Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort(deel 1)

geweldig nieuws dit! bedankt!!!

Hoi allemaal, ben me ook aan het verdiepen in Granada Luxury Resort, wij gaan 19 juli als alles mee zit. Heeft iemand van jullie een idee of de Russische toeroperators hier ook naar toe gaan? Ik heb even gegoogled maar kan op Russische site’s niets over dit hotel vinden, dus hopelijk geen Russische kolonie.
Heb nl. een paar jaar geleden ook een super hotel geboekt helemaal nieuw en toen wij aankwamen was het alleen maar Russisch en niet de beleefde Russen.

Heb op dit moment een paar opties uit staan.
Bij Ado reizen kost dit hotel met 2 volwassenen en 2 kinderen (9 en 4 jaar) voor 13 dagen 3615 euro in een familie kamer.
Bij straus-reizen.nl voor 11 dagen 2800 euro 4 personen op een kamer.
Bij Sunjets.be voor 12 dagen 3867,30 fam. kamer
Bij Alltours.de 3043 euro 4 personen op een kamer vertrek Amsterdam.

Scheelt dus best veel per touroperator, ik hoor graag van jullie.

kijk ook eens bij allinc
joop

1 like

Hallo,

eerst wil ik Joseph bedanken voor zijn bemoedigende mail. Voel me al veel geruster.
Anderzijds heb ik ook een brief gekregen van Sunjets dat er geen duplex-kamer met zeezicht beschikbaar is maar dat ik een kamer krijg mat 2 aparte slaapkamers(op dezelfde verdieping), en met zeezicht.
Nu is zeezicht voor mij niet echt een prioriteit want overdag zijn we toch aan 't zwembad en als ik 's avonds in de kamer kom is 't toch om te slapen(blijf een “beetje” plakken aan de bar).
Is dit dan nu een “upgrade” of is 't een gewiekste manier om vakanties te verkopen.
Ik vrees dat bellen naar Sunjets geen zin heeft want toen ik het voorschot ging betalen heeft men me wel een 10-tal keer op de neus gehangen dat 't hotel ENORM goedkoop is en dat we van geluk mogen spreken dat we zoiets konden boeken voor die prijs enz. …bon, 't was wel goedkoop kwestie prijs kwaliteit maar we hebben 't toch ook niet gratis gekregen, niet?
Da grapke kost toch 3165€(2 volwassenen + 2 dochters van 9 en 13).

Hallo

Zoals ik eerder al zei hebben wij ook die brief gekregen en ik belde wel omdat het voor ons heel belangrijk is dat de kinderen in dezelfde kamer slapen als wij. Het maakt ons niet uit of het zeezicht is of niet.
De “vriendelijkheid” waarmee ik te maken kreeg bij de eerste dame was ver van zoek. De andere persoon was wel vriendelijk en ik kreeg en degelijk uitleg.
Bij ons stond niet in de brief dat het 1 kamer was met 2 slaapkamers en vandaar dat ik belde. Die eerste dame bleef mar zeggen er staat type 23 maar ik zei neen er staat 2 kamers en dat is alles. Dus we hopen idd dat het 1 kamer is met 2 slaapkamers anders is het wel de laatste keer dat ik via Sunjets boek. Ik heb ondertussen zitten zoeken op andere sites en merk dat er idd grote prijsverschillen zijn. Zo betalen wij 2600€ voor 2volwassenen en 2 kinderen (29/06-09/07/2010) en op een nederlandse site heb ik hetzelfde gevonden voor 2400€.

Het klopt dat er prijsverschillen zijn, maar het hangt ook af waar je vertrekt. Je moet eens kijken wat het luchthaven vervoer kost vanuit belgie naar nederland. Ook de reisduur, nu 50 min naar zaventem in plaats van 2u naar amsterdam ofzo. Voor brussel kan ik zonder problemen vrienden vinden die ons willen brengen.

Voor sommigen onder ons is het inderdaad gemakkelijker om vanuit Nederland te vertrekken.
Vanuit Limburg, Luik en Antwerpen is het niet zo ver naar Maastricht of Eindhoven.
vb. Sint-truiden-> Brussel Nationaal:60 km.
-> Maastricht: 46 km.
-> Eindhoven:90 km.

hallo hier ben ik weer namelijk voor een fout recht te zetten het telefoon nr van mijn vrouw is 0497 402633 en mijn nr is 0476 364198 excuus voor de fout

1 like

vind ik heel raar,ik betaal ook zoveel 2volw en ook 2 kids dezelfde leeftijd ong en ik heb een promokamer,ze vragen daar blijkbaar wat ze willen bij sunjets

Beste Joseph,

Ik ben al een hele tijd de reacties en commentaren aan het volgen en zijn uiteraard blij met het nieuws van de vorderingen van de werken. Wij gaan met drie bevriende koppels in september (13 t.e.m 20) naar Granada Luxury Resort. En mijn broer gaat met gans zijn gezin in juli.
Ik kijk natuurlijk ook uit naar de foto’s.
Joseph, nogmaals bedankt om ons op de hoogte te houden.:kus:

1 like

Hallo,

ik heb wel eind november al geboekt via internet. Misschien daardoor een groot prijsverschil.
Toen ik de eerste prijsofferte kreeg was ze zelfs nog 150€ goedkoper maar die kiddy surprise kan enorm veranderen.

Hallo,wij hebben geboekt via Ogor-tours 2 wkn voor ong.2900 euro.
Dat wil zeggen 2 volw. en 2 kids(9 en 15 jaar).
Groetjes:vak02:

Is dat öger tours? Van waaruit vertrekken jullie. Waar wonen jullie?

Hallo Joseph,

wij zijn 2 families die eind juni tem 12/7 in het hotel zullen verblijven. We wachten met ongeduld je foto’s af om toch een beeld te kunnen krijgen wat ons te wachten staat.

Groeten,

hey,ja wij ook we hebben ook geboekt via internet en van zodra het zomeraanbod beschikbaar was dus we waren er ook heel vlug bij och ja in ieder geval hoop ik op een super vakantie en wens jullie en iedereen hier op het forum een supervakantie toe,:zon02:

1 like

Dat is inderdaad niet veel, in welke periode gaan jullie? Als ik kijk op de site bij Oger dan kan je helaas niet (meer) online boeken.

AHARZE :de foto’ s zullen morgen verschijnen want ik ga er deze namiddag aan werken t.t.z. ik ga ze rangschikken en de slechte er uitgooien het moet toch een beetje fansoenlijk zijn he!

11 likes

Super hoeveel werk je er van maakt!!

Ik kijk al uit naar de foto’s en uwe deskundige uitleg van de situatie ter plaatsen :slight_smile:

1 like

Jozeph…we love you!!

1 like

Joseph,

Bedankt voor de info! Er zullen ongetwijfeld een massa Belgen al een pak geruster slapen na je bericht!
Ikzelf kom met mijn echtgenote en zevenjarige dochter naar dit hotel en dit van 09.08 tem 23.08.2010. De buren komen ook met drie mensen mee, dus zes nieuwe Belgen erbij!

Groetjes
Tony uit Harelbeke

1 like