hoy allemaal
over a-la-cart
je kan om 10.00 in checken
maar alles loopt nog door elkaar heen,
want je kan ook s,morgens om 08.00 bellen
en dan word je in gecheckt
en daarna is vol is vol.
grt. joopenbep
hoy allemaal
over a-la-cart
je kan om 10.00 in checken
maar alles loopt nog door elkaar heen,
want je kan ook s,morgens om 08.00 bellen
en dan word je in gecheckt
en daarna is vol is vol.
grt. joopenbep
Hallo allemaal,
Wij zijn even weggeweeest, om de nieuwe mensen ook wat te laten zeggen!
En de reacties komen er al, het is waar dat het eten niet zo goed is, we zijn nu toch al een week hier,het is dikwijls hetzelfde, de groenten zijn dikwijls met een witte saus, , spruiten erwten en worteltjes, courgettes.
Het vlees is dikwijls kip, en kalkoen met paprika. Je moet de bakken inderdaad open doen om dat het onduidelijk is wat erin zit, de kaartjes worden weleens vergeten te zetten.De vis ligt ook altijd in een saus en meestal 1 of 2 soorten. De voorgerechten zijn in kleine potjes, oogt wel mooi maar is altijd hetzelfde, dus weinig variatie. Gisterenavond was het hier een complete chaos, het was dringen aan het veel te kleine buffet!!! De keukenmensen kunnen er zelf niet bij en moeten zich tussen de gasten inwringen. Er waren dan ook 1100 mensen… vandaag komen er nog eens 100 bij… Het dessertbuffet was na een uurtje geplunderd en er werd enkel hier en daar een schoteltje bijgezet.
En inderdaad je kan vanaf gisteren nog 1 keer per week gaan eten in de a la carte restaurants, wij zijn al 3 keer geweest om Italiaans te eten, dan is het dicht dan kan het enkel tussen 10u en 12 en de teppanyaki moet ook betaald worden vanaf wanneer weten we niet!
We hebben gisterenavond met Natasha gepraat die zorgt voor de klachten… ze zei dat ze een waslijst had aan klachten, van kapotte lampen, baden die lekken, kaarten die het niet doen, we moesten niks zeggen ze wist het allemaal!!! Maar ze kan er ook niets aan doen!
De eerste dagen hadden we stoffen servetten, nu staat er een bakje met papieren servetten op de tafel!! Wij en Staf en May, gaan zo’n 4 keer per jaar naar 5 sterren hotels, en als we eerlijk zijn is dit hotel NU geen 5 sterren waard.Zeker niet te vergelijken met de Barut of Delphin in Lara
Het is niet omdat alles blinkt dat het inhoudelijk ook goed is.
Er lopen hier s’middags nog altijd mensen rond in hun bikini in het restaurant… terwijl je buiten ook kunt eten aan het zwembad, dan zijn het snacks, nadeel is dat het eten daar in de volle zon staat! Daar is de ruimte ook te klein, je moet tussen de mensen door die aan het zwembad liggen, iedereen komt daar ook door om naar het restaurant te gaan en die naar de wellness gaan moeten ook langs de tafels van het restaurant buiten!!
De glazen aan de pier worden gewoon in koud water met de hand gespoeld en dan in de zon te drogen gezet! Er wordt geen spoelmiddel gebruikt!
Dus jullie zien niet al wat blinkt is goud!
Natascha zei ook dat ze het hotel beter een maand later hadden open gedaan, want nu raken ze hopeloos achterop en de klachten stapelen zich hoger en hoger op.
Granada Luxury Resort met een kritisch blik bekeken…
Gerda en Marcel
Hallo,
De prijs is 2,5O per rit per persoon.en ja er hangt een droogrekje op het balkon. Tip: wij nemen altijd enkele wasknijpers mee, want soms is mijn bikinibroek … al gaan vliegen:mad:
En het is toegankelijk voor rolstoelgebruikers, ze hebben vorige week overal van die speciale houten stakettels geplaatst want er zijn veel niveauverschillen.
Gerda :wereld:
Dag Magda en Marcel,
Oei oei, dat ziet er niet echt positief uit. Laat ons hopen dat dit allemaal een tijdelijk karakter heeft. Ik heb zo de indruk dat ze daar de controle beginnen te verliezen. Ik vraag mij af of ze wel de nodige knowhow in huis hebben. Hebben jullie daarover nog met Mustafa kunnen spreken?
En als de klachten zich hoger en hoger opstapelen vraag ik mij af of er wel iets mee wordt gedaan. Het is wel zo dat het “restaurantgebeuren” tijdens een vakantie toch een belangrijke plaats inneemt. Allé, alleszins bij ons toch. En als dat tegenvalt …
Dat van die witte wijn die niet koud is, dat is het geval op veel plaatsen. Het zou niet mogen, maar ja… Vorig jaar in de Limak Lara was het restaurant zeer goed maar de witte wijn was ook niet altijd koud. Een ander aspect is natuurlijk als er niet genoeg eten, desert, … is. Dat mag zeker niet. Daar zijn geen excuses voor. Zeker niet voor een hotel dat 5 sterren heeft en dat “luxury” in de naam heeft.
En die problemen met de kamers, die zullen waarschijnlijk nu wel een voor een opgelost worden naarmate de tekortkomingen worden vastgesteld. Allé, dat hoop ik toch.
Mijn indruk wordt toch meer en meer dat het hotel en oppervlakte in feite eens te klein zouden kunnen uitvallen voor het aantal personen die er moeten verblijven. Als je op google earth gaat kijken dat zie je natuurlijk duidelijk een verschil tussen dit hotel en bv royal wings, limak, …
Ik hoop alleen dat Mustafa genoeg realiteitszin heeft en hierover ne keer zal mediteren.
Nu genoeg over down dingens gesproken en laten we up denken en dat dat allemaal wel in orde zal komen, niet? cheer:zon02:
Gerde en Marcel, alleszins ne groten bedank voor al deze info en tijd die jullie hier insteken.
Groetjes, Hedwig
Hallo allemaal,
heeft er iemand mss een paar tips van excursies we kunnen doen daar?
Plaats, kostprijs,…
Groetjes,
Jochen
hoy allemaal
dit zijn niet zulke mooie berichten laten we maar hopen dat ze dit snel zullen verbeteren.anders moet ik maar een paar keer in royal vikingen gaan eten,want ik heb me witte bandje bewaard als ik die omdoet kan ik daar naar binnen.
maar het zal wel goed komen
grt.joopenbep
Beste forum leden, het is duidelijk dat een hotel dat juist open is en opstart , ze hun draai nog moeten vinden en dat de problemen met accomodatie , eten enz er wel zullen uitgaan tegen het groot verlof.(laat ons hopen)Een hotel word alsmaar beter door de kritieken te bekijken en aan te pakken.Dat gaan ze zeker aan pakken willen ze hun naam alle eer aan doen .Nog niemand die soms een foto’s van hun kamer gemaakt heeft , en vermeld er dan ook eens het type kamer bij . Alvast bedankt.Gr.
heb nog wat foto,s gevonden
grt.joopenbep
Weet iemand hoeveel kamers er in dit hotel zijn? :dag:
foto
grt.joopenbep
foto,s
grt.joopenbep
hallo Hedwig,
Wij zijn het volkomen met je eens, ook wij eten graag lekker!! Als wij een propere kamer hebben en zuiver lakens en een bed is alles ok! En natuurlijk de zon :zon02:
Maar hier is het restaurant gebeuren, gelijk jij het noemt niet veel soeps,
Ik heb de bakken vanmiddag geteld 14 stuks, waarvan 3 met kip, een 1 met vis en eentje met stoofvlees is er elke dag al en voor de rest zoals ik gisteren zei, spruitjes, worteltjes en erwtjes en mais met witte saus en vandaag ook witte kool en dan nog een paar met van dat bladerdeeg met kaas in. er werden vandaag hamburgers gebakken… aan het buffet.
Spaghetti en frietjes zijn er ook altijd hoor!
Wij zullen straks nog eens met Mustafa en Natacha gaan praten, die waren nu in vergadering, we hopen dat ze er iets over gezegd heeft!De mensen van Sunjets kregen vandaag bezoek van hun hostess, en die waren ook niet aan te spreken over het eten en het veel te kleine buffet voor zoveel mensen. Wij eten dan maar wat minder en drinken er s’avonds ene meer, zo blijft alles in evenwicht!! cheer
Het probleem is dat het architectonisch plaatje niet helemaal klopt er is veel te weinig plaats voorzien voor de buffetten en buiten ook, de oppervlakte is te klein voor dit aantal mensen!
Maar het zonnetje schijnt wel, vandaag was de zee de hele dag zo wild dat de 3 onderste treden van de pier weg zijn geslagen.
Zo tot straks misschien… en o ja, DE russen zijn al een paar dagen weg, nu zijn er gisteren 100 turkse mensen aangekomen, die praten alleen wat hard, maar dat is geen probleem:dag: Er zijn nu veel Duitsers en hollanders
en nog altijd Russen die gedragen zich wel hoor, we moeten ook niet iedereen over dezelfde kam scheren, wij hebben toen gewoon pech gehad dat die groep toen zo groot was en zij zich daardoor héééél sterk voelde!
Gerda
hallo wie vertrekt er tussen 28-07-2010 en 04-08-2010
wij,komen op 2/8/10 met 4volwassenen en 3meisjes 19,14 en 6j
Groetjes
kan er iemand zeggen hoe er kamer type 21met zeezicht er ziet
wij komen ook met 4 volwassenen en 2 meisjes van 10 jaar en zijn afkomstig van lebbeke wij zullen elkaar zeker wel eens ontmoeten
groetjes
Hallo,
Ik denk dat ik al weet wie jullie zijn.
En dat jij die meisjes van 14 en 6 kent en dat ander koppel dat samen met ons is.
Groetjes
waarom denk je dat mischien
hallo allemaal
ik vind het maar gek dat niemand iets van het eten en toetjes (foto,s )hier op zet. valt het dan echt zo tegen??? degenen die daar zijn kunnen julie hier iets aan doen??? ik heb een paar foto,s van ROYAL DRAGON
die zet ik hier op.ik hoop dat julie ook zo iets kunnen laten zien.
BEDANKT
JOOPENBEP
P.S. dit zijn geen foto,s van granada luxury resort
hopelijk wordt het in granada ook zo
dit ziet er in ieder geval lekker uit
bedankt joopenbep
groetjs pluche