Hotel Grand Iskandil Bodrum

ik kan bevestigen wat hans en hanneke zeggen.
ik was er in precies dezelfde week.
gelukkig hadden wij wij een goede kamer, met werkende airco en badkamer.
maar heb genoeg gehoord waar ik ook moedeloos van zou worden. Dat de OAD bijvoorbeeld met 5 man sterk op inspectie komt zegt zeker wel wat!

Ook 3 mensen met de voet in het gips gezien(geen licht op trappen). De wildwaterbaan stelt niets voor.
de zwembadbedden zijn bijna allemaal stuk.
het eten vond ik prima verzorgd. het personeel is aardig maar het is ronduit schandalig dat 50% op 3 woorden na geen engels kan. mijn moeder heeft geprobeerd me daar te bereiken, maar na 7 (!!) mensen aan de receptie te hebben gesproken wisten ze nog niet welke kamer we hadden. beetje jammer.
het personeel schijnt al 2 maand geen loon te hebben gehad, dat verklaart ook iets misschien.

ondanks dit alles een lekkere vakantie gehad met gelukkig voor ons een goede kamer (231).

groeten,
Bart (enschede)

Originally posted by Gast: Hans@15-08-2003, 12:48:14
**:angry: Hallo Lezers.

Ik ben net 2 dagen terug van Dirty Iskandil.
Ik heb van mijn leven nog nooit zo’n smerig en slecht onderhouden hotel gezien.
Randen van het zwembad kapot, vieze kamers, een tennisbaan tussen de vuilnis.
kapotte airco’s, een water glijbaan waar tientallen kinderen met snijwonden vanaf komen.
Roosters bij de zwembaden ontbreken,
Kortom ik snap niet welke reis organisatie dit aan zijn consumenten durft te verkopen.
Verder heb ik alle mistanden op film staan, want hier laat ik het niet bij zitten. (voor liefhebbers)
Die Hanneke had gelijk ik was daar namelijk in dezelfde periode.
Overigens het personeel is wel zeer vriendelijk, en Turkije is zeer mooi.

groetjes Hans.
Nbr.**

wij gaan 26 september naar hotel iskandil en onze vraag is of er ook liften zijn in het hotel :frowning:

wij gaan 26 september naar hotel iskandil en wie kan ons vertellen of er ook liften aanwezig zijn want in het boek van peter langhout staat van niet maar mijn vrouw kan moeilijk trap lopen

Originally posted by Gast: peter@17-08-2003, 13:00:04
** wij gaan 26 september naar hotel iskandil en wie kan ons vertellen of er ook liften aanwezig zijn want in het boek van peter langhout staat van niet maar mijn vrouw kan moeilijk trap lopen **

Hoi Peter

Als je vrouw moeilijk ter been is moet je zeker niet naar Grand Iskandil gaan!!
Het is daar allemaal trappen en nergens zitten buiten om naar de kamers te gaan leuningen bevestigt.
Hans.

etonviper_12@hotmail.com.

Als je me mailt zal ik persoonlijk nog wel wat meer vertellen.
Streepje voor 12 moet laag zijn!! (email adress) :ph34r:

Maar meneer Peter toch!

Boekt u dan een reis uit een gids zonder verder te lezen? Ik kijk net even voor u in die gids en het staat er toch duidelijk bij dat er geen lift in zit en dat het ook nog tegen een heuvel aangebouwd is! Maw. niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Of heeft u uit een andere gids geboekt waar dit niet bij stond? Als dat zo is zou ik het nog proberen te veranderen. Want dit word zo gezien dan, niks voor u en uw vrouw.

Ik zelf was hier nog nooit geweest, dus kan ik verder over de accomodatie niets vertellen, maar bovenstaande reactie,s zeggen genoeg lijkt mij. Probeer of u nog kan veranderen of te annuleren wat m.i wel wat moeilijk lijkt, maar u weet maar nooit.

En anders veel sterkte en maak er zelf wat van. Toch een prettige vakantie toegewenst.

Groetjes Janneke :wink:

Ik ga 11 oktober tot 18 oktober naar grand iskandil, en ik was even aan het rond kijken voor wat reacties. Maar ik ben geschrokken van de vele reacties dat het heel vies en slecht onderhouden is, is dit in het gehele hotel?? Of zitten er ook nog schone en niet kapotte kamers tussen?? :frowning:

Misschien kan je ook bij je reisburo waar je deze reis geboekt hebt, een uitdraai vragen uit de Toeristiek. Daar staan bijna alle accomodatie,s in, die de Nederlandse reisorganisaties verkopen.

Die geven een onafhankelijk advies en dan kan je altijd je nog bedenken. Misschien kan je in jou geval de reis tegen een geringe vergoeding op je reisburo omzetten voor een andere accomodatie.

Nogmaals, ikzelf heb dit hotel nog nooit bezocht, (wel vele andere) maar als ik de reactie,s zo hierboven lees, zou ik me toch nog wel even bedenken en proberen iets anders te regelen.
Nu, bekijk het maar even en laat het nog eens weten hier op het forum.
:slight_smile: Janneke

wat lopen jullie nu allemaal te zeiken op grand iskandil!!!
dan moet je maar lekker ergens anders heen gaan of hadden jullie zelf een leuke tijd moeten maken :stuck_out_tongue:

Reageer even op dat laatste berichtje, ze heeft natuurlijk wel gelijk.

Ik ben het eens met de klachten die er zijn, het is geen lekker hotel voor mensen die hele kleine kinderen hebben met kinderwagens of wat oudere mensen met roelstoelen. enz.
Ok de glijbaan is ook klote, etc etc,

Maar. men moet niet zo gaan zeiken inderdaad want het eten is hartstikke goed en het personeel is ook erg aardig.
Tevens vergoed het uitzicht op het promenade dek ook een hoop.
En bij trappen lopen heb ik vroeger geleerd dat je altijd voorzichtig moet zijn.
In de kamers kunnen jullie misschien ook wel gelijk hebben. Maar wat de fuck doe je op je kamer op vakantie.

Het is in iedergeval een heel gezellig hotel en dat vind ik het belangrijkste.

Wil het wel afraden voor mensen die slecht ter been zijn of mensen met jonge kinderen en kinderwagens.

En verder niet zo mauwe allemaal.

Originally posted by Guest2@20-08-2003, 08:36:38
** Reageer even op dat laatste berichtje, ze heeft natuurlijk wel gelijk.

Ik ben het eens met de klachten die er zijn, het is geen lekker hotel voor mensen die hele kleine kinderen hebben met kinderwagens of wat oudere mensen met roelstoelen. enz.
Ok de glijbaan is ook klote, etc etc,

Maar. men moet niet zo gaan zeiken inderdaad want het eten is hartstikke goed en het personeel is ook erg aardig.
Tevens vergoed het uitzicht op het promenade dek ook een hoop.
En bij trappen lopen heb ik vroeger geleerd dat je altijd voorzichtig moet zijn.
In de kamers kunnen jullie misschien ook wel gelijk hebben. Maar wat de fuck doe je op je kamer op vakantie.

Het is in iedergeval een heel gezellig hotel en dat vind ik het belangrijkste.

Wil het wel afraden voor mensen die slecht ter been zijn of mensen met jonge kinderen en kinderwagens.

En verder niet zo mauwe allemaal. **

ik weet niet of jullie de gids hebben gelezen maar er staat dat het een kindvriendelijk hotel is nou zeg zelf daar klopt niets van.
het personeel is vriendelijk ben ik met je eens alleen het eten als je dat goed vind ben je thuis ook niet veel variatie gewend want de salade is iedere dag hetzelde en de zoete toetjes en meloen ook.
ons uitzicht was niet zo denderend wij keken op de tennisbaan die tussen een hoop vuilnis ligt van oude matrassen en vuilniszakken nou wat je maar mooi noemt.
als je me niet gelooft mail me dan maar even dan zal ik je wel wat foto s opsturen guest 2.

:angry:

Beste hanneke, ik geloof je gelijk met alles, want ik ben er ook al 2x geweest.
Ik vind het wel een kindvriendelijk hotel, alleen niet als je kinderen heb onder plus minus 4 a 5 jaar. En dat het hotel in verval raakt kan je ook zo zien.
Maar sorry hoor, wat het eten betreft ben ik het gewoon niet met je eens. Wat dacht je dan dat je spinazie en boerenkool te eten kreeg.
Eten in het buitenland en dan voornamelijk in hotels is altijd niet zo gevarieerd. Dat heb je zelfs als je in andere landen in restaurants gaat eten. Dan komt na 2 weken ook het eten je neus uit.
En nogmaals wat doe je op je kamer als je op vakantie bent.

Jij heb inderdaad niet het mooiste uitzicht vanuit jou kamer bij het voetbalveldje maar dat is toch helemaal niet belangrijk. Wij hadden helemaal geen uitzicht. Ik ga toch niet op mijn kamer zitten.

Wij hebben in iedergeval een fantastische tijd gehad.

Maar ik wens je voor je volgende vakantie meer succes.

Als je dat allemaal niet zo erg vind, waarom ga je dan daar zitten? Dan zou ik er niet zoveel geld voor willen betalen als het je toch niks kan schelen! Dan heb IK wel veel leukere en vèèl mooiere hotels gezien voor vèèl minder geld.

Als ik voor 4 of 5 sterren betaal, VERWACHT ik dat ook. Kijk, over het eten enzo, ja dan denk ik ook, over smaak valt niet te twisten. Maar voor dat geld, mag je wel degelijk een goede accomodatie verwachten en er zijn mensen, die toch nog wel hun tijd om wat voor reden dan ook, op de kamer zijn. En als je dan de hele tijd tegen die troep moet aankijken?

Die niet zoveel op de kamer zijn, dat zijn vaak die lui die de hele nacht uitgaan en overdag slapen. En ja, dan merk je er ook niet zoveel van. Maar je zult er toch maar met een paar koters zitten en het materiaal is ondeugdelijk? Of zoals die ene mevrouw die slecht ter been is?

Als je reisburo jou niet goed voorlicht hierover? Dan ben je hier maar mooi klaar mee. Maargoed, ons zien ze er in ieder geval nooit meer, ondanks het aardige personeel. Kom nu net terug uit Alanya en daar was het pas super en mooi en schoon en goed en heel aardig personeel van het hotel .

Karien. B)

Originally posted by guest2@20-08-2003, 11:33:47
** Beste hanneke, ik geloof je gelijk met alles, want ik ben er ook al 2x geweest.
Ik vind het wel een kindvriendelijk hotel, alleen niet als je kinderen heb onder plus minus 4 a 5 jaar. En dat het hotel in verval raakt kan je ook zo zien.
Maar sorry hoor, wat het eten betreft ben ik het gewoon niet met je eens. Wat dacht je dan dat je spinazie en boerenkool te eten kreeg.
Eten in het buitenland en dan voornamelijk in hotels is altijd niet zo gevarieerd. Dat heb je zelfs als je in andere landen in restaurants gaat eten. Dan komt na 2 weken ook het eten je neus uit.
En nogmaals wat doe je op je kamer als je op vakantie bent.

Jij heb inderdaad niet het mooiste uitzicht vanuit jou kamer bij het voetbalveldje maar dat is toch helemaal niet belangrijk. Wij hadden helemaal geen uitzicht. Ik ga toch niet op mijn kamer zitten.

Wij hebben in iedergeval een fantastische tijd gehad.

Maar ik wens je voor je volgende vakantie meer succes. **

ik ben op mijn kamer geweest omdat ik twee kinderen heb van 6 en 3 jaar.
dan moet je er wel s middags wel uit want dan is het te heet voor de kinderen.
de parasols zijn daar ver te zoeken en s morgens al vroeg gereserveerd.
vandaar dat wij bij het zwembad van het turks bad hebben gelegen waar we wel ff in de schaduw konden.
en de gene die zeggen dat wij zeiken wil ik heel graag een foto sturen met daarop het belatende materiaal.

hanneke

Beste mensen.

Ik heb ook even de reacties over dit hotel bekeken op Reiswijzer.nl en als je goed leest, zie je hoe verder de berichten reiken, hoe slechter het commentaar, betreffende dit hotel.

Neem even de moeite om op die site te kijken. Het verbaasde mij ook dat er berichten van 1 en 2 jaar geleden opstonden en toen vrij positief waren. En de berichten van het laatste jaar èèn en al ellende. Dus ligt het waarschijnlijk zoals iemand hier al eens zei, aan de nieuwe eigenaar.

En Hanneke, ik geloof jou zeker wel want ik heb dit ook al veel vaker gehoord. Niet via dit forum maar in de praktijk, zal ik maar zeggen. Nu, mensen, kijk zelf maar wat je met al deze info van al deze mensen doet en trek dan je conclusie.

En voor iedereen die nog gaan, (maakt niet uit waar heen) een prettige vakantie gewenst.
B) Gerke.

:blink: Oei oei oei oei, ik ga de 5e september naar dit hotel… Ben eens benieuwd wat ik daar allemaal ga tegenkomen.
Wat voor gasten zitten daar? En zeg nu niet dat het allemaal bouwvakkers en kinderen zijn, hé. Trouwens, in september zijn die er toch niet meer, want bouwverlof is gedaan en kinderen moeten naar school. Veel jeugd? (bedoel ik dus rond de 20 - 25 jaar). Belgen? Toch geen russen, hé…

Groetjes xxx

he ro mien,

Er zullen inderdaad wel minder kinderen zijn. Ik ben er t/m 9 september dus misschien zie ik je nog, ik ben er met 2 vrienden.
Met wie ga jij dan, met je vriend of ook met vriendinnen.
Misschien tot ziens.

Originally posted by Gerke@20-08-2003, 21:27:21
**Beste mensen.

Ik heb ook even de reacties over dit hotel bekeken op Reiswijzer.nl en als je goed leest, zie je hoe verder de berichten reiken, hoe slechter het commentaar, betreffende dit hotel.

Neem even de moeite om op die site te kijken. Het verbaasde mij ook dat er berichten van 1 en 2 jaar geleden opstonden en toen vrij positief waren. En de berichten van het laatste jaar èèn en al ellende. Dus ligt het waarschijnlijk zoals iemand hier al eens zei, aan de nieuwe eigenaar.

En Hanneke, ik geloof jou zeker wel want ik heb dit ook al veel vaker gehoord. Niet via dit forum maar in de praktijk, zal ik maar zeggen. Nu, mensen, kijk zelf maar wat je met al deze info van al deze mensen doet en trek dan je conclusie.

En voor iedereen die nog gaan, (maakt niet uit waar heen) een prettige vakantie gewenst.
B) Gerke.**

Beste Gerke,

Wij hebben van de zomer met de eigenaar gegeten. Dat was dezelfde als het jaar daarvoor. Hij herkende ons namelijk nog. ER IS GEEN NIEUWE EIGENAAR!! Hij heeft z’n hotel totaal niet onderhouden!! Dat is gewoon het probleem en ik vind het echt jammer dat iedereen hier zulke slechte ervaringen heeft met Iskandil. Vorig jaar ben ik er ook geweest. Toen was het beter als dit jaar. Je kon dit jaar zien dat er niks is opgeknapt. En ik snap die anderen ook allemaal, want je betaalt een hoop geld voor de vakantie en dan mag je ook wat verwachten. Toch hebben ook wij verder een super vakantie gehad. Maar er is wel een klachtenformulier naar Oad gegaan. Al tijdens onze vakantie bij de hostess ingeleverd. Maar niks te klagen over het eten en het personeel!!! Dat was weer super!! Wij baalden ook wel van de problemen, wij hadden zelfs een kapotte stroomkabel, maar we lieten onze vakantie er niet door verpesten en hebben gewoon plezier gemaakt!! :smiley:

Iedereen nog een fijne vakantie gewenst! B)

groetjes Stefanie

Wij gaan 2 september as naar dit hotel. Wij hebben al diverse mailtjes naar OAD gestuurd nav de berichten hier maar krijgen geen enkele reactie. Hebben de mensen die al geweest zijn en bij OAD een klacht ingediend hebben, al iets gehoord van OAD???

Waarom bel je ze dan niet even, ipv mailen? Zeg wat je gehoord en gelezen hebt, en vraag er naar! Ik had nog niet zolang geleden ook een brandende vraag aan OAD en heb hun zelf even gebeld en mijn euvel was dezelfde dag nog opgelost.

Oscar.

Originally posted by Gast: anoniem@21-08-2003, 15:22:18
** Wij gaan 2 september as naar dit hotel. Wij hebben al diverse mailtjes naar OAD gestuurd nav de berichten hier maar krijgen geen enkele reactie. Hebben de mensen die al geweest zijn en bij OAD een klacht ingediend hebben, al iets gehoord van OAD??? **

Wij gaan ook 2 sept en ik ben nog naar het reisbureau geweest voor een ander hotel. maar alle all in hotels waren al vol.
We mochten het wel kosteloos veranderen en de klachten waren bekend bij oad.
Ik heb nog gevraagd of er wat van de prijs afkon maar dat deden ze niet.
Het hotel halen ze volgend jaar uit de gids.
Dus we nemen het risico maar.
Voor iedereen die er van 2 t/m 9 sept ook zit.Tot ziens en we maken er wel wat van.