Op alle foto’s is er heel weinig volk te zien.
Is dat speciaal zo gedaan of is er daar zo weinig volk? :paranoid:
was mij ook opgevallen, is het minder druk bezet nu dan?
eindelijk eens een foto van de kant aan ampifitheater daar is er precies nog wat werk hé? weet iemand hoe het daarmee zit? maandag nog twee weken aftellen dan is het mijn beurt wat nieuws te posten
en de maaltijden? zijn die gevarieerd genoeg??? iemand meer info? en smiddags wat kan je zoal van snacks krijgen
groetjes
frank0707
bij adotravel kan je nog boeken.
grt.joopenbep
Hallo iedereen,
Nu hebben we toch al veel foto’s gezien van het hotel zelf, maar zijn er geen mensen die eens foto’s kunnen trekken van de heerlijke bufetten?
Eten en drinken is toch ook belangrijk tijdens het verlof.
Groetjes aan al de forumleden
Ik trek ook nogal eens foto’s van de menu kaarten, drankkaarten en de plattegrondkaarten. Dat kan soms ook interresant zijn.
:zon02::vak02:
Hallo, MaCaSacheer
Wat denk je ziet er mooi uit he , het hotel
er moet niet teveel volk zijn , en hopelijk
in juli geen russen, alleen de mensen hier op het forum
das meer dan genoeg , of niet
alvast de groetjes :dag:
hier ben ik het dus mee eens lol2 wat zegt mustafa zijn er veel russen in juli ,of kunnen we ons verheugen op een gezellige vakantie zonder stoelen smijten :mad: ben benieuwd groetjes margriet :dag:
Hey, Margriet
Dat zou zeker zalig zijn, geloof dat het nu stiller
geworden is op het forum in verband met de russen
hoop dat het zo mag blijven :dag:
Hallo Joopenbep,
Kunnen jullie mij eens zeggen wat die kleine huisjes met het groene dak zijn a.u.b.?
Dank u. :kus:
dat zijn prive huisjes, die je kan huren met een prive zwembad maar ik las op vorige paginas van dit forum dat die nogal klein uitvallen en nog niet gebruiksklaar zijn
Idd … te veel volk moet er niet zijn ![]()
Als we iedereen tegenkomen (die er samen met ons is) vanop dit forum, en er een dus een goed groepje Belgen samen zit, zullen zelfs de Russen zich een beetje inhouden denk ik. lol2
Groetjes terug :dag:
>>> Ziet er allemaal heel tof uit. Wij kijken al uit naar onze vakantie.
Alvast aan iedereen bedankt :kus: voor de mooie foto’s en voor de vakantieverhalen. Weten we zo een beetje waaraan we ons kunnen verwachten.
dat vind ik ook als er in juli maar minder zijnlol2lol2
maar natuurlijk ook voor al de forum leden
:vak01:
moby08
die kleine huisjes daar komen vele koppels russen in
en word dan op het rotsblok geplaats 50 meter voor de pier
:wereld::vak02:cheer:dag::slapen:
grt.joopenbep
Is er animatie?
Worden de kamers grondig gepoetst?
Dag Decel,![]()
Bedankt voor alles wat jij ons allen reeds gestuurd hebt, het is van grote waarde…!!!
De prijs voor de verplaatsing met de Dolmus is dit enkele rit of heen en terug ?
Staat er zoals in vele hotels ook een “droogrekje” op het balkon ?
Is het hotel toegangkelijk voor rolstoel gebruikers ?
Zo dit is het weer eens, bedankt voor het antwoordje.
Groetjes uit Gistel.
evandous :dag: :dag:
Hallo,
Ik vind de indeling van het hotel soms bizar en heeft het esthetische (afhankelijk van de smaak) voorrang gekregen op het praktische.
De indeling in de liften (L1, R, L, M, B, 3,4,5, …) is moeilijk. Er is maar 1 uitgang naar zee toe, en je moet eigenlijk doorheen de stoelen lopen, of over het gras, en hier en daar op of afspringen om aan de pier te komen.
De lekkere ijsjes staan binnen, de kinderclub zit tussen de bar en de toiletten. Die mini club is een te kleine ruimte maar de (nederlandstalige) befgeleiding is goed.
De kamersnummers : de 2-duizendtallen zijn het gebouw rond de receptie; de 3 duizendatallen zijn de kamers in het schip.
De hoogste kamers ( op de foto’s boven de houten frame) hebben de 8-hondertallen deze kamers hebben een terraszonder glazen afsluiting (deze is in Daarboven zijn er nog kamers : geen lift , geen balkon maar wel jacquzi aan het raam hebben een 3900 nummer.
De 3800 hebben geen (niet allemaal?) een bubbelbad, maar wel al een kluis (los in de kast). Voorts zijn er mooie duplexkamers.
Kamer 2517 heeft een zeezicht dat half verscholen is achter de houten krul die aan de buitenzijde van het gebouw is aangebracht.
Er zijn een 7 tal a la carte rest ( turks, italiaans, russisch, frans, chinees, japans, marokkaans, ) kinderen onder de 12 niet toegelaten.
En overal zijn er spiegels, tot in de toiletten toe, een overdaad aan TV- schermen, marmer, en andere bling bling horen er ook bij.
Eten is heel lekker, alhoewel er een drukte is in de te kleine ruimte waar het voedsel staat. Een uitbreiding van de voedselbedeling buiten is geleverd ,maar nog niet in gebruik.
Voor de allerkleinsten is een klein eurodisney land in aanmaak.
Al bij al een heel zeer goed hotel, (beter dan fuga (bodrum), isis (bodrum), Palm beach (Side) minder dan Hillside beach (Fethiye).
geert
hoy allemaal
net mijn zus gehad.
gstange heeft gelijk het eten is goed maar geen vergelijking met b.v.royal dragon of royal wings.
de buffeten vallen iets wat tegen geen mooie tonijn of zalm opgemaakt,
geen glaasjes met b.v. gamba,s.niet zoveel van die mooie taarten.
het is echt niet slecht maar dat kleine beetje extra,s mis ze daar wel.
maar daar tegen de a la carte zijn super (komt net bij het vis ) vandaan
super.morgen naar de chinees.dat is dan de derde in een week .
en ze hoeven geen handdoek te leggen ruimte zat.de drank is er nou in overvloed (joseph:zon02:) .er zijn niet zoveel russen meer en die er zijn vallen best mee.nog geen annimatie wel karoke gisteravond frans bauwer en nog vele anderen met veel belgen hollanders en duitsers
was gezellig het personeel is super.
word vervlgt
grt…
JOOPENBEP
Wij komen nog terug verder op dit hotel zijn momenteel aanwezig ,Wij willen alleen reageren op het eten hier.
Wij vergelijken met ander hotels in Turkije dan is onze mening dat het hier zeer matig is.Er zijn mensen die 3 x per week a la carte kunnen eten andere worden geannulleerd na gereserveerd te hebben. Voordat je weet wat je moet eten moet je 20 etensbakken open maken .Frites etc zijn koud soep niet warm genoeg witte wijn op buitentemperatuur ca 25 gr.
S morgens het gebakken eitje wordt op je bord gesmeten.
Nogmaals over de rest komen wij nog terug erzijn ook vele positieve zaken te melden
hallo
ik zou toch ook eens willen weten hoe het komt dat sommige mensen tot 3x toe à la carte kunnen gaan eten.Bij Sunjets staat vermelding dat het 1 avond per week is.
20x moeten deksels opendoen wil toch zeggen dat er veel keuze is. Dus waarschijnlijk voor elk wat wils. Indien iets te koud is of de drank te warm is misschien gewoon even melden aan de receptie want het zou kunnen dat ze er zich niet van bewust zijn, maar als niemand iets zegt kunnen ze het niet weten hé.
Ik weet ook niet wat jullie precies verlangen wanneer jullie naar een hotel gaan maar je kan het niet vergelijken met een restaurant. Het is grootkeuken. Ik zal het zelf mogen ondervinden vanaf 29 juni en ik zal inderdaad misschien mijn mening moeten herzien vanaf dan.Zolang de kinderen iets kunnen vinden wat ze lusten ben ik al heel erg tevreden, die lusten wel alles behalve als het echt niet te eten valt.Dus afwachten maar