Hotel Grand Iskandil Bodrum

Beste gvg,

Ben je ooit in Iskandil geweest ?..eerlijk zeggen !!!

Denk het van niet dus…?, Ga jij maar lekker naar een ****resorte zoals Güle, waar ze om hygiënische redenen de gasten hebben moeten verwijderen, en in andere hotels hebben moeten onder brengen.
Neem maar van mij aan dat het nu goed is daar in Iskandil.

Gerry.

Ik schrijf het net. Ik ga niet naar Iskandil, je krijgt er me voor geen geld ter wereld naartoe en je mag schrijven wat je wil, wie de commentaren op www.vakantiereiswijzer.nl erop naleest weet wel beter.
Je moet tegenwoordig in Turkijë behoorlijk opletten, want er zijn een aantal comboys op de markt die de boel behoorlijk verzieken. Voor ik een hotel boek, lees ik de commentaren erop na en ik neem geen risico’s meer. Ik ben 1x opgelicht door Corendon en dat gebeurt me geen tweede keer.

“Corendon” , alleen de naam al !, zegt me niets,wie boekt er nou bij zo’n instantie?. Ooit gehoord van een OAD…?,neem maar van mij aan dat die de zaakjes goed op de rails hebben.

Groeten Gerry

P.s wat ze hier zoal schrijven is vaak de grootste onzin. Ooit bij een Turks hotel een grote limo voor zien rijden met 6 zakenlieden erin ?, ik wel tot 2 maal toe,en dat zegt ook wel iets over de kwaliteit hoop ik.

Wat een onzin Gerry, die opmerking over Corendon, zij zijn de grootste Turkse reisorganisatie, en vervoeren jaarlijks ontzettend veel nederlanders naar Turkije. Wij zijn zelf al 7 keer met Corendon naar turkije geweest, en altijd zonder problemen. Ja, één keer, toen hadden wij geboekt voor Sunway in Gumbet, en toen werden we overgeboekt naar Club Sardunya in Ortakent. Eerst waren we daar natuurlijk niet zo blij mee, maar dat hotelletje is zo goed, dat we er volgende week al weer voor de 4e keer heen gaan! Maar je moet wel van een beetje rust houden, en niet op zoek zijn naar een amsterdamse kroeg of een broodje van Kootje. Het is daar nog echt turks. Maar vlak bij de Dolmus halte, en dan ben je zo in Bodrum, en vandaar uit kan je op het hele schiereiland komen.
Nu hebben we alleen bij Sunweb geboekt, omdat Corendon het hotel niet meer in het programma heeft, waarschijnlijk omdat het te afgelegen ligt. Als ze ons op moesten halen voor een excursie of zo kwam er meestal een taxi of corendon auto om ons speciaal op te halen, en naar een ander hotel te brengen waar de bus wel langs kwam. Maar we waren altijd weer blij als we weer "thuis"waren!
En volgende week gaan we lekker weer een weekje naar “huis”!
Marretje.

Ik ben het in grote lijnen met jou eens. Wie ervaring heeft en mondig is, heeft de touroperators helemaal niet nodig. Er is bovendien een mooi aanbod van kleine hotels en B&B’s die nooit de grote brochures halen, omwille van het te kleine volume. Het grote probleem is echter dat je vaak op touroperators bent aangewezen voor je transport. Probeer in het topseizoen maar eens een voordelige vlucht te vinden naar Turkijë. Je betaalt makkelijk €350 en meer en als je daar dan nog je verblijf bij telt dan kom je een pak duurder dan via een reisorganisatie. Wie op eigen vleugels wil vliegen moet behoorlijk creatief zijn en flexibel in zijn/haar wensen.
Geert

Nou, ik begrijp niet zo goed waarom mensen zo moelijk doen om een hotel. Ik heb zelf niet in Iskandill geslapen, maar in Guler Resort. Stelde ook geen drol voor…wij kwamen wel vaak in Iskandill omdat we met de jongens van het Turkse Bad omgingen en ik vond het hotel wel oké. Je kunt het gewoon niet vergelijken met een 4* hotel in een ander land. Dit is volgens mij algemeen bekend, vandaar dat ik niet begrijp dat mensen dan nog verbaasd zijn. Het kost geen drol daar en je bent toch nooit in je hotel. Tenminste…ik dan…ik ga op vakantie om lol te maken en dingen te doen. Gümbet is geweldig!

Die keren dat ik in Iskandill was had ik er een goede indruk van en de mensen die er werken zijn idd super!! Ik zou eerder naar Iskandill gaan dan naar Guler Resort de volgende keer. Ik hoop dat er nog een volgende x in zit en dat die gasten in van het Turkse bad er dan ook nog zijn!!! :wink:

en zo kom je elkaar nog eens tegen he nathalie :wink:

we meet again…hihihi B)