Haha,was inderdaad verkeerd geschreven,sorry!
Wij hebben geboekt bij Euro-conseil in Landgraaf,en vertrekken vanaf Dusseldorf.
We gaan 21 aug tot en met 4 sept.
Groetjes
Joseph,
bedankt voor de info en hoop je persoonlijk te ontmoeten op onze droombestemming,
mijn vrouw en ik vertrekken samen met drie bevriende koppels op 2juni voor 12dagen.
Wij vertrekken op zondag 25 juli tot woensdag 11 augustus vanuit Oostende naar het Granada Luxury Resort.
Mijn zus wenst ook een tweetal weken mee te gaan, maar er zijn geen single kamers verkrijgbaar bij Sunjets.
We zoeken nu een alternatief, liefst met vertrek vanuit België.
Welke Nederlandse of Duitse luchthaven ligt er het dichtste bij West-Vlaanderen?
Hopelijk komen er veel Belgen naar dit hotel. :zon02:
Hallo,
Wij hebben geboekt via D-Reizen in Nederland en gaan met DTI Travel (hebben ook een website). Wij vertrekken nu op 03/07 vanuit Eindhoven voor 2 weken en betalen voor 2 volw en 1 kind van 14j+/-700€ minder dan wij bij Sunjets zouden moeten betalen. Het is de eerste keer dat we een reis vanuit Nederland boeken maar voor 700€ willen we dit risico wel eens nemen en wij hebben ook een kamer met ZZ geboekt.
hey er zullen daar idd veel belgen en nederlanders zijn wij gaan ook in de periode dat jullie gaan wij zijn van wevelgem en mijn broer en gezin van lauwe:zon02:
hallo,joseph
blij dat je terug bent ! zie dat je geweldig nieuws
hebt voor al de bezorgde mensen, die gekozen hebben
voor dit hotel, in feite ben je onze reddende engel
en kijken er al naar uit voor morgen
Alvast een dikke bedankt voor al de moeite die jij doet
groetjes Pluche
Ik ben zooo benieuwd naar de foto’s. Wij gaan boeken via straus, ze zijn bij anvr en sgr aangesloten. Ik heb met ze telefonisch gesproken en ze sturen de prijsopgave straks per email. Voor een week, 2 volwassenen en 1 kind van 6 jaar en 1 kind van 1 jaar op 2 persoonskamer met extra bed en kinderbed betalen we 1823 euro en vliegen met sky.
Ja ik moest bellen voor de kinderkortingen en inderdaad wel goede prijs. Als ik op de site van ado travel kijk ben ik paar honderd euro duurder uit. Waarschijnlijk gaan er nog meer mensen mee.
eerst en vooral joseph even bedanken voor de inspanningen die hij gedaan heeft om ons gerust te stellen. indien je met sunjets boekt en je vindt hetzelfde hotel ergens goedkoper dan krijg je het ook aan die prijs .let wel de luchthaven,de afreisdatum en type kamer moeten iedentiek dezelfde zijn.mijn schoonbroer heeft zo zijn vakantie ongeveer 200 euro goedkoper gekregen.
Niet te veel foto’s wissen eh…:biggrin:
Ik ben echt benieuwd…Ik heb speciaal de pc opgezet om te kijken of de foto’s der al waren… Ik moet eigenlijk nog leren… mjah ik kon het niet laten…
Nog is merciekes eh Joseph…
Xx