Wij zijn een gezin met 2 volwassenen en een zoon van 13 en vertrekken samen met vrienden op 30 juni naar Granada luxury. Ik had niet gedacht dat er zoveel Belgen naar dit hotel gingen want je kunt het blijkbaar juist bij Sunjets boeken. Toen ik de foto zag van die kamer dacht ik ook hoe kan die kamer al af zijn en heb dan eens de kamers vergeleken met hotel Royal Dragon ze zien er een beetje hetzelfde uit maar het is moeilijk als je geen volledige kamer ziet. We kijken er ook naar uit om het resultaat te zien van de mensen die ons voor gingen. Hopelijk zijn alle bars en restaurants af om goed te kunnen eten en drinken. Ons hadden ze van Sunjets wel gezegd dat het vrijwel zeker is dat het hotel zou af zijn en anders krijgen we een evenwaardig hotel in de streek en dat er daar in die streek geen gebrek aan zulke hotels zijn.vlagnic:dag::zon02:
fijn te lezen dat er weer meer Belgen bijkomen!!! Vetrek 26juni voor 11dagen met mijn 2 kids van 11 en 13jaar. Heb het volste vertrouwen dat alles super gaat zijn!!! Ooit zo de Limak Limra
en Cornelia Diamond geboekt, zonder enig probleem. Integendeel service was op zijn allerbest!!!
hallo , ik heb gezien dat jullie ook op 30 juni vertrekken naar granada luxury resort , juist zoals ons , wij vertrekken op zaventem , jullie ook ?
ons vlucht zou normaal gezien zijn om 15.40 u 's namiddags
groetjes X
Jullie mogen ons ook op de lijst zetten. Wij zijn een Belgisch gezin met een zoon van 14 jaar die op zaterdag 2 juli vertrekken. Wij vertrekken vanuit Eindhoven voor 2 weken. We hopen in ieder geval dat het hotel tijdig klaar zal zijn maar ook ik heb van de manager van het hotel een mail gekregen dat dit zeker het geval zal zijn. Laat ons hopen. Hopelijk tot in Alanya:dag:
Hello iedereen goeie avond, is er iemand die weet wanneer Joseph terug thuis komt uit Turkije, benieuwd zoals iedereen, hoe ver het staat met de bouw van het hotel Granada !
groetjes.
evandous
Hallo iedereen,ik denk dat joseph aan het spitten is en geen tijd heeft om te mailen. Hopelijk heeft hij niets gekregen van verschot, ofwel zit hij nog altijd aan de bar. Maar wat zal het nu zijn he; af of nie af.groetjes karl,aan alle wachtende .:zon02:
hallo,
we hebben ook geboekt voor Granada Luxery resort voor de periode van 17/07/2010 tot 31/07/2010.
hopelijk is alles zoals op de maquette want het ziet er echt wel super uit.
heb vandaag mijn voorschot factuur ontvangen en daar staat op vermeld geen turkisch tent en geen waterpolo, hoop dat het zo niet verder gaat…
maar volgens de medewerkster van sunjets zal het zeker af zijn en zullen ze er alles aan doen ,want ze kunnen zich dat niet permiteren , doordat ze nu promotie maken voor hun hotel.
zo hoop dat we er een leuke vakantie te gemoet gaan en zien we elkaar daar.
Ben even aan het computeren geweest en niet via google maar eens via yahoo naar granada luxury hotel gezocht en een duitse site www.side-manavgat.de daar stonden alleen echte fotos op wel van 12-11-2009 groetjes
Kunnen jullie mij eens laten weten met welke maatschappij jullie dit hotel geboekt hebben aub?
Zijn er ook singlekamers te verkrijgen?
Alvast bedankt. :zon02: