Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort Deel 2

HEDWIG,JOOPENBEP EN STEFAAN
ik heb juist op wereldwijzer een nieuwforum geopend aangaande dit hotel klik hierboven op ERVARINGEN MET HOTELS IN ANTALYA en je vind me .
jos

3 likes

Of ga direct naar het bericht via deze link: Nieuw hotel: Royal Holiday Palace in Lara

1 like

Het is inderdaad naast Melas, dat had ik al eens van een website gehaald met als commentaar dat er naast dit hotel werd gebouwd. Dit staat ergens op het forum.

gr hedwig

De Prijs van Xanadu island is er ook naar gemaakt xd :stuck_out_tongue: !!!
X

ik heb zojuist eens uitgerekend bij sunjets en voor 10 dagen met 3 personen in juli betaal je bijna 7.000 euro voor Xanadu island alstublieft xd
X

3 likes

Hallo allemaal , ff terug naar het Granada
De voetpaden zijn vandaag geschilderd, geeft toch een heel ander zicht als op het saaie grijze beton. Ook wordt er nog de laatste handelingen gelegt aan een bad met ligmogelijkheden en allerlei muurtjes in de ruimte naast het huidige binnenzwembad.Niuwe afvalbakken zijn ook geplaatst. Jullie merken wel dat ze hier bezig blijven en dat het niet stilvalt
Ook ik heb het idee dat de russen wat afnemen en absoluut minder aanwezig zijn als degenen van de eerste week.

Gr,

Geert-Jan

13 likes

ik ben gaan kijken naar de link en ik denk dat dit hotel de melas lara is.De foto is getrokken in 2008 en de melas lara is in 2009 open gegaan.kzal eens verder zoeken maar de vorm van 'thotel kwam mij bekent voor.
Groetjes

cheer:zon02:

kzie dat ik ondertussen al den 2den ben maar was er wel op he.:dag:

Ronny ga eens kijken op pagina 3 nr 61en 62 ,ik heb een forum
geopend over dat hotel
JOS

3 likes

visum kost 15 euro en excurties boek je best niet bij de touroperator maar buiten het hotel is veel goedkoper.grtjs van geert uit longbeach hotel in turkije.

3 likes

hoy allemaal
nog wat foto,s gevonden

15 likes

hoy allemaal

16 likes

hoy

17 likes

nog wat foto,s

17 likes

Dag Stefaan 93
Denk dat dit een foto is van Melas ressort (jetair) geopend in 2009 lara niet zo ver van de Baia die in april 2010 is open gegaan (jetair):thumbsup:
grtz
nounours

:wereld:
Hoe zit het met de kluisjes, zijn die ondertussen reds geleverd of hebben jullie er enig zicht op wanneer dit zou gebeuren?:zon02:

kluisjes
ik hoorde van mijn zus dat de meeste geplaats zijn.:wereld::wereld::wereld:

joopenbep

11 likes

joseph
ik kan hem ook niet openen

grt.joop

2 likes

dat nieuwe hotel lijkt ons zeker de moeite !!! melas scoorde normaal goed zeiden ze ons nog in een jetair kantoor, lara is handig zo dicht bij de luchthaven zeker als je maar kort weg kan, vorig jaar zaten wij in limak naast concorde.

eindelijk eens een foto van de kant aan ampifitheater daar is er precies nog wat werk hé? weet iemand hoe het daarmee zit? maandag nog twee weken aftellen dan is het mijn beurt wat nieuws te posten

en de maaltijden? zijn die gevarieerd genoeg??? iemand meer info? en smiddags wat kan je zoal van snacks krijgen

groetjes

2 likes

Hallo allemaal,:zon02:

Een tijdje geleden had ik gepost over dat wij helaas niet meer konden naar Granada omdat het overal vol geboekt was. Nou hebben wij een reisorganisatie gevonden waar we nog wel kunnen boeken. Wij twijfelen tussen een aantal hotels en hebben daarom nog wat vragen! Hopelijk kan iemand die beantwoorden?

Zijn er nog meer gezinnen met kinderen in de leeftijd van 18-23 jaar ofzo rond eind juni/begin juli? Hoe is de bazaar die erbij in de buurt is? Stopt er in de buurt een Dolmus? En hoelang is het naar een wat grote stad zegmaar? Heeft iemand ook foto’s van de kamer want ik heb ze op de laatste pagina’s nog niet echt gezien of kijk ik nou verkeerd? Wat voor gasten zitten er nu veel, zegmaar welke nationaliteiten? En is het animatieteam al wat meer aanwezig met activiteiten enz.? cheer

Dit zijn mijn vragen even voor nu! :redface: Ik zou het leuk vinden als ze kunnen beantwoord worden!

Ik las ook op dit forum iets over Melas, Hier zou ik vorig jaar heen gaan maar doordat mijn vader last kreeg van hele erge buikgriep hebben we dit 4 dagen voor vertrek moeten annuleren. Wij zijn uiteindelijk later naar Saturn Palace geweest. Ook een leuk hotel maar minder luxe als de andere hotels in Lara. Ik heb van Melas nog wat foto’s van vorig jaar Juli vanaf ons hotel en vanaf de weg!:vak02:

Groetjes,
Manon Disseldorp
18 jaar vanuit honselersdijk (zuid-holland)