama op vakantie te vertrekken met mijn 2 kids (11 en 14jaar)

Grtjes Nancy

NANCYGOLF ik wens je een prettige vakantie toe,ik zal je waarschijnlijk niet zien ginder want ik kom de 25 ste juni al terug