Grand Iskandil En Gumbet

[FONT=Courier][COLOR=purple]

Hi!

Ik wil graag wat mensen horen die naar Grand Iskandil of naar gumbet gaan…
Ik ga zelf voor de 7e keer naar Grand Iskandil op 19 april…
Hoop wat van jullie te horen… :smiley:

Niemand??? :frowning:

:wink: HALLO.
WIJ GAAN 24 MEI, WIJ ZIJN . IK MET 2 ZUSSEN EN EEN VRIENDIN VAN MIJ, EEN WEEK NAAR GRAND ISKANDIL. HET IS DE EERSTE KEER DAT WIJ NAAR DIT HOTEL GAAN. DUS WE WETEN ER NIETS VAN. IK HEB DE REACTIES WEL GELEZEN. DUS WE LATEN ONS WEL VERRASSEN. WIE WEET HEBBEN WE EEN TE GEKKE VAKANTIE. JE WEET HET NOOIT. DE EEN VIND DIT EN DE ANDER VIND DAT. WIJ VERMAKEN ONS TOCH WEL. GROETJES. :rolleyes:

Tuurlijk vermaak je je er wel, het is daar hartstikke leuk en gezellig! De mensen die er werken zijn leuk! Dat wordt een toppertje hoor!

Gr. H’daylover :smiley:

Je gaat het er zeker geweldig vinden! Leuke mensen leuk hotel, leuk uitgaan etc… Ik ga over 7 weken :smiley:

MIJN ZUS IS WEL AL MEER IN GUMBET GEWEEST. MAAR NOG NIET IN GRAND ISKANDIL. ZE IS IN HET ANKA RESORT GEWEEST, EN VORIG JAAR IN RIXOS. EN DAT RIXOS IS NATUURLIJK NIET TE VERGELIJKEN.
MAAR IK HOOP NATUURLIJK DAT HET HOTEL WAAR WIJ NU NAAR TOE GAAN OOK GOED IS. WIJ HEBBEN TROUWENS GEBOEKT BIJ BEX RIJZEN. EN DAT IS OOK VOOR DE EERSTE KEER. ZELF BEN IK PAS 1 KEER IN TURKYE GEWEEST. IN ALANYA HOTEL JASMIN EN GARDEN. NOU DAT WAS NIET ECHT GEWELDIG. DUS DIT KAN EIGENLIJK ALLEEN MAAR BETER ZIJN. HOOP IK. GROETJES. :slight_smile:

een van jullie weet vast wel het email adres en het adres van hotel grand iskandil, of niet?
ik wil er graag stage lopen…
please laat het snel weten, via de mail!

hartelijk bedankt,
susan
susang1985@hotmail.com

**[FONT=Arial][SIZE=7][COLOR=blue] :stuck_out_tongue: nou het is zover
we …tom en ik …ik is mariella.
hebben gister 29 april 2005 een reis geboekt
op 28 juni gaan we voor 15 dagen naar grand iskandil
lazen op reiswijzer leuke ervaringen maar ook rare dingen .en een hoop gezeik over vieze kamers en kakkerlakken …hmmmm heb je daar ook niet je reisleiding voor om dat te regelen lijkt me wel
maar ja alle leuke tips zijn van harte welkom dus stuur maar naar ons door

groetjes dikke kus mariella

is er iemand ook bekend met duiken daar in de buurt

hallo,

ik ben van plan dit jaar naar grand iskandil te gaan. iemand nog tips o.i.d.?
Cynthialovesgumbet: de foto van het zwembad ziet er een beetje raar uit…liggen er allemaal huizen omheen ofzo? als je voor de 7ende keer gaat, moet het wel ok zijn neem ik aan?! ik zou graag wat ervaringen van je willen weten van het hotel, gumbet, bodrum en eventuele excursies die kunt boeken! (kun je bv daar in de buurt zon boottrip doen?) ik hoop graag van je te horen!
just_what_I_want@hotmail.com!
Groet,
Lara

Hai…

Ik ben in Mei in Grand Iskandill geweest ik vind het een aanrader.Wij hebben een te gekke vakantie gehad het personeel is fantasties het eten is lekker het is er schoon,je zit in het centrum vlak bij zee.Ik kan me voorstellen dat je er 7 keer naar toe gaat.Wij gaan in ieder geval volgend jaar terug.En je hebt altijd mensen die wat te zeuren hebben alleen weet ik niet op wat.
Groetje`s iefje(Yvonne)

Ben er 6 keer geweest, de 7e keer is niet doorgegaan!!! We werden overgeboekt naar Isis ook in Gümbet!! Ga in september naar het anka resort!! En dan volgend jaar willen we voor 3 weken naar Iskandil!! Want ik kan niet zonder meer!!

Wij gaan met 2 gezinnen 12 juli voor 15 dagen naar Iskandil, we zijn er 2 jaar geleden ook geweest en vonden het erg leuk.
Wij hadden in ieder geval geen klachten, maar het is ook maar net hoe moeilijk
je zelf bent.
Nederlanders willen al gauw voor een dubbeltje op de eerste rij zitten en houden ook van klagen.
wij kunnen het in ieder geval niet afwachten, nog 4 weekjes… :stuck_out_tongue:

Groetjes Sem.

Sem misschien ken ik je wel. welke periode was je er 2 jaar geleden? Wij waren er eind juni, begin Juli!!! Net na de eindexamen uitslagen!!!

Liefs Cynthia

Hoi Cynthia.

2 jaar geleden waren wij er begin augustus, dus helaas ik denk niet dat we elkaar gezien hebben.

Groetjes Sem.