Hey Hey!!
heeft iemand hier ervaring met hotel grand iskandil? ik hoorde dat er een leuk animatie team zit nu please mail ffies
Hey Hey!!
heeft iemand hier ervaring met hotel grand iskandil? ik hoorde dat er een leuk animatie team zit nu please mail ffies
B)
Nu kan ik je daar nog niets over zeggen.
Wij gaan daar namelijk ook voor de eerste keer naar toe half Sept.
Ik hoop samen met jou op reakties.
Ik ben er zelf vorig jaar geweest ,het animatieteam is echt te gek en het personeel vond ik heel aardig, het eten is heel goed en uitgebreid…Maar soms vond ik het niet echt schoon…Maar je zit 2 minuten lopen van het centrum en Gumbet is te gek…
[COLOR=purple][FONT=Optima]Wij gaan misschien ook eind augustus naar dit hotel, maar ik zou eigenlijk nog willen weten hoe de kamers zijn en of het leuk is voor kleine kinderen
Hoi allemaal!!
Esti, toevallig he dat we elkaar vorige week in het hotel hebben leren kennen??!! Had je berichtje niet eerder hier gezien!! Dit jaar was weer super!! Ben er nu voor drie weken geweest, in hotel Grand Iskandil! Eerlijk gezegd was het vorig jaar beter. Er is totaal geen onderhoud gepleegd voor deze zomer en er was dus veel kapot aan het appartement. De eerste twee weken van onze vakantie was er een stroomkabel kapot. We hebben steeds zonder stroom en dus ook zonder airco gezeten. De laaste week was alles opgelost. Verder werd er dit jaar ook niet meer schoon gemaakt bij het zwembad. De bedjes en tafeltjes waren erg smerig. Vorig jaar was dit wel schoon. Het zwembad is nog steeds niet gemaakt. De verf komt van de glijbaan, er hangen zwarte randen langs het zwembad en de bodem ligt op sommige plekken nog steeds open. Maar ja, dat is wel vaker in Turkije en het hotel is al zo’n 13 jaar oud. Je kan het niet met andere nieuwere hotels vergelijken. En ik kan me er niet zo druk om maken, ik had het er verder naar mijn zin!! Het eten was nog wel steeds even lekker als vorig jaar!! En het animatieteam was weer erg leuk!! En het personeel is super aardig!! Ik wil wel weer terug naar Gumbet. Misschien na twee keer wel een ander hotel.
voor vragen mail me maar,
groetjes stefanie
hallo allemaal.
Het is van mij nu een jaar geleden en toen was er boven in het hotel meestal van 4 tot 8 helemaal geen water. Ik heb dit jaar iemand gesproken die er werkt en die zij dat heel het annimatie-team ook op gestapt is en de storingen erger zijn dan vorige jaar. Het klopt ook dat het steeds vuiler wordt.
stam198@zonnet.nl
Ik ben geweest van 08 juli t/m 15 juli, ik heb het met mijn vrienden fantastisch naar mijn zin gehad, ik ben het wel eens met het feit dat het hotel wat in verval raakt.
Het eten is gewoon erg goed en de serveersters zijn ook erg leuk.
Er zaten ook hele leuke mensen in het hotel in iedergeval de week dat wij er zaten. Bij deze wil ik die dan ook allemaal even bedanken.
Ga in aug. waarschijnlijk weer.
Wij zijn net 2 dagen terug van Grand Iskandil en het is zoals iedereen al aangeeft.Eten,personeel,animatie is perfect.De kamers(familiekamer voor 2volw.en 2 kind) zijn niet zo best.Het zwembad ligt er redelijk netjes bij.Als de kamers opgeknapt worden zouden we zo weer gaan.
In de omgeving is ook genoeg te beleven.
eej raymond jij ben tog die ene uit Den Haag die met die serveerster heeft staan zoenen in Halicarnas??? Ik ben nicole heb ook die week in Hotel Grand Iskandil gezeten ben toen samen met mn zus en Wes naar Halicarnas geweest met de bus jullie waren toen als het goed is ook mee… :rolleyes: Het hotel is best mooi maar de kamers waren klein en best wel smerig maar de mensen zijn geweldig!!! Ik ben 2weken geweest en heb het prima naar mn zin gehad. En voor de mensen die nog naar Gumbet/bodrum gaan… JE MOET EGT NAAR HALICARNAS GAAN!!! das egt superflexxx kussss
Gumbet is the place to be in turkije.
Het is veel leuker als salou want je hebt ten eerste niet van die hollandse boeren die helemaal zat zijn elke avond en ten tweede is het niet zo overvol van de mensen in Gumbet
Het is juist een gezellige sfeer met hele leuke mensen!!!
De barsteet is geweldig in Gumbet!!!
Je hebt ruime keuzes in bars, wij gingen meestal naar de x bar of beach club (was het meest gezelligst).
We zaten in het hotel Grand Iskandil en daar zat je op basis van all-inclusive, dus dat was altijd tot 12 uur wat drinken om een beetje in de stemming te komen en dan op naar de barstreet om daar gezellig uit te gaan.
Ik ben er nu 2 keer geweest in Gumbet en ik zou heel graag volgend jaar weer terug willen.
Bodrum of Gumbet is zeker een aanrader want dan ga je een hele leuke vakantie tegemoet die je nooit meer zult vergeten!!!
Groetjes Sander
Hey!!
ik ben ondertussen dus ook in iskandill geweest, helaas maar een weekje! heb het er echt supers naar me zin gehad en de 1 na laatse dat sander en stephanie nog leren kennen. gelukkig hadden we e-mail uitgewisseld Het animatieteam was ook super, ik heb nog steeds contact met 1 van hen, maar gister was er weer iemand opgestapt en woensdag gaat er weer 1, want ze kregen niet uitbetaald ofzow.
ik wil zeker volgend jaar terug, misschien al in oktober.
Nicole wanneer zaten jullie er? denk gelijk met ons namelijk.
nou voor iedereen die nog naar iskandill gaat: heeel veel plezier!!!
xjahz esti
Hallo allemaal,
Ik ga op 19/8 naar Grand Iskandil en heb begrepen dat het daar niet zo schoon is, moet ik maar voor lief nemen de rest lijkt wel oké :rolleyes:
Mijn vraag is: Wat valt er allemaal onder de “All inclusive” ?
Verschillde reisfolders spreken elkaar tegen
Wie helpt ??
hallo allemaal!!
Ray, onder de all inclusive valt het volgende:
Dit alles is perfect in het hotel!! Bovendien is het personeel super aardig!! Doe de groeten aan Emre en Adem!!
Bij het zwembad het animatieteam super leuk! Heb net als Esti nog steeds contact met ze. Helaas zijn Sibel, Adem en Oya weg. Guven gaat 18 augustus en Onur weet het niet precies!!
Dus dat team zal wel helemaal anders zijn als jij er bent!!
Wil je verder nog wat weten, kan je altijd mailen!!
groetjes Stefanie en Sander
stefaniekwikkel@hotmail.com
Thnxxx Stefanie en Sander voor het antwoord.
Dit zijn antwoorden waar je nog eens wat aan hebt.
Als ik terug ben zal ik wel een oordeel geven over het Hotel.
Greetzzz
Ray
jow , ik vertrek 7 september naar grand iskandil ! Wat is me dat toch allemaal van dat zwembad met barsten in en zo … en kamers zonder stroom of stromend water … heb al van alles gehoord ! zou ik dan nog beter snel een ander hotel zoeken , of is het allemaal toch wat overdreven ?
hallo lezers.
ik ben vanmiddag 12 augustus terug gekomen van turkye hotel gran iskandyl.
het is het slechtste hotel dat ik ooit gehad heb.
het hotel is een bouwval waar door de eigenaar niets meer aan word gedaan; zo slecht zelfs dat er 15 mensen naar de dokter moesten na een ritje in de wildwaterbaan eentje had er zelfs een diepe snede in het been van boven been tot knie door slecht onderhoud.
het kinderbad ligt minstens een halve meter boven de grond en het kind moet 5 treden op voor het in het water is.
bij bijna geen kamers werkt de airco het ligbad is een zeer vies zitbad
bij mij kwam de kraan zelfs van de muur bij opendraaien.
zo kan ik nog wel ff doorgaan als je wilt.
het eten is bijna iedere dag hetzelfde en als nagerecht iedere dag meloen.
oad reisorganisatie heeft per onmiddelijke ingang dit hotel uit hun gids geschrapt.
als je nog meer informatie wil of foto s e-mail dan r.heijden2@chello.nl
groetjes hanneke
ps ik zou willen dat ik deze site kende voor mijn vakantie
Originally posted by Guest@10-08-2003, 18:52:10
** jow , ik vertrek 7 september naar grand iskandil ! Wat is me dat toch allemaal van dat zwembad met barsten in en zo … en kamers zonder stroom of stromend water … heb al van alles gehoord ! zou ik dan nog beter snel een ander hotel zoeken , of is het allemaal toch wat overdreven ?**
Hallo Allemaal!!!
K ben Bianca en k heb van 6 aug t/m 13 aug in Grand Iskandil gezeten.
K heb t echt super naar me zin gehad en t animatieteam was helemaal top!
K wil ook graag weer terug
K heb n vraagje, wie heeft er email adressen van t animatie team???
K ben nu thuis, en ben helemaal vergeten email adressen uit te wisselen, wat k toch wel erg jammer vind.
Wie kan me hier aan helpen?
Vooral van de jongen tjoek tjoek ofzo
Zo werd ie genoemd???
K hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.
Of heeft iemand nog n adres van dit hotel?
Dan kan k n brief ofzo naar hun sturen voor email adressen uit te wisselen.
MIjn email-adres is: www.poeh_1@hotmail.com
Alvast bedankt.
Groetjes Bianca
Hallo Lezers.
Ik ben net 2 dagen terug van Dirty Iskandil.
Ik heb van mijn leven nog nooit zo’n smerig en slecht onderhouden hotel gezien.
Randen van het zwembad kapot, vieze kamers, een tennisbaan tussen de vuilnis.
kapotte airco’s, een water glijbaan waar tientallen kinderen met snijwonden vanaf komen.
Roosters bij de zwembaden ontbreken,
Kortom ik snap niet welke reis organisatie dit aan zijn consumenten durft te verkopen.
Verder heb ik alle mistanden op film staan, want hier laat ik het niet bij zitten. (voor liefhebbers)
Die Hanneke had gelijk ik was daar namelijk in dezelfde periode.
Overigens het personeel is wel zeer vriendelijk, en Turkije is zeer mooi.
groetjes Hans.
Nbr.
Originally posted by Gast: Hans@15-08-2003, 12:48:14
**Hallo Lezers.
Ik ben net 2 dagen terug van Dirty Iskandil.
Ik heb van mijn leven nog nooit zo’n smerig en slecht onderhouden hotel gezien.
Randen van het zwembad kapot, vieze kamers, een tennisbaan tussen de vuilnis.
kapotte airco’s, een water glijbaan waar tientallen kinderen met snijwonden vanaf komen.
Roosters bij de zwembaden ontbreken,
Kortom ik snap niet welke reis organisatie dit aan zijn consumenten durft te verkopen.
Verder heb ik alle mistanden op film staan, want hier laat ik het niet bij zitten. (voor liefhebbers)
Die Hanneke had gelijk ik was daar namelijk in dezelfde periode.
Overigens het personeel is wel zeer vriendelijk, en Turkije is zeer mooi.
groetjes Hans.
Nbr. **
Hallo Hans en Hanneke
Wij waren er ook in die tijd!!!
Inderdaad, het hotel heeft veel achterstallig onderhoud, en de kamers zijn vies.
Doeg