hey natachap geen waterpolo betekent dus geen zwembad dat ziet er goed uit
Wij gaan van 3 juli voor 12 dagen met 2 kinderen meisjes van 14 en 12 jaar groetjes
Hoi,
Wij vertrekken vanuit Oostende de vlucht is om 10u30. Wij hadden nochthans liever vanuit Brussel vertrokken omdat de vlucht daar om 6u05 was en bij terugkomst om 1u25 maar wij wonen in Snaaskerke dus Oostende is dichter. Er zijn misschien 2 vluchten vanuit Brussel das raar dat jullie zolaat vertrekken misschien kan je dat navragen om de vlucht 's morgens te kunnen nemen ik heb mij laten wijsmaken dat dat moet mogelijk zijn zelf hebben wij dat nog niet gedaan want vakantie kan niet vroeg genoeg beginnen hé.
Ik dacht ook dat Joseph 1 week weg was dus we zullen gauw iets meer weten hoop ik.
Allé tot wat later
http://www.tuerkei-hotline.de/forum/index.php?topic=4926.0;prev_next=next#new Dit is het forum van de Duitsers die ook naar dit hotel vertrekken misschien is het leuk om op deze site naar hun verhalen of fotos te kijken en eventueel aan meer informatie te komen.
Hallo iedereen
Zoals eerder gezegd wij hebben een duplexkamer geboekt van 29/06-09/07/2010.
Vandaag kregen wij een brief van Sunjets met de melding dat die kamer type 22 geen zeezicht heeft en dat we automatisch 2 kamers toegewezen kregen.
Ik belde naar Sunjets met de melding dat dit voor ons onmogelijk was aangezien we met 2 kleine kinderen reizen waarvan 1 een handicap heeft.
De dame aan de telefoon (franstalig) zei dat wanneer ik vraag om te veranderen van kamer ik het schriftelijk moest doen en dat er kosten aan verbonden ware.
Ik zei tegen haar ik heb niet gevraadg om te veranderen maar we kregen een brief met de melding dat het zo was, we hebben geen keuze.
Ze bleef zeggen alles moet schriftelijk.
Ik ben dan heel duidelijk in een franse colère geschoten (letterlijk want ik ben tweetalig) en maakte haar duidelijk dat ik het niet pikte dat zij de beslissing nemen om ons 2 andere kamers toe te wijzen en dat wij daarvoor nog eens extra zouden moeten betalen.
Het enige wat ze me kon zeggen toen was dat ze de telefoon ging toeleggen en dat onze reis zou opgezegd worden.
Toen ik naar de verantwoordelijk vroeg snauwde ze me toe dat ze me toch niet zou doorverbinden en dat ik nog alleen het recht had te zwijgen. Ze zette me 10min op muziek om vervolgens een toon te krijgen dat er geen verbinding mogelijk was.
Ik belde dadelijk terug en kreeg een man aande lijn die nederlandstalig was. Ik vertelde hem net hetzelfde over de brief en hij zei dat hij geen brief kon terugvinden.
Ik gaf de naam van de persoon van wie die brief kwam en hij zei ah ja idd dat is de persoon die zich daarmee bezighoud.
Dus opnieuw de hele uitleg over de kinderen en dat het niet mogelijk is voor 2 aparte kamers en toen vertelde die man mij doodleuk Mevrouw u krijgt geen 2 aparte kamers maar wel een type 23 dus maw een suite met 2 kamers binnen 1 ruimte. De oppervlakte is groter dan de duplex en MET zeezicht.
Toen ik hem vroeg hoe het zat met de bevestiging die ik zou moeten sturen zei hij dat is absurd want dan moet u kosten betalen, nu in dit geval is er een omboeking van ons uit omdat er een fout in de brochure en op het internet staat en krijgt u een upgrade zonder extra kosten.
Ik vroeg of ik van hen een bevestiging zou krijgen en hij zei neen want het hotel is nieuw en we kunnen niet ter plaatse gaan kijken en moeten vertrouwen op de info die we doorkrijgen van het hotel, aangezien u nu geboekt staat in type 23 met zeezicht zullen ze dat automatisch in het hotel wel merken en hoeft u zich geen zorgen te maken.
Dus wij gaan er nu van uit dat we type 23(suite met 2 kamers) hebben met zeezicht.
De man aan de lijn zei ook nog de nieuwe kamer die u hebt is veel groter en heeft meer luxe.
Ik hoop dat hij gelijk heeft en dat we bij aankomst geen problemen zullen hebben.
Ik heb al gedacht naar de manager een mail te sturen met de vraag of het effectief zo is dat type 22 geen zeezicht heeft want als hij het weer anders zegt dan zal ik me zeker opnieuw laten horen bij sunjets.
Dit was dus mijn ervaring vandaag met sunjets en ik hoop dat het inderdaad geen gevolg hoeft te krijgen. Ik ben geen moeilijke persoon maar ik krijg wel graag de juiste informatie.
Blijkbaar zijn er bij sunjets wel meerdere mensen die niet echt op de hoogte zijn van bepaalde zaken als ik hier zo lees ze ene zegt zo en de andere zegt anders.
Ik moet mijn positieve mening over sunjets toch een beetje herzien en altijd met 2 woorden spreken. Hangt ervan wie men aan de lijn krijgt.
groetjes
hallo nog eens
Nu ik net gedaan had mijn verhaal hier neer te typen heb ik toch de beslissing genomen om het hotel een mail te sturen.
Ik ben benieuwd of het idd zo is dat type 22 geen zeezicht heeft.
Ik wacht op antwoord van Mustafa en ik zal jullie op de hoogte houden.
hallo, mensen allemaal ik ben 2uurtjes terug thuis en laat je direct het laatste nieuws weten .Ik zal je gerust stellen, ik heb het geluk gehad dat ik een rondleiding heb gekregen van de eigenaar himsef dat zul morgen of overmorgen zien op de foto s .Ik kan U verzekeren dat het hotel open zal zijn op 1 mei ,ik ben ook op de kamer geweest die af is ,iets prachtig je kan bv van in je kamer niet in de badkamer kijken maarandersom wel want het een glazen muur u kan zelfs de zee zien ;aan de kant van de zee onderaan is het restaurant op de eerste verdieping zijn de a la carte restaurants de zwembaden zijn er ook al dat zal je wel zien op foto de koelkamers ijn ook reeds klaar ,net zoals de keuken echt waar een enorm compleks naar de uitleg te horen het mooiste hotel van turkije op wandelafstand heb je een groot winkel centrum iets voor de vrouwtjes . ik ga het nu laten voor vandaag wil er mij iemand iets vragen mijn E-mail adres is [EMAIL=“jos-beynaerts@live.be”]jos-beynaerts@live.be en zoals afgesproken tot morgen
hier ben ik nog snel terug ik was nog iets vergeten er wordt 7dagen op 7 en 24 op24 hr gewerkt door 300 personen wil je iets meer weten direkt kun je bellen naar het nr 0479402633 dit is het nr van mijn vrouw die is ook op de hoogte van alles daaag
hallo joseph,
We zijn heel blij te horen dat het hotel er nu reeds goed uit ziet.Heel nwat geruster nu.Nu nog vol spanning wachten op de foto’s.Bedankt voor het goede nieuws.vele grtjs:kus:
Hartelijk dank, nu zijn we inderdaad veel geruster. Kijk er al uit om zalig niks doen :zon02::zon: en in de zon te liggen
josehp bedankt voor informatie.
ik zie jullie daar wel wij gaan 2juni voor 15 dagen
joop en bep
groetjes uit holland
joop en bep inderdaad ik kom toe op 04-06-2010 tussen 13 en 14hr ik hoop dat we er elkaar tegenkomen. voor foto s kijk vrijdag
hallo joseph
goed te horen dat je weer heelhuids bent teruggekomen uit TURKIJE
bedankt voor de info zover hebben gelijk een goed gevoel dat het hotel tijdig opent
wij zijn reuze benieuwd naar de vorderingen en wachten met spanning de fotos af die
je daar voor ons allen gemaakt hebt
alvast bedankt voor alle moeite :kus:
Gr. uit Leiden:zon02::zon02::zon02:
he joseph wij gaan 29 mei voor 15 dgn dus misschien zien wij jullie daar dan ook nog
en joop en bep ook natuurlijk.
jullie ook nog bedankt voor alle info.
Gr uit Leiden van Trudy en Richard
hallo
was blij met het goede bericht van joseph dat ik ook nog heb geboekt voor 13-10-2010 voor 15 dagen. 2 personen voor 1342 euro.
groetjes en tot ziens.
joop en bep
den haag
Beste Joseph
Bedankt voor het goede nieuws . Nu kunnen we allemaal goed slapen en beginnen dromen van de zon.
Groetjes :zon02:>>>:vak02:
Ik Zie alleen de zelvde foto’s als die van op de egt site…
X
Oei Jah ik had nog niet verder gelezen…:slywink:
En Joseph merciekes vo de informatie…
Groetjes…
>>>:zon02::dag:
Dag Joseph,
Ik ben er van overtuigd dat jij nu de HELD op dit forum ben !!!
Jij hebt nu iedereen blij gemaakt met het verslag van je reis naar Okurcalar Granada…en nu nog enkele foto’s en het is kompleet.
Een hartelijke dank uit Gistel.
Evandous
hallo ben heel blij met het goede nieuws , al een heel stuk gerustgesteld.
het is maar voor in juli maar ja je weet nooit hé met een nieuw hotel.
hoop dat we toch enkele mensen van hier tegenkomen , we reizen met een zoon van 13.
bedankt alvast en kijk uit naar de foto’s.
tot later
natacha
Bedankt Joseph voor de informatie, ik hoop dat we één van de dagen wat foto’s te zien krijgen. Wij gaan op 17 maart ook naar deze regio en zullen dan ook foto’s gaan maken, dan kan iedereen op dit forum de vorderingen bijkijken. Wij vertrekken op 17 maart en dit voor 11 dagen.