ik heb zojuist een nieuw hotel gevonden ( ruwbouw) naast hotel lara beach in lara ,
ik weet niet wat de naam van het hotel is dus misschien als er mij iemand wil helpen zoeken naar de naam van het hotel zou ik wel leuk vinden .
groetjes op deze link zie je de ruwbouw staan http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/foto/41013/37576/foto.html
ik heb juist ergens een naam zien waaien op internet over de ruwbouw in lara en dat hotel zou misschien —> ’ royal holiday palace ’ noemen , nu heb ik dat opgezocht die naam en nog niet echt iets over gevonden.
groetjes stefaan x
als die maquette foto hetzelfde hotel is als de ruwbouw die te zien is op de andere link die ik gegeven heb zou ik niet weten hoe ze dat gaan ’ flikken ’ om een hotel te maken net zoals de maquette foto we zullen wel zien
groetjes
hoy allemaal
mijn zus heeft net gebeld uit granada:
het is helemaal toppie doet niks onder van royal dragon
alle drankjes waren er
tennisbaan is af
ze is naar de hamman geweest was geweldig
japans wezen eten heel lekker
niet zoveel russen meer
en totaal geen last van
nou is dat geen mooi bericht
oja hotel uit linksaf 300 meter een telefoon cel en daar zijn ook kaarten te koop stuk goed koper dan in de winkel van het hotel.
grt, joopenbep:chin::chin:cheercheer:vak02::vak02:
hallo iedereen, super zeg dit forum was zodanig groot hihi dat het moest veranderen, alle das leuk nieuws dat het daar allemaal oké is, khoop dat de animatie gauw start en alles afgeraakt, eind april kan nog wel eind mei zijn maar mag toch geen eind juni worden hé, we zien wel
en mensen het nieuwe hotel waar jullie over spraken, net bekeken, amaaaaaaaaaaai prachtig !!! als dit er zo zo uit zien in werkelijkheid ga ik er zeker langs !
stefaan
ja dat hotel bedoel ik
nou dat is niet verkeerd he
of mischien te groot als ik zo de zwembaden ziet zeg ik familie van royal dragon --royal wings – nou forum leden hou hem in de gaten
word geopend april 2011 dus juni zijn de kinder ziektes er wel uit
15 minute van af het vliegveld is ook lekker en daar is wel een
STRAND.
nou we zullen zien.
grt.
Ja hoor hier loopt ook een fotograaf rond, soms zelfs twee!
Voor Joop: Lien is er nog altijd, ze hebben een overeenkomst met Sunjets kunnen maken, en blijven dus zeker hier… heb ze ook de groeten van u gedaan!
De bowling is al wel klaar nu, evenals 2 snookertafels, en allerlei electrische speeltjes binnen in een zaal.
De disco is buiten op het platform (pier), en buiten dat er af en toe een gastoptreden is tot 22 uur, is er heel veel 'BOEMBOEM- muziek!
familie van Bun Algemene indruk: 4 Ligging: 7 Service: 4 Eten: 5 Kamers: 5 Prijs/kwaliteit: 2 (gem. 4.5 ) jammer had super moeten worden is nog niet klaar Helaas, haastige spoed is zelden goed. Je kunt zien dat men met man en macht gewerkt heeft om alles op tijd klaar te krijgen, gezien de knoeiboel. Jammer, ze hadden beter een maand of drie later open kunnen gaan en de gasten tevreden kunnen stellen. Nu kan men alleen maar excuseren dat niets klaar is en dat, zoals de eigenaar ons zei ook onze kinderen niet konden lopen toen ze geboren werden, hij dus eigenlijk bedoelde ik heb ook de tijd nodig om te leren. Alleen vraag ik mij dan af waarom ik zijn studie zou moeten betalen? Wellicht vanaf 2011 goed te boeken!!
JOOPENBEP,ik ben zo een beetje aan het zoeken geweest aangaande
dat nieuw hotel in opbouw .
Ik heb het volgende gevonden kijk eens op [EMAIL=“info@royalholidaypalace.com”]info@royalholidaypalace.com daar spreken ze van een reeks foto’s
maar jammer genoeg ik krijg ze niet open . Jij mischien?
GRT JOS
Op die foto van de ruwbouw van dat hotel is er toch weinig beweging te zien. Als ik mij niet vergis is er daar geen enkele vrachtwagen op te zien. Of anders is het gigantisch groot dat hotel. En als je op de website gaat staat er bovenaan april 2010 en op de foto 2011. Misschien is er iets mis en is de opening met een jaar uitgesteld of zo. En zoals eerder gemeld, tussen de foto en wat er staat is er wel een groot verschil. Het zal dus afwachten worden wat dat gaat worden.
Groetjes, Hedwig
Nog iets, zojuist gezien. De foto van de ruwbouw dateert wel van 2008 …
Je ziet op de foto’s namelijk ook nog in aanbouw Baia Lara.Dit hotel is vorig jaar geopend.
Of Sea World Resort & Spa in Kizilagac. Dit hotel heeft ook vorig jaar juni haar deuren geopend.
Overige nieuwe hotels 2010 in turkije
In Bodrum is in april 2010 Xanadu Island geopend
**Xanadu Island opent in april 2010 en is een bijzonder en uniek hotel. Xanadu Island ligt op een magisch schiereiland volledig omringd door het kristalheldere water van de Egeische Zee. Hier geen kamers maar suites en villa’s met stuk voor stuk een fenomenaal uitzicht op zee en Griekse eilandjes. Het prachtige design en de unieke architectuur maken Xanadu Island tot een ** heus meesterwerk.