Ervaringen met Grand MGM Iskandil Hotel Bodrum ****

Grand MGM Iskandil Hotel Bodrum

Restaurant, Bar, Receptie 24 uur, Gratis parkeergelegenheid, Liften, Express checkin/checkout, Kluis, Verwarming, Designhotel, Bagage-opslag, Ontbijt buffet. Kamers 230.

Hierboven kun je je waardering geven en / of geef je mening in een reactie hieronder. Graag eerst even registreren voordat je reageert i.v.m. ongewenste berichten.

http://www.bookings.net/images/hotel/max200/232/232369.jpg

Dit hotel online boeken

Dit hotel heeft dit jaar een nieuwe eigenaar gekregen. En is nu onderdeel van Ati Hotels… Het hotel vind ik persoonlijk super! Ben er nu 8 keer geweest, 7keer toen het nog MGM was, en 1 keer sinds het Ati hotels is geworden. Moet zeggen dat het tegenwoordig beter is dan vroeger!!

Zeker een aanrader! Lekker dichtbij het centrum, strand, Bodrum… Goed eten, schone+ruime kamers! Vriendelijk personeel!! Super hoor!

Gr. Cyn

Wij waren er dit jaar een beetje op aanraden van Cynthia. Het is ons ERG GOED bevallen, en als we die kant weer eens op gaan zou ik het zeer zeker boeken.

Eten is erg goed(turks gericht en dat vinden wij heeeerlijk) Kamers redelijk groot. Lekker dicht bij alles in de buurt.
Wat ons betreft een aanrader!

ik was er dus in oktober en ik vond het eten absoluut niet goed. Heb merendeel buiten de deur gegeten (niet erg) maar het was vaak op, koud en eenzijdig.
Verder is de ligging natuurlijk perfect, vriendelijk personeel, zowel bar, restaurant, animatie, receptie en schoonmaak.
Veel nederlanders en gezellig sfeetje bij de verschillende bars.

Ik heb een tijdje op het huis van een vriendin gelet tijdens mijn verblijf in Gümbet en hoeweil in Iskandil alleen maar ken van verhalen en het er langs af lopen kan ik degene die sochtend de aqua gym doet wel de nek omdraaien, ik kon vanuit mijn bed gewoon meegenieten met haar instructies en comentaar, dat echt te ver ging soms…

ik was ook niet blij met iskandil, we zijn er in 2001 geweest, de airco lekte, het eten was idd of al op of koud… en er is kleding uit onze koffers gejat! dus nee, geen iskandil meer voor mij!

ik ga 26 juni daarnma toe,om om lekker samen met mijn mannetje te zijn,mijn uodesr zitten er nu,en die vinden het een super hotel:thumbsup:met goed eten,en dat het er schoon is,ben benieuwd.

Hallo,

Ik ga 12 Juni 12 dagen naar Grand iskandil ik ben heel erg benieuwd
Ik ben een echt Marmaris ganger waar ik al 10 jaar kom en wilde dit jaar iets anders en dus voor Bodrum GUmbet gekozen ben echt heel erg benieuwd Weet iemand of ik bodrum met Marmaris kan vergelijken ?

Liefs Hellen

Beste,

Ik ga dit jaar ook naar Grand Iskandil
Ik ben daar op 25 September tot 2 Oktober

Als iemand rond deze datum gaat zou ik dat graag willen horen

Ik hoop dat het leuk word…

Zoals ik gelezen heb is het sinds 2004 veel beter geworden met het hotel
En is het nu een TOP hotel

Groetjes

Ben vannacht terug gekomen uit Grand iskandil
Wij hebben een TOP vakantie gehad heerlijk eten goede ligging heel lief personeel ze hebben bij het bufet een tafel die helemaal vol staat met de meest geweldige toetjes :stuck_out_tongue:

Wie er nog heen gaat doe de groetje aan Tarik en Faith

Ik ben in 2004 of 2005 in dit hotel geweest en toen heb ik echt een prima vakantie gehad. Leuk animatieteam, mooie kamer. De badkamer was niet super maar de ruime lichte kamer maakte het zeker goed. Het eten was niet super maar wel goed te doen.

Ik heb vernomen dat Bitez Han Hotel in Bitez failiiet is, Bitez han is onderdeel van ATI waar Iskandil ook onder valt en al van vele kanten gehoord dat Grand Iskandil dus ook failliet zou zijn…

Zou mij niet verbazen, heb nog nooit zo’n bouwval gezien…

iskandil een bouwval??
vorig jaar oktober echt nog niet hoor! okey vooruit, tis niet nieuw, en er zit af en toe wat schots en scheef, maar een bouwval?? nee, dat vind ik een beetje overdreven

Inderdaad, wij hadden echt een mooie kamer in het hoofdgebouw. Andere mensen hadden een appartementje op het terrein en dat was niet luxe maar wel prima. Het is nu al wel even geleden maar het was echt prima.

Ja Linda,

Ik heb een e-mail binnen gekregen dat hij falliet zou zijn en nu krijg ik een ander hotel Grand Newport …

Groetjes

Dit jaar is het echt niet tof in Grand Iskandil. We zijn er geweest van 3 tot en met 10 augustus en dat was net een week tussen alle ellende door.
Daarvoor had de kok met een mes door het restaurant lopen zwaaien en de zondag na ons vertrek is de manager en al het personeel op straat gezet. Het was daar toen een enorme puinhoop. Mensen werden overgebracht naar andere hotels.

Wij vonden het hotel ook niet echt het je van het.
Slechte schoonmaak, stinkende wc en verstopt doucheputje wat ook nooit werd schoongemaakt, matig eten, vies zwembadwater waardoor we uitslag hebben gekregen, vaak koud of geen water.

Het was echt zo. En we zijn zeker niet van die klagers maar het viel gewoon wat tegen. We hebben wel een leuke vakantie gehad hoor want wij laten het niet verpesten door al deze materialistische dingen maar het is gewoon zonde van het hotel.

Nu schijnt de oude eigenaar het hotel weer onder zijn beheer te hebben.
Hij zal er echter veel aan moeten doen om het weer tot een top hotel te brengen.

Het heet nu palm Garden…
Ik ben er dit jaar geweest, het is nog niet helemaal wat het wezen moet maar ze doen hun best.
Het eten is op zich goed alleen als je er 2 weken bent hebben ze wel weinig variatie waardoor het ook weleens lekker is om buiten de deur te eten:D
Het personeel is oke en doet hun best om alles zo goed mogelijk te laten verlopen.
Hygiene zou op zich nog wel wat beter mogen…

Aanrader?.. het gaat de goede kant op in ieder geval…!!!

Ben blij dat het weer wat beter gaat met dit hotel… Voelde echt als mijn thuis… Ben er 6 keer geweest en vond het altijd perfect… Tot ik vorig jaar in Gümbet kwam (in een ander hotel) en Iskandil opeens gesloten was vanwege faillisement… :frowning: Goed ook dat ze onder een andere naam handelen nu… Iskandil was gewoon erg bekend als het slechte hotel…

Ben blij! Als nu de grote touroperators het ook weer gaan contracteren/verkopen kan het alleen maar beter gaan!

Ja gelukkig wel vorig jaar scheen echt een hel te zijn geweest =|

Oeh dat zal dan ook wel heel raar geweest zijn…Kom je in een hotel vrij vaak en dan is het ineens gesloten.

Ja ze verdienen het zeker… Het is geen slecht hotel meer maar het kan gewoon nog beter.
Maar dat komt vanzelf wel met de tijd.

Ik vond alleen af en toe sommige mensen van het personeel vervelend… maar ja…

:zon02:Een leuke vakantie!!!

Dit onderwerp is gesloten omdat Grand Iskandil niet meer bestaat. Het hotel is onder een andere naam gaan werken.