Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort Deel 2

Wel handig om de foto’s erbij te doen. Dus hierbij foto’s van Melas lara!

En nog een laatste vraag wat is er wel en niet af precies bij Granada?

groetjess:dag:

1 like

Beste reizigers,cheer

Wij zijn een groep Belgen (13 pers.) waarvan de jeugd tussen de 16 jaar en de 22 jaar is. Wij vertrekken op 1 juli en dit voor 15 dagen. Je kan voor het hotel een dolmus nemen, de ene kant richting Avsallar, konakli en Alanya. Aan de overkant kan je de bus nemen richting Manavgat. Het centrum van Alara is ongeveer een 15 min. stappen, maar in het seizoen denk ik wel dat er een pendelbus is van het shoppingcenter zelf. cheer

4 likes

Goedemorgen even een vraagje bij welke reisorganisatie kun je nog boeken dan , ik was ook nog aan het zoeken voor vrienden van ons maar kon verder niks vinden voor in de maand juli alvast bedankt groetjes margriet :dag:

>>>
Heeft er iemand een idee wat de prijzen zijn van de dolmus?
Nogmaals bedankt aan al de mensen die hun vakantietijd willen op offeren om ons al die info te bezorgen.cheer

1 like

Ik heb in januari 1 euro betaald Flipper , voor ongeveer 4a5 km
GRT JOSEPH

2 likes

Hello Joseph, :dag:

Het begint nu rap in te korten, nog een weekje en we zijn er !!!
Zeer druk op het forum, nog eens iedereen die zich zo inzet om ons allen te voorzien van de vele info over het hotel chapeau je moet er maar de tijd voor nemen…wij zien mekaar ook maar tzal rap moeten gaan hé want ik vertrek terug naar huis op 06/06…nu we zien wel het rode doekje enz…
Nog de groetjes aan iedereen…cheercheercheer

evandous

3 likes

JOOP ,ga eens naar blz.3 nr.62 en klik dan op de link
en U bent er
grt . JOS

1 like

Awel nu ben ik een beetje jaloers EDGARD , dat jij mag
vertrekken en ik moet nog wachten maar ja mijn tijd komt ook he!
Allé we zullen er samen een goed verlof van maken .
DE GROETEN AAN DE VROUW HE! daaaaag>>>

1 like

Hallo,

Wij zijn vandaag naar Alanya geweest, de dolmus stopt voor het hotel om de 15 min. en kost 2,5 euro per persoon. Naar Manavgat moet je aan de overkant van de straat gaan staan en dat kost ook 2,5 per persoon.
Als je eerder uitstapt kost het minder. In beide richtingen is het ongeveer 3O km. Als je opstapt moet je niet betalen, pas bij het afstappen!
Wij hebben nog altijd geen kluis hoor!
We zijn vandaag gaan kijken naar de huisjes met privé zwembadje (erg klein) langs de glijbanen en het amphitheater en ook naar de suites boven de wellness… die zijn echt mooi, we hebben foto’s genomen, ze zijn wel nog niet af. Er zijn kamers bij met sauna, jaccuzi, keuken met alles der op en der aan en ook nog een groot terras met ligbedden.
Zullen ze morgen misschien opzetten. Alle kamers hebben iets anders of de jaccuzi binnen voor 2 personen waar je in kan liggen of eentje buiten, gewoon weg prachtig.
Maar ik denk dat een beetje te duur is voor onze portemonné:wub:
Zo gaan nu genieten van het avondeten, maandag gaan we naar de Italiaan. Er is nu ook iemand tussen 10 en 12u waar je kan gaan boeken.
Vandaag hebben ze ook het huisje voor de handdoeken geplaatst!

19 likes

Bedankt, dat is weer goed nieuws en het zal nu wel mooi worden.
Marcel wilt U eens vragen naar die prijs ,nog een goede vakantie
groeten JOS

granada luxury resort

grt.joopenbep

13 likes

granada luxury resort

grt.joopenbep

14 likes

DeCel,
Bedankt voor al je informatie, zo hebben we toch al een gedacht wat een verplaatsing ons zoal kan kosten. Tegen het hoogseizoen durven die dolmussen nog wel eens een beetje opslaan, maar dat zal dan nooit zo erg veel zijn.:kus::zon02:

3 likes

Hartelijke dank voor de blijvende info die aldoor op het forum komt.
We hadden enkele weken geen tijd om het forum te volgen maar we zijn ondertussen volledig terug up to date.Als we de foto’s zien zouden we meteen willen vertrekken maar eerst mogen nog enkele andere gelukkigen voor ons vertrekken.Alvast een heel prettige reis en veel plezier gewenst:zon02::vak01:smkiek

2 likes

Ik dacht altijd dat die kotjes met die groene dakjes massage ruimten waren ? zijn dat echt kamers ?
Groetjes…:dag:

1 like

zou het kunnen dat die foto’s van facebook komen ?
dit zijn namelijk juist dezelfde als die vanop facebook , en die fotos staan er al bijna een week op .
groetjes stefaan X als je alle fotos wilt vinden moet je op facebook in granada luxury resort intikken en dan zie je da foto van het hotel zoals de maquette en daars atan een apar filmpjes op en ongeveer rond de 300 fotos van granada Xx

Dat wisten we al van in deel 1… cheer
Maar toch bedankt voor de herinnering… :dag:

Hallo, waar kan er nog geboekt worden voor Granada? Wij hadden vrienden die ook willen meegaan maar door omstandigheden niet op tijd konden boeken en toen ze wel konden was er geen plaats meer.

1 like

hoy
dat hangt er vanaf welke tijd je wil gaan.
joopenbep

1 like

:wereld::wub: