Bedankt Cortois voor uw uitgebreide informatie en bijhorende foto’s,
groeten
namree
Je mag ons ook op de lijst plaatsen. Ik en mijn vriend vertrekken op 25 augustus voor 1 week naar Granada, we zijn er wel gerust in, zou al erg zijn indien het hotel dan nog niet klaar zou zijn. We kijken al uit naar de reacties en foto’s van onze voorgangers. :dag:
Ik en mijn vriendin (18j) overwegen ook dit hotel te boeken begin Juli. Ziet er allemaal goed uit… Soit , we zien wel wat we doen :dag:
hoy
wij komen uit den haag hebben geboekt 2 juni voor 15 dagen 1399 euro
wil je weten bij wie mail gerust.foto,s zijn ook welkom.
reeds 3 maal een nieuw hotel geboekt,was altijd goed o.a,
{royal dragon}
sherwood breezers,
grt.joop en bep
Hallo, allemaal
Kon mij vandaag niet weerhouden van nog eens
te bellen met sunjets of ze nu al een bevestiging
gekregen hadden , dat het hotel in mei zou open
zijn ! Tot nu toe is er nog geen enkele bevestiging
dat het hotel af zou zijn ! Ze vroegen om nog een beetje geduld te
hebben, en indien het hotel niet af zou zijn er verwittigd zou worden
en je een hotel in de zelfde aard zou krijgen
dus nog een beetje geduld hebben voor de mensen die in mei vertrekken
Ben verleden week bij Sunjets langsgeweest en daar vertelden ze me dat, indien 't hotel niet klaar zou zijn we een ander hotel in de zelfde prijsklasse zouden krijgen.
Ik zeg wel"in de zelfde prijsklasse als wat we betaald hebben!!!". Niet in de prijsklasse waarin 't hotel zich zou bevinden, daar de prijs (een 5-tal keer vermeld tijdens ons gesprek), heel laag is.
Ik vrees dat 't dan maximum een 4**** zal zijn.
Hallo Joop en Bep,Ik las van jullie het hotel Sherwood breezers ben daar geweest juli 2008 en daar kennis gemaakt met vele belgen en nederlanders. Misschien ken ik jullie wij waren daar met een groep van 13 personen.
hallo joseph hopelijk is er al meer te zien dan die fotos we verlangen al naar je resultaat en hopend op zeer goed nieuws succes groetjes
karl,ik sta in mijn startblokken want morgen om 10:20 vertrekt het vliegtuig ik hoop dat ik jullie vele positieve berichten kan doorgeven en natuurlijk ook vele foto s ik ben erg nieuwsgierig
Hallo vakantiegangers wij zijn Trudy en Richard uit Leiden in Nederland en willen
29 mei 15 dagen naar Granada.
Lijkt ons een fantastisch hotel en hebben alle ontwikkelingen via het forum gevolgd
en hopen dat alles goed komt en zijn benieuwd of er in deze periode nog meer
Ollanders van plan zijn om hier heen te gaan want de Belgen zijn tot nu toe in de meerderheid.Maakt ons niet uit hebben goede ervaring met Belgische mensen.
Hoop snel wat meer fotos e.d over de voortgang te zien en misschien tot ziens in Granada.
Groeten uit Leiden:dag::dag::zon02::zon02:
In ieder geval veel plezier, en je kan daar misschien een handje helpen. Tot later. gr Angelo
hoop maar dat het in orde komt dat we niet moeten kiezen voor een ander hotel
want heb geen zin om in een 4 STERREN TE GAAN ZITTEN
betaal dan liever nog iets bij ! Nu maar hopen dat josef ons beter nieuws brengt
beste josef een goede reis gewenst en hopelijk breng jij ons beter nieuws mee
angelo ik zal al enkele kamers schilderen ,maar niet allemaal want anders hou ik van mijn vakantie niets meer over ;en ik moet ook nog foto s maken
Prettige reis Joseph, niet te veel schilderen hé,genieten,genieten en fototjes maken!!
Hallo Joseph, goede reis. Steek maar een paar caoutchouen bottekes in je valies. Je kan misschien meehelpen met chappen of 't zwembad.
Zou nog een pracht foto opleveren, de joseph op een handdoek aan het onafgewerkte zwembad. Kunnen we deze zomer de foto’s naast elkaar leggen.
Er is precies een beetje rustiger dan gewoonlijk op de site…ik denk dat wij allen wachten op ( goed ) nieuws van Joseph !
groetjes uit Gistel.
evandous
Ik denk dat iedereen met een ei zit en wacht op nieuws.
En dan durven er nog mensen beweren dat vakantiegangers die in een luxehotel verblijven niet avontuurlijk zijn en geen risico’s durven te nemen.
Hallo,
Jullie mogen gerust zijn dat we met een ei
zitten en een heel groot zelfs, hoop maar dat het goed komt
hebben zo een 10 jaar geleden ook zo iets meegemaakt in Tunesie
hotel Caribian world 5*****
Het was een echte nachtmerrie, is zelfs op tv geweest
van al de klachten, hotel was niet af en daar stonden wij dan
midden in de nacht, gans de bus met Belgen stonden na een half uur terug aan de receptie , geen slot op de deuren, geen water , bekakte wc
beslapen bedden, allee een matras op de grond, beschimmelde boterhammen in de badkamer en nog te veel om op te noemen
uiteindelijk zijn we naar een ander hotel over gebracht en kregen we daar 's anderdaags in de late namiddag een kamer
Dit was een reis geboekt met jetair , en is toen na al de klachten en de uitzending op tv niet meer te zien geweest in de brochure
hebben toen ook een kleine vergoeding terug gekregen maar onze vakantie was om zeep.Dus hopen we dat joseph ons goed nieuws brengt want dat wens ik aan niemand toe
:dag:
Wij gaan van 1 mei tm 15 mei! dus wij zullen een van de eerste gasten zijn!
Wij hebben d’r heel veel zin! en de volste vertrouwen dat het af is.
Wij hebben geboekt met alltours.de en als het niet af zou zijn, mogen we een hotel naar keuze uitzoeken.
Wij komen uit Nederland!
met vriendelijke groet, fam Curvers