Grand Iskandil

[FONT=Impact][[/SIZE]COLOR=red][SIZE=1]
Hallo Mensen!!
Ik ben Cynthia uit alkmaar en ben nu 16 jaar.Deze zomer ga ik naar Hotel grand iskandil in Gümbet turkije.Ik ben hier al vaker geweest en het is mij goed bevallen!Nu wil ik alleen in contact komen met jongeren om eventueel mee uit te gaan daar.Want mijn broer gaat niet meer mee dus moet ik nu helemaal alleen :frowning: haha
Als jullie nog vragen hebben over iets daar!Vraag het en je weet het!
xxx cynthia

ik ben der een klein ander half maandtje geleden geweest …

helaas heb ik geen goeie ervaring gehad met het hotel …

de laatste dag dat wij der waren gingen we nog ff van de wildwater
glijbaan af (ik en mijn vriendin) op het moment dat ik der af ging
kwam de hele bodem laag van de glijbaan los en omhoog …

Hier bij haalde ik mijn hele scheen been open en mijn vriendin der
scheenbeen en der boven been…

Enige tip die ik kan geven … pas op als je op de glijbaan gaat …

http://members.chello.nl/h.deklerk/DSC00209.jpg

Veel plezier … doe de groeten aan het animatie team

Hey Richard! ken je wat vertellen over de animatie daar? doen ze ook dansjes enzow?
k ga aanstaande zaterdag heen, hahha hopen dat de glijbaan is gemaakt, maar dat zal wel niet
die turken kennende…

hopen dat je dit nog leest!
groetjes esti ( xxxjes_esti@hotmail.com )

Hoi Esti, heb je toegevoegd op msn … dus als je vragen hebt kan je het daar vragen.
Toen ik der was deden ze cker wel wat dansjes aan het zwembad … the clapdance geloof is …
Zit een leuk en makkelijk dansje bij…

de animatie is wel okeej … Veel Killer Darts en waterpolo … 's avonds kinder disco en daarna kroegen
tocht … zo ging het bij ons elke avond … laaste avond hadden wij nog een voorstelling … dat
was wel lachen …

Heel veel plezier … en als je Sherkan tegen komt doe hem de groeten (hij is ober in het hotel),
hij kent ons nog wel … denk ik … zeg anders maar dat we van het zwembad ongeluk waren
:lol:
Grtz Richard

richard?
was daar ook een luciano ???
ik ga namelijk over 3 dagen naar grand iskandil.
en als hun, hun baan kwijt raken bij een hotel zouden ze dan weer terug kunnen krijgen???
ik hoor je groetjes tiffany

esti??
ga jij ook deze zaterdag 4 oktober ik ook hoelaat vlieg jij dan zien we elkaar misschien en met welk maatschappij vlieg jij ik met martinar
ik hoor je doei doei tiffany

Hey tiffany, neej ik ben al in de zomervakantie geweest… hoor graag wat je van het hotel vond! xjes

Heyzz Tiffany

Een beetje opletten op de data he van de geplaatste berichten… <_<

Veel plezier

greets me

hoi richard.
ik ken sherkan ook het was echt lachen met hem ik ben net 1 week terug van grand iskandil was wel gezellig ik ga volgend jaar april naar mamaris naar club hotel pineta is ook echt tofffff ik hoor j :stuck_out_tongue: e doei doei

hoi esti.
Ik vond het wel leuk maar het animation team vond ik tegen vallen en het hotel en eten was weer hetzelfde als vorige jaar maar wel leuk ik ga volgend jaar april weer naar mamaris voor de 2de keer naar club hotel pineta is ook echt een aanrader om daar een keer heen te gaan .
nou ik hoor je wel weer doei doei enne wie had jij allemaal in het animation team toen jij daar van de zomer was ??? ik hoor het wel doei doei

Hoi!!

wij hadden een heel ander team dan jou denk ik, want ik zat tegelijk met Esti daar!! Heb nog steeds contact met het animatieteam en met Esti!! Super leuk!! Ik weet dat de laatste eind augustus is weg gegaan. Kende ook Selcuk, maar daar ging ik nie zoveel mee om, maar hij zat er nog wel!!

Hoor t wel!!

groetjes Stefanie :slight_smile:

hoi stefanie.
ik had het animtion team met een tunny erin voor de rest had ik niet zo veel kontackt met hun.
maar wel naar me zin gehad ben jij dit jaar misschien naar mamaris geweest in het club hotel pineta ik hoor het wel

groetjes tiffany

heeft iemand het adres en email adres van grand iskandil?
please laat het zo snel mogelijk weten…via de mail!
ik wil er namelijk stage lopen! een top hotel.

hartelijk bedankt

susan
susang1985@hotmail.com