Ik ben net terug uit het “top” hotel Grand Iskandil. Ik ben er samen met 2 vrienden 15 dagen geweest en het was effe doorbijten.
het weer was heerlijk niet al te warm (45 graden) en de airco deed het top (in de hotelkamer was het 43 graden). Dus we hebben lekker geslapen (not).
Na 3 dagen werd er ingebroken :ph34r: in onze hotelkamer (terwijl we lagen te slapen), en toen we dit de volgende ochtend meldden bij de aller vriendelijkste dame was het eerste wat ze ons liet zien dat het hotel niet verantwoordelijk is. Toen we de manager wilde spreken was deze natuurlijk niet aanwezig, na een uurtje of 1,5 kwam de manager toch even langs om ons nog een keer te vertellen dat het hotel niet verantwoordelijk was.
Toen we vroegen of de ze ons de weg konden wijzen naar het politiebureau, was dit niet mogelijk, want dat was te ingewikkeld, kortom we kregen alle medewerking.
Nadat we zelf het politiebureau hadden gevonden hebben we daar een paar uurtjes doorgebracht om een rapport te laten opstellen.
Toen we terug bij het hotel kwamen kregen we op ons kop dat we niet in de hotelkamer waren, want ze hadden de politie gebeld en deze waren bij onze hotelkamer. Ze hadden natuurlijk niets tegen ons gezegd dat de politie gewaarschuwd was.
De volgende dag wilden ik het ligt uit doen en toen schoot er een vonk uit de schakelaar die de hele kamer verlichte en stond ik bijna onder 220 volt.
De volgende ochtend werden we wakker omdat we dachten dat er iemand stond te douchen in de badkamer, toen we gingen kijken bleek dat er een leiding was gesprongen en dat de badkamer onder water stond, nadat we dit melde bij een van de schoonmaaksters was de chaos kompleet.
We hadden binnen 5 minuten 6 man in de kamer staan. De reparatie was wonder boven wonder binnen 10 minuten geregeld.
Verder was de vakantie wel lekker, het eten was redelijk (als je van zoete toetjes houdt dan zit je hier top).
Het zwembad is heerlijk ruim, alleen is de waterglijbaan echt aan reparatie toe. Als je hier vanaf gaat moet je rekening houden dat je er gehavend uitkomt.
Verder zijn die 4 sterren echt een beetje overdreven. 2 sterren is meer dan genoeg.
Ondanks alles hebben we toch een leuke vakantie gehad.
Maar volgende keer gaan we toch naar een ander hotel.
wil even reageren op die zeikerd die net weer wat over iskandil heeft lopen klagen. Wat een lul is dat. Als ergens het eten lekker is dan is het wel in iskandil. De glijbaan is inderdaad kut, maar het zwembad is verder heerlijk. Fantastisch uitzigt vanaf het promenade dek. Heerlijkkk gewoon.
Wat een lul is die gozer zeg, en maar klagen. Bij die inbraak had ie gewoon wakker moeten worden. Denk echt dat het zo iemand is die de hele dag ligt te slapen in zijn hotelkamertje.
Die jongen houdt denk ik alleen van kroketten en frikandellen.
Wat een looser, hij zal wel verloren hebben daar van een turks gompie daar met het beruchte tafeltennis toernooi.
Volgend jaar moet ie maar in een turks hilton gaan zitten.
he Donge, ben je er ook weer bij. Het hotel was inderdaad top, heb je je telefoon al. Volgend jaar gaan we zeker weer naar Grand iskandil (not !!!)
promenade dek was inderdaad ook top, vooral als er een beetje wind stond. <_<
Regel jij voor volgend jaar weer het hotel, het liefst hotelkamer 221.
Originally posted by dubert@18-09-2003, 09:50:45
** Ik erger me nooit, dus ik heb me prima vermaakt.
Iskandil gaat toch volgend jaar dicht.
respect **
hallo,even een vraagje!
waarom gaat het hotel dicht???
wij gaan 4 oktober er naar toe.
heel graag wil ik een eerlijk antwoord of het de moeite waard is om tegaan.
mij is aangeboden om over teboeken naar een ander hotel.
volgens mijn reisorganisatie en oad reizen zijn er maar heel weinig klachten over het hotel binnen gekomen.
wie kan mij helpen.
Nu, dan heb je dit forum nog niet goed gelezen. Er staan meerdere topics op dit forum over dit hotel en dat de OAD wel degelijk veel klachten heeft dit jaar over dit hotel. Ik heb zelfs ergens hier gelezen dat OAD overweegt het volgend jaar uit de gids te nemen.
En dat jij over mag boeken naar een ander hotel, moet je toch ook wel aan het denken zettten. Maar ik zou zeggen, ga er gewoon naar toe en ervaar het zelf. Toch een fijne vakantie gewenst en laat het na jullie vakantie even horen hoe en wat?
Originally posted by Gast: Jan@18-09-2003, 16:51:24
** Nu, dan heb je dit forum nog niet goed gelezen. Er staan meerdere topics op dit forum over dit hotel en dat de OAD wel degelijk veel klachten heeft dit jaar over dit hotel. Ik heb zelfs ergens hier gelezen dat OAD overweegt het volgend jaar uit de gids te nemen.
En dat jij over mag boeken naar een ander hotel, moet je toch ook wel aan het denken zettten. Maar ik zou zeggen, ga er gewoon naar toe en ervaar het zelf. Toch een fijne vakantie gewenst en laat het na jullie vakantie even horen hoe en wat?
Groetjes van Jan B) **
ik heb wel degelijk alle verhalen wel een paar keer doorgenomen en heb het uit geprint mee genomen naar d-reizen.hun hebben waar ik bij was contact gehad met oad-reizen en die weten volgens hun van niets.en bij de reisorganisatie waar d-reizen bij boekt hebben ze 2 klachten over het hele sezoen gehad en die waren niet zo erg als op deze site.vandaar dat ik dus via deze weg wat meer duidelijkheid probeer te krijgen.wie moet je dan geloven.
Het feit dat wij bij Oad 1 1/2 week voor vertrek vrijwel kosteloos mochten omboeken is voor mij erkenning genoeg. Ik zou het dus zeker niet over mijn kant laten gaan en proberen of je wellicht als je een iets duurder hotel uitzoekt (zelfde datum-zelfde plaats) alleen het verschil hoeft bij te betalen. Wellicht dat ze daarmee accoord gaan?!
Ik heb net je schrijven hier gelezen maar wat bedoel je met reisorganiesatie? Ik begrijp uit je verhaal dat je bij D-reizen hebt geboekt en dat je met de OAD naar Turkije gaat! En dan schrijf je van de organisatie waar D-reizen bij geboekt heeft? D- reizen boekt niet, maar jij boekt een reis van OAD via D-reizen.
Volgens mij is D-reizen een reisburo die bijna alle toeroperators hier vertegenwoordigd zoals oa. de OAD. Als jij iets wil weten kun je ook zelf de OAD bellen voor info. Ik zelf boek meestal rechtstreeks bij OAD dan hoef je ook geen 2x provisie te betalen.
En ja, ze zullen heus niet waar jij bij staat zeggen dat het niet goed is. Maar gelukkig heb je nu ook het verhaal van Heidi hier kunnen lezen.
Ik hoop voor je dat jullie toch een fijne vakantie zullen hebben waar en hoe!
Het hotel is heel gezellig, ik denk dat jij je helemaal geen zorgen hoeft te maken want het enige minpuntje in dit hotel zijn de kamers.
Maar als jij gaat is het toch rustig dus kan je altijd wel van kamer veranderen, als je zeg dat je niet tevreden ben kan je gaan kijken voor een andere kamer.
Het eten is goed en de ligging is ook heel mooi. Ik zou me niet teveel zorgen maken, ik ben zelfs dit jaar 2 x geweest en heb me prima vermaakt.
Maar de keuze is toch echt aan jou, ik zelf zou zo weer gaan.
Originally posted by linda roord@18-09-2003, 16:10:20
**
hallo,even een vraagje!
waarom gaat het hotel dicht???
wij gaan 4 oktober er naar toe.
heel graag wil ik een eerlijk antwoord of het de moeite waard is om tegaan.
mij is aangeboden om over teboeken naar een ander hotel.
volgens mijn reisorganisatie en oad reizen zijn er maar heel weinig klachten over het hotel binnen gekomen.
wie kan mij helpen. **
Hallo Linda,
Ik heb zelf geen ervaringen met dit hotel. Ik raad je aan om op vakantiereiswijzer.nl te kijken. Ik zag dat er al meer als 160 reacties opstonden over dit hotel.
Dat OAD nu ineens van niets weet bevreemd mij. Ook wij hadden dit hotel geboekt en nav alle negatieve reacties hier en op vakantiereiswijzer hebben wij zelf met OAD gebeld en gevraagd om hun reactie hierop. Tegen ons zeiden ze dat de problemen inderdaad bekend waren en dat we kosteloos mochten omboeken. Het reisburo (Rabobank) vertelde ons dat als OAD dit aanbood, het inderdaaad wel heel erg moest zijn. Wij hebben gelukkig omgeboekt en nu genoten van een vakantie in een hotel waar wel alles in orde was!
Originally posted by kees@19-09-2003, 15:42:37
** Dat OAD nu ineens van niets weet bevreemd mij. Ook wij hadden dit hotel geboekt en nav alle negatieve reacties hier en op vakantiereiswijzer hebben wij zelf met OAD gebeld en gevraagd om hun reactie hierop. Tegen ons zeiden ze dat de problemen inderdaad bekend waren en dat we kosteloos mochten omboeken. Het reisburo (Rabobank) vertelde ons dat als OAD dit aanbood, het inderdaaad wel heel erg moest zijn. Wij hebben gelukkig omgeboekt en nu genoten van een vakantie in een hotel waar wel alles in orde was! **
bedankt voor de tip want ik neem dit namelijk morgen mee naar het reisbureau.
fijn voor jullie dat je toch een fijne vakantie hebt gehad.
linda
Originally posted by guest2@17-09-2003, 11:00:39
** wil even reageren op die zeikerd die net weer wat over iskandil heeft lopen klagen. Wat een lul is dat. Als ergens het eten lekker is dan is het wel in iskandil. De glijbaan is inderdaad kut, maar het zwembad is verder heerlijk. Fantastisch uitzigt vanaf het promenade dek. Heerlijkkk gewoon.
Wat een lul is die gozer zeg, en maar klagen. Bij die inbraak had ie gewoon wakker moeten worden. Denk echt dat het zo iemand is die de hele dag ligt te slapen in zijn hotelkamertje.
Die jongen houdt denk ik alleen van kroketten en frikandellen.
Wat een looser, hij zal wel verloren hebben daar van een turks gompie daar met het beruchte tafeltennis toernooi.
Volgend jaar moet ie maar in een turks hilton gaan zitten.
ciao. **
Hotel grand Iskandil is echt nix waard. De klantenservice van D-reizen is op de hoogte van alle negatieve ervaringen. Er komen er elke dag meer binnen. Dus zeg niet dat iemand een zeikerd. Zeker degene die via reisorganisatie Correndon geboekt hebben komen bedrogen uit.
De enigste loser! Is degene die zichzelf ermee voor de gek houdt, dat grand iskandil wel goed is!!! Dit soort mensen zullen nooit verder zijn geweest, en zullen dus nooit weten wat een echt 4 sterren hotel betekend.
Originally posted by dubert@17-09-2003, 10:04:27
** Ik ben net terug uit het “top” hotel Grand Iskandil. Ik ben er samen met 2 vrienden 15 dagen geweest en het was effe doorbijten.
het weer was heerlijk niet al te warm (45 graden) en de airco deed het top (in de hotelkamer was het 43 graden). Dus we hebben lekker geslapen (not).
Na 3 dagen werd er ingebroken :ph34r: in onze hotelkamer (terwijl we lagen te slapen), en toen we dit de volgende ochtend meldden bij de aller vriendelijkste dame was het eerste wat ze ons liet zien dat het hotel niet verantwoordelijk is. Toen we de manager wilde spreken was deze natuurlijk niet aanwezig, na een uurtje of 1,5 kwam de manager toch even langs om ons nog een keer te vertellen dat het hotel niet verantwoordelijk was.
Toen we vroegen of de ze ons de weg konden wijzen naar het politiebureau, was dit niet mogelijk, want dat was te ingewikkeld, kortom we kregen alle medewerking.
Nadat we zelf het politiebureau hadden gevonden hebben we daar een paar uurtjes doorgebracht om een rapport te laten opstellen.
Toen we terug bij het hotel kwamen kregen we op ons kop dat we niet in de hotelkamer waren, want ze hadden de politie gebeld en deze waren bij onze hotelkamer. Ze hadden natuurlijk niets tegen ons gezegd dat de politie gewaarschuwd was.
De volgende dag wilden ik het ligt uit doen en toen schoot er een vonk uit de schakelaar die de hele kamer verlichte en stond ik bijna onder 220 volt.
De volgende ochtend werden we wakker omdat we dachten dat er iemand stond te douchen in de badkamer, toen we gingen kijken bleek dat er een leiding was gesprongen en dat de badkamer onder water stond, nadat we dit melde bij een van de schoonmaaksters was de chaos kompleet.
We hadden binnen 5 minuten 6 man in de kamer staan. De reparatie was wonder boven wonder binnen 10 minuten geregeld.
Verder was de vakantie wel lekker, het eten was redelijk (als je van zoete toetjes houdt dan zit je hier top).
Het zwembad is heerlijk ruim, alleen is de waterglijbaan echt aan reparatie toe. Als je hier vanaf gaat moet je rekening houden dat je er gehavend uitkomt.
Verder zijn die 4 sterren echt een beetje overdreven. 2 sterren is meer dan genoeg.
Ondanks alles hebben we toch een leuke vakantie gehad.
Maar volgende keer gaan we toch naar een ander hotel. **
Wij zijn het helemaal met jullie eens. Hotel Grand Iskandil is te slecht voor woorden. Ik heb zojuist nog contact gehad met de service afdeling van D-reizen. Daar bevestigen ze alle negatieve ervaringen omtrent Hotel Grand Iskandil en de problemen met reisorganisatie Correndon.
Degene die klachten hebben over Hotel Grand Iskandil, alsmede de reisorganiatie Correndon, verzoek ik de moeite te nemen, om deze klachten te deponeren bij de stichting consumenten belangen. Onder het motto: samen staan we sterk.
hallo.
gaat grand iskandil echt dicht!!!.
Ik ga 4 oktober erheen t/m14oktober.
Dus dat is dan dus de laatste keer dat ik grand iskandil bezoek???.
Wat jammer.
Maar ik hoop dat ik het dan voor de laatste keer in dat hotel naar me zin ga hebben maar weten jullie misschien ook wie er nu allemaal in het animation team zitten wand ik heb gehoort dat er weer hele andere mensen zitten wie kan mijn helpen voor dat ik op vakantie ga ??? . groetjes tiffany
Hoi allemaal.
Ik ben 15 dagen naar dit hotel geweest (12-27 juni). Ik kan alleen maar zeggen dat ik een top vakantie heb gehad. Ik heb in div hotels in turkije gezeten met verschillende sterren. Ik ben inderdaad van mening dat er wel een ster vanaf kan maar…Het was super. Animatie team doet z’n best en werken lange dagen. Toen ik daar was zijn we met een deel van het team wezen varen. Dit was hun 1e vrije dag in 3 jaar tijd.op de vraag wie er zijn van het team: Kurtulus (de leiding gevende, zijn bedrijf),Deniz, Jimmy, Memmet en verder zijn er vanaf 5 juli veel bijgekomen. Oude bekende en nieuw personeel.
Er is ook een site van dit hotel. Deze vind je onder atihotels.com hier staat ook een email adres bij om je eventuele klachten kenbaar te maken. Degene die over de kamers gaat heet Ibrahim Bursa.Hij zou moeten weten dat er tussen nov en april (als het hotel dicht is) een hoop opknap werk gedaan moet worden in de zin van leiding nakijken, electriciteit en de kamers schilderen. Maar ik verwacht dat dat ook wel gedaan word. Het hotel is dit jaar overgenomen en dat is op een fout moment geweest. Het seizoen was namelijk al begonnen. Ik denk dat het voor volgend jaar een aanrader is om te gaan. Ik heb met de grote baas gesproken en hij heeft heel wat plannen voor dit hotel.Maar dit kan je niet doen als er al gasten komen. dus nov-april hard aan de slag te gaan is beter. Degene die hij nu als gast verliest krijgt hij misschien niet meer terug maar er zullen nieuwe mensen komen en die zullen volgend jaar genieten. Ik ga zelf volgend jaar ook weer terug en als het even mee zit dit jaar nog in okt nog.
De prijzen zijn dit jaar laag geweest en dat is ook gedaan omdat er nog veel gedaan moet worden. Maar ik denk dat als je op een normale manier met het personeel daar omgaat, je een hoop voor elkaar krijgt. Ik ben niet 1 van de makkelijkste maar heb daar een hele boel voor elkaar gekregen.Gewoon vriendelijk vragen en daarna bedanken.
Ik hoop dat ik voor veel mensen het iets duidelijker gemaakt heb.
Ik heb nog contact met Ibrahim en zal hem zeker vertellen wat de klachten zijn. Misschien laten ze me overkomen en kan ik de problemen voorleggen.Maar daar is het nu te druk voor. Misschien in okt.
Als dat zo is zet ik wel weer een berichtje hier neer en dan kunnen jullie je reakties aan mij laten weten en dat kan ik daar dan weer overbrengen.
dit topic is van 2003!! hallo…
we hebben nu speciaal subfora’s waar je je ervaringen met bepaalde hotels kenbaar kan maken en daar staat iskandil al lang en breed bij… niemand is gebaad bij dit soort oude en achterhaalde informatie…
kijk ff op de andere pijler!