hoi carola,
Maak je maar niet zo druk, je gaat het echt wel leuk vinden.
Ga je met je man en kinderen.
Ik ga ook in die periode, misschien zie ik je wel.
Gr. ray
hoi carola,
Maak je maar niet zo druk, je gaat het echt wel leuk vinden.
Ga je met je man en kinderen.
Ik ga ook in die periode, misschien zie ik je wel.
Gr. ray
Carola,
Vreemd dat je niet meer om kon boeken omdat alles vol zou zitten. Ik kom net bij het reisburo en heb godzijdank om kunnen boeken naar een andere all inclusive accomodatie. Alle forumdeelnemers bedankt dat jullie ons middels jullie berichten hebben kunnen behoeden voor een slechte vakantie want zelfs bij OAD gaven ze toe dat de toestanden in Grand Iskandil echt heel erg slecht waren geworden in de afgelopen maanden.
Ook wij gaan 9 september naar Grand iskandil maar ik durf eerlijk gezegd bijna niet meer te gaan ![]()
Wij zijn geen zeikers, ik weet dat je in Turkije turks eten krijgt, ik weet dat ik zelf jam mee moet nemen voor het ontbijt, ik weet dat het water niet altijd warm is en ik weet ook dat daar de stroom wel eens kan uitvallen. We zijn al drie keer geweest naar Turkije en ik weet wat ik kan verwachten en ik ben echt geen “zeikende nederlander”. Maar ik begin nu toch echt schrik te krijgen. Ik heb een maandje terug ook al naar Oad gebelt om wat meer info te krijgen nav Vakantiereiswijzer maar toen werd mij verteld dat ik pas daar een klacht kon indienen als er iets niet naar mijn zin was! Ik ga nu toch echt maandag bellen want als het idd per direct uit de brochure word geschrapt kan het toch niet pluis zitten. We gaan ook al jaren met Oad en ik heb eigenlijk wel vertrouwen in hun. Nou maandag maar eens een belletje plegen om te kijken hoe erg het is!
Gr Heidi
Oad erkende het probleem dus niet bij ons! Wat ons wel is aangeboden is een duurdere reis uitzoeken in dezelfde periode en naar dezelfde bestemming en dan konden we het verschil bijleggen, of een goedkopere reis nemen en dan waren we het verschil in prijs kwijt en moesten ook nog 27 euro pp bijleggen voor omboekingskosten. We hebben nu dus een iets duurdere uitgezocht en gaan naar Hotel Asarlik. Dit was eigenlijk door Oad nog gedaan uit coulance want eigenlijk ben je 50% van je reissom kwijt als je op zo’n korte periode wil overboeken. Dus als iemand me kan mailen hoe ze het voor mekaar hebben gekregen bij Oad en met wie ze hebben gesproken dan graag!
Gr Heidi
HeidienZoe@hetnet.nl
Heidi,
Lees even de reacties bij jouw zelfde vraag op vakantiereiswijzer.
Daar zijn ineens een heleboel reacties verdwenen ![]()
Waaronder mijn bovenstaande vraag! Dus al iemand me kan mailen dan graag!
Gr Heidi
Heidi,
You’ve got mail!!
Ik heb het gelezen bedankt voor je reactie hoor!
Volgens mij is gewoon niet iedereen van het probleem op de hoogte bij Oad en moet je gewoon mazzel hebben wie je aan de lijn krijgt. Maar ja voor ons is het opgelost gelukkig!
Gr heidi
Wij zijn net terug.Het is idd geen 4 sterren waard hooguit 2,5.De kamer(Nr 316)was redelijk. De airco lekte (fles eronder gezet),koelde trouwens wel goed,evenals de koelkast.Verder werd de kamer wel goed schoongehouden door een dame die ook duits sprak.Het(zit)bad was slecht,zat in een soort kast, maar op badslippers hebben we ons wel kunnen douchen.
Toilet was een keer kapot maar binnen 10 minuten was de TD er en werd het gerepareerd.
Het eten was lekker en uitgebreid.Het zwembad was niet echt smerig.Wildwaterbaan hebben wij uitgeprobeerd,vonden het niet echt gevaarlijk ook geen gewonden gezien. Het personeel is super aardig en behulpzaam en het animatieteam doet echt z’n best.
Als je 4 sterren gewend bent,beslist niet heen gaan maar voor een vakantie voor relatief weinig geld gewoon doen.
Wij gaan er in ieder geval niet weer heen. Het hotel is aan een hele grote renovatie toe!
Hoi!!
Raymond, als je dit leest: hoe was de tweede keer in Iskandil?? Goed bevallen?? Iedereen die ik ken van het animatieteam was al weg toen jij er heen ging! Was er nog wel animatie? En hoe was het met dat meisje uit het restaurant. Werkten dezelfde obers er nog???
Hoor het wel!!
Groetjes Stefanie ![]()
Originally posted by Ro_mien@21-08-2003, 08:05:53
** :blink: Oei oei oei oei, ik ga de 5e september naar dit hotel… Ben eens benieuwd wat ik daar allemaal ga tegenkomen.
Wat voor gasten zitten daar? En zeg nu niet dat het allemaal bouwvakkers en kinderen zijn, hé. Trouwens, in september zijn die er toch niet meer, want bouwverlof is gedaan en kinderen moeten naar school. Veel jeugd? (bedoel ik dus rond de 20 - 25 jaar). Belgen? Toch geen russen, hé…
Groetjes xxx **
graag wil ik van je wten hoe het was.
ik ga namelijk 4 oktober.
alvast bedankt
Linda kijk eens op www.vakantiereiswijzer.nl
Zo’n 150 reacties daar waarvan het merendeel negatief ik ben blij dat wij overgeboekt hebben in ieder geval!
Gr Heidi
Originally posted by Guest@18-09-2003, 18:06:25
** Linda kijk eens op www.vakantiereiswijzer.nl
Zo’n 150 reacties daar waarvan het merendeel negatief ik ben blij dat wij overgeboekt hebben in ieder geval!
Gr Heidi **
ik heb alle reacties wel tig keer doorgenomen omdat ik dit toevallig vond,alle info over iskandil.
hebben jullie nu een goed hotel gevonden en zo ja welke?
hoop dat je dit niet brutaal vind.
maar we moeten nu alla minuut wat anders gaan zoeken en terwijl deze reis al betaald is.
grioeten linda
Hoi Linda
Wij hebben op aanraden van het reisbureau overgeboekt naar Hotel Asarlik Beach in Gümbet (****) Wij hadden bij Oad geboekt en hoefde alleen het verschil € 10,- pp bij te betalen. Het is ons goed bevallen mooi luxe hotel, wel een niet al te groot zwembad, wel weer een privestrand op 16 treden en vriendelijk personeel. Dit is wel HP en geen All Inclussive. Het ontbijt 's-morgens was uitgebreid (voor turkse begrippen) het eten 's-avonds heb ik wel eens beter gehad in Turkije maar het was niet vies of zo! Kortom een prima hotel en we hebben een fijne vakantie gehad.
Gr Heidi
Linda,
Kijk ook eens naar hotel Club Sardunya, ligt wel heel rustig maar is een heerlijk all-in hotel!
Originally posted by Gast: anoniem@19-09-2003, 15:44:41
** Linda,
Kijk ook eens naar hotel Club Sardunya, ligt wel heel rustig maar is een heerlijk all-in hotel! **
bedankt voor de tip
ik ga over 3 dagen naar grand iskandil.
Ik ben er vorig jaar oktober ook geweest!!!
ik vond het toen ook al een leuk hotel.
Maar ik wil graag weten hoe het animation team nu is wand er zijn er nu weer 2 uit die ik ken
en dat vind ik minder maar daarom wil ik graag weten wie er nu allemaal zitten en als je de namen weet wil ik die graag ook weten .
ik hoop dat ik vandaag nog een reactie krijg??!!
ik wacht doei doei groetjes tiffany
wil iemand mijn vertellen wie er nu allemaal in het animation team zitten wand ik ga over 3 dagen naar grand iskandil ik hoor jullie doei doei tiffany
Eej Tiffany!!! ik ben afgelopen zomervakantie geweest en toen zaten er een stuk 6 mensen in het animatieteam. Ik weet nie hoe ze allemaal heten maar 1 heette Onur. Het was wel een leuk team hoor dus maak je geen zorgen word vast een toffe vakantie!!! Heel veel plezier kus nicole
Heuyz
Ik ben afgelopen zomer in Grand Iskandil geweest! ![]()
Het animatieteam en het personeel Zijn echt Bovennatuurlijk
Maar alleen het is niet heel goed onderhouden zoals: Scheuren in de wildwaterbaan (waar heel veel gewonden bij zijn gevallen waaronder mijn zusje) sommige kamers zijn verlaten… Maar het eten is heel goed…