Hotel Grand Iskandil Bodrum

Hey!!

ik heb nog steeds contact met t animatieteam van afgelopen zomer. Maar de laatste van de groep die ik kende is al eind augustus weggegaan. Er zaten er wel anderen, maar Onur, Guven, Sibel, Oya en Adem zijn er al lang niet meer!!
Vraag me af of er nog steeds animatie is, in oktober!! :wink: :huh:

Hoor het wel!

xxx Stefanie

Originally posted by Gast: stefanie_18@08-10-2003, 14:29:44
** Hey!!

ik heb nog steeds contact met t animatieteam van afgelopen zomer. Maar de laatste van de groep die ik kende is al eind augustus weggegaan. Er zaten er wel anderen, maar Onur, Guven, Sibel, Oya en Adem zijn er al lang niet meer!!
Vraag me af of er nog steeds animatie is, in oktober!! :wink: :huh:

Hoor het wel!

xxx Stefanie **

hoi,stefanie

Wij zijn van 16 tot 27 September geweest in Grand Iskandil.
Er was een animatie team dat klonk als een klok.
De namen heb ik niet van hen,ben nog wel op zoek naar het E-mail adres van een van hen.
Mocht je willen zien wie er toen waren?.
Laat het me weten dan mail ik je wel een paar foto’s.

groetjes Gerry

Hee Gerry!!

Zou best wel willen weten jah wie er wel zaten in het team! :smiley: Waarschijnlijk niemand die ik ken, want zoals ik al zei, zijn zij in augustus weggegaan! Mocht ik ze toch herkennen kan ik je het emailadres geven!! :rolleyes:

Hoor t wel!

groetjes Stefanie

stefaniekwikkel@hotmail.com

hey gerry!
Ik ben ook naar grand iskandil geweest van 4 oktober t/m 14 oktober.
Ik had denk ik het zelfde animtion team als jou maar weet je de namen niet ik had een dj die heette tunny komt die naam je bekent voor zo ja dan zou ik je zijn email wel kunnen geven zou je mijn dan een paar foto,s kunnen laten zien ik hoor je groetjes tiffany

hallo stefanie ja er was is oktober nog wel een animation team maar was niet zo veel aan wand ik heb gehoort dat er heel wat zijn ontslagen zijn daar in grand iskandil wand een vriend van ons werkte ook in het animtion team en toen hoorde wij ook dat hij ontslagen was omdat hij xtc had gebruik dus wij hadden een hele andere vakantie maar goed ik hoor je wel groetjes anoniem

Originally posted by tiffany@05-11-2003, 17:49:40
** hey gerry!
Ik ben ook naar grand iskandil geweest van 4 oktober t/m 14 oktober.
Ik had denk ik het zelfde animtion team als jou maar weet je de namen niet ik had een dj die heette tunny komt die naam je bekent voor zo ja dan zou ik je zijn email wel kunnen geven zou je mijn dan een paar foto,s kunnen laten zien ik hoor je groetjes tiffany **

hoi,Tiffanie.

Ik wil je graag een paar foto’s sturen ,maar ik weet jouw e-mail adres nog niet !!
De mijne is beldjus@hotmail.com.
Groetjes Gerry

he anoniem, je hebt het zeker over ahmet die ontslagen was vanwege xtc? kan je vertellen dat daar niks van waar is, toen hij ontslagen was heeft hij bij ons gelogeerd omdat hij geen kamer had, hij is tevens de beste vriend van mijn vriend…heb je nog contact met hen??

Hallo , mijn naam is Jan , en ga over een poosje met mijn gezin naar Hotel Grand Iskandil in Bodrum .
De laatste informatie die ik via dit medium heb verkregen is negatief , maar is al van oudere datum’s , kan iemand mij op de hoogte brengen over de toestand nu ? is het verbetert of niet ?
want anders ga ik alsnog wat anders proberen te regelen.
Ik hoop op veel reakties, zodat ik een juist beeld kan krijgen, alvast bedankt .
jgm.jonk@quicknet.nl

Ik wil even reageren op al die negatieve berichten die over dit hotel geschreven worden.
Wij zijn vorig jaar 3 weken en het jaar ervoor 2 weken in Grand Isakandil geweest en inderdaad het onderhoud was niet wat je zou verwachten, maar gezelligheid en lekker eten is toch ook heel voornaam. Over het onderhoud zeg ik was want wij hebben vernomen van mensen die er vorige week zijn geweest dat alle kamers verbouwd zijn en het supermooi geworden is. Dan heb je van die mensen die klagen over het eten. en daarbij zeggen dat de mensen die wel tevreden zijn thuis niet veel gewend zullen zijn, nou daar kan ik maar een ding over zeggen, wie daar klaagt over het eten kan beter niet op vakantie gaan want wat wil je nu nog meer. Wat maakt het uit dat het toetjesbuffet iedere dag hetzelfde is, kun je thuis kiezen uit wel 50 verschillende soorten. NEE DUS! Wij gaan dit jaar weer terug voor 3 weken. Ons maakt het niet uit of het appartement mooi is als we maar een bed hebben om te slapen en de airco moet wel naar behoren werken, maar die zijn volgens zeggen ook allemaal vernieuwd. Op vakantie ga je voor de gezelligheid en niet om over van alles en nog wat te zeuren. straks ben je weer thuis en heb je alle luxe die je je maar permiteren kunt, NIET DAN!

Wij hebben er veel plezier en daar we voor.

Ik wil even reageren op het laatste bericht van sandh,ik ben het helemaal met je eens.Ok wij zijn vorig jaar 2 weken in Iskandil geweest en het is ons uitstekend bevallen.
Ook aan onze kamer mankeerde wel wat,maar werd gelijk verholpen
op het moment dat wij het doorgaven aan de receptie.
Het klopt inderdaad dat het management druk bezig is met renoveren,het personeel is erg aardig en is bereid het de gasten naar de zin te maken,ik heb nog steedskontakt met een van de obers en ga hem ook opzoeken in september, dus mensen laten we eens ophouden met klagen want daar zijn nederlanders zo goed in,vergeet niet dat je toch naar een andere cultuur op vakantie gaat en probeer daar rekening mee te houden.

hey sandh1
jij was zeker die jongen die naar voren moest komen en mee moest doen en toen moest je zingen en zong je happy birthday.
dan ken ik je wel je hebt ook een zus heen die was mee ik ben het helemaal met je eens het is en bliojft een top hotel kuzzies joline

hey sandh1
jij was zeker die jongen die naar voren moest komen en mee moest doen en toen moest je zingen en zong je happy birthday.
dan ken ik je wel je hebt ook een zus heen die was mee ik ben het helemaal met je eens het is en bliojft een top hotel kuzzies joline

[FONT=Impact][SIZE=7][COLOR=purple]***
Hoi Allemaal!!

Ben vandaag terug gekomen uit Turkije… Hotel Grand Iskandil,
En heb een super vakantie gehad! Het hotel is geheel gerenoveerd
en ziet er prima uit! Kan het iedereen aanbevelen!!
Als je meer wilt weten,… mail me gerust!!

Groetjes Linda

linda_ansems1979@hotmail.com

Hoi iedereen!
Ik ga 16 juli naar Grand Iskandil met een vriendin, en ik ben blij dat ik eindelijk iets positiefs hoor.
Als er mensen zijn die dezelfde periode gaan, laar het dan ff weten, gezellie! :wink:

HeY mensen
Ik ben v0rig jaar ook in Iskandil geweest en ben zeer tevreden over alles f was een super vakantie!ff voor de duidelijkheid het entertainment team is niet opgestapt voor de viezigheid(die er niet eens is) enz0 maar omdat hun baas weg ging en hun niet uitbetaalde!zelf heb ik een Relatie met Adam van het entertainment team!hy is hier laatst voor my naar nederland gekomen en ik ben ook voor hem trug gegaan!over luciano die is weg getrapt omdat hy problemen met de baas had!en over Guven!die is er nog steeds en Emre enzo komen ook gewoon trug!dus die mensen die dit jaar met Adam willen f0ckken die kunnen beter niet doen want ik kan elk moment daar zijn!

En van de XTC was wel waar! de baas die gebruikte en stookte de anderen ook op maar dat betekent niet dat iedereen gebruikte!

gr0etjes

Originally posted by Miss Nina@10-07-2004, 16:50:57
**HeY mensen
Ik ben v0rig jaar ook in Iskandil geweest en ben zeer tevreden over alles f was een super vakantie!ff voor de duidelijkheid het entertainment team is niet opgestapt voor de viezigheid(die er niet eens is) enz0 maar omdat hun baas weg ging en hun niet uitbetaalde!zelf heb ik een Relatie met Adam van het entertainment team!hy is hier laatst voor my naar nederland gekomen en ik ben ook voor hem trug gegaan!over luciano die is weg getrapt omdat hy problemen met de baas had!en over Guven!die is er nog steeds en Emre enzo komen ook gewoon trug!dus die mensen die dit jaar met Adam willen f0ckken die kunnen beter niet doen want ik kan elk moment daar zijn!

En van de XTC was wel waar! de baas die gebruikte en stookte de anderen ook op maar dat betekent niet dat iedereen gebruikte!

gr0etjes**

Hoi,Miss Nina

Zou jij me kunnen zeggen of het annimatie team van vorig jaar September er dit jaar in September weer is ???.
Dan gaan wij zeker weer naar dit hotel.

Hoop snel iets van je te horen, groetjes Gerry.

We hebben gisteren geboekt voor nogmaals Grand Iskandil.
Na vorig jaar een leuke vakantie hier te hebben gehad, was de keus niet zo moeilijk.
Het zou alleen te gek zijn als er nog leden van het animatie team van vorig jaar aanwezig zijn.
We zien wel…!!!

Groetjes Gerry

Originally posted by Miss Nina@10-07-2004, 18:50:57
** HeY mensen

gr0etjes **

hoi miss nina
ik had ff een vraagje vorig jaar was ik in iskandil hotel en daar zat inderdaad een adam. nou wil ik graag weten is dit de zelde adam waarmee jij nou een relatie heb. ik heb namelijk foto’s van hem mischien is het dezelfde.

groetjes joline
joline_de_vries@hotmail.com

Hoi allemaal,

Wij zijn net terug van Gran Iskandil en ik wil maar ff melden dat bijna het hele hotel een frisse opknapbeurt heeft ondergaan. De kamer (250) ziet er goed uit, en de entree’s worden nu bewaakt door beveiligings beamten. Dit is in Turkeije vanaf dit jaar verplicht voor ****hotels. De grote baas liep geregeld rond en vroeg aan vele mensen of het aan iets ontbrak, en zorgde dan ook meteen dat het verholpen werd. Voor mensen die nog twijfelen om hier naar toe te gaan, kan ik alleen maar zeggen GAAN. Het annmatie team is wel wat minder dan vorig jaar, maar het heet dan ook dit jaar ‘soft-annimatie’.

Groetjes Gerry en Jacqueline

Deze commentaar staat in schril contrast tot de zeer negatieve en - gezien hun omvang- naar mijn mening geloofwaardige verhalen op de vakantiereiswijzer. Mij krijg je daar voor geen geld naar toe.
Geert