Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort Deel 2

De manager heeft aan mij door gegeven dat er in juli rond de 20% Russen zullen zijn, dus dat is best veel:beef:

2 likes

wij vertrekken op 29 juli met 3 kids 14j 11j 18j grtjs natje:dag:

Wij vertrekken 2 aug tot 16 aug met 4 volw en drie meisjes 6,14,19

Joop en Bep.
Zoals jullie op de fotos lieten zien van Royal Dragon zo hoort het te zijn. Wij hadden ook geboekt voor oktober 12 dagen zullen dit forum volgen maar zo als het er nu voorstaat gaan wij hier niet meer terug. Vanavond Teppanyaki gedaan was niet slecht maar niet zoals wij verwachten van een 5* hotel. ER MOET HIER VEEL VERANDEREN !!!

3 likes

Eten is toch wel heel belangrijk vind ik.Vorig jaar in la blance geweest in turgutreis en daar was het eten super lekker,veel variatie in vlees groenten,desserts.Alleen voor het eten zou ik al terug keren naar la blance.Die inox koffers met deksel ,das wel in de meeste hotels zo om het eten warm te houden natuurlijk.

4 likes

Zouden forumvrienden die nu op reis zijn in granada daar in een tent slapen misschien.Nog niemand heeft er al foto’s gepost van de kamer waarin ze verblijven.Verdacht?of toch niet.

3 likes

Inderdaad, er zullen wel veel mensen beginnen twijfelen als ze dit lezen,wat ben je met een sjiek hotel als het eten op nie veel trekt he .Zal wel beteren , ze kunnen hun dat toch niet permiteren . Ga de beoordelingen ook volgen via zoover, en als er geen verandering in komt naar meer positever nieuws zal ik er toch ook wel over nadenken om naar een ander hotel om te boeken.Vorig jaar 300 euro minder betaald voor la blance in dezelfde periode en daar was alles tip top in orde.Moet er wel bij zeggen ,den ene mens is rapper content dan nen andere, er waren daar ook mensen die aant klagen waren(zonder reden trouwens) Je moet ook geen appelen met peren vergelijken he.

4 likes

HALLO ALLEMAAL

mischien kan iemand de foto,s van royal dragon aan mustafa laten zien???
wie weet helpt dat

grt.joopenbep

1 like

Hee Marcel,

Ben ik nog geen dag weg begin jij alweer met het afbreken van de pier :slight_smile:
Wij hebben geen last van vertragingen gehad.

Groetjes aan iedereen die er nog zijn.

Geert-Jan en Yvonne

1 like

Is er dan geen showcooking of een BBQ (buiten)? Want meestal in dergelijke hotels is dat altijd aanwezig.

Ik begin ook een beetje schrik te krijgen als je dit alles leest, je kijkt toch uit naar verdiende vakantie en dan dit…

Hopelijk snel verbetering

1 like

ai ai ai

ik ben helemaal teleurgesteld

wij vinden eten superbelangrijk op vakantie !!! al jaren vast turkije bezoekers, altijd vijf sterren hotels, laatste hotels, limak lara, ic green palace, susesi, andere limak hotels, voyage sorgun, en veel van de gekende rixos keten, dus zeker kwaliteitshotels waar zo een klachten niet voorkomen,

van de wijn daar kan ik nog inkomen, maar dat de snacks in de zon staan? ! en daardoor iedereen liever binnen zit, dat is ontoelaatbaar, dat mensen in bikini mogen paraderen in een resto is ook niet aanvaardbaar, en dat er te weinig plaats is al zeker niet, op vakantie moet je op je gemak een apero kunnen nemen, aanschuiven aan het buffet , op je gemakje kiezen en alsnog terug keren zo vaak als je wenst, zonder dat er haast op je te moeten zitten uit vrees dat je niets meer zal hebben,

ook nooit eerder meegemaakt dat er geen bordjes naast de bakken staan, dat moet er staan zeker in vijf sterren, ze zitten daar toch met een probleem, het is zoiezo geen te groot hotel qua oppervlakte in vergelijking met de andere hotels die ik opnoem, dat hadden we meteen gezien, maar als ze luxe in hun naam zetten , daar moeten ze zich ook wel aan houden hé !!!

wat jammer, ik vertrek binnen twee weken en zal zeker eerst polshoogte nemen, voor ik me volledig installeer en me niet laten doen, we betalen natuurlijk niet veel, zeker niet als ik vergelijk met andere reizen in turkije, maar het zijn dan ook de zogenaamde openingsprijzen hé… en dat je er dan een paar kinderziektes bij moet nemen dat is logisch, maar wij vinden persoonlijk dat er een maand en half na opening nog superveel klachten zijn, zeker ook van de kamers aangenaande, ofwel maak je een belofte en doe je open en is het ‘af’ tussen wel duidelijk aanhalingstekens ofwel ben je eerlijk en stel je het uit, want dit is ook geen goeie reclame hé? en dat er bv nog geen safes geïnstalleerd zijn dit zijn ook dingen die niet kunnen in een vijfsterren hotel, ik wens iedereen toch nog een prettig verblijf en hoop dat ze er daar uitgeraken…

5 likes

idd in dit soort van hotels is dit meestal aanwezig, zeker de showcooking, en doen ze thema avonden?

zoals een turkse avond enzo, of gala avond? iemand ?

2 likes

Hallo Miss Janice en alle anderen,

Laat je niet gek maken door allerlei verhalen, het hotel is nog geen 3 weken open. Ik heb wel bordjes zien staan, snacks stonden welliswaar later in de middag in de zon maar dan werden luifeltjes naar beneden gedaan, Ook zaten alle warme snacks afgedekt met een deksel in rechauds en vruchten gekoeld in een koeling.
Eten is altijd smakelijk, in de a’la carte restaurants zelf erg goed te noemen.
Tegen badkleding in de restaurants werd na de eerste week opgetreden dus is lang niet meer actueel.
Wij zijn 1 dag thuis en hebben altijd volop plaats gezien op de pier.
Ons gevoel is dat we een prima hotel hebben gehad met prettig personeel dat hun best doet en een hotelgebouw wat bijna klaar is en een geweldige potentie heeft.
Ook ik heb de nodige 4 en 5 sterren (Iberostar,Riu,Voyage enz) hotels gehad en niet alleen in Turkije dus ben echt wel wat gewend, ga er zonder vooroordeel heen en ik verwacht dat je er van zal genieten.
Ik heb wel de indruk dat er mensen zijn die geen openingsaanbieding hebben getroffen en veel hogere prijzen betaald hebben en vernomen hebben van andere gasten wat zij betaald hebben een wat negatiever gevoel, misschien terecht vanuit hun standpunt, hebben over dit hotel.

Wij hebben met onze kinderen een erg fijne (en zeker niet te dure) vakantie gehad!!

Geert-Jan

18 likes

oké hartelijk dank dit stelt toch een beetje gerust …
we kunnen niet anders dan het toch een kans geven hé, over twee weken vertrekken we, we zijn alvast heel benieuwd, mvg

3 likes

hoi,

weet er iemand wat er gezegd geweest is op de vergadering?

toch heb ik mijn twijfels over het eten enz als je vorig jaar in amara beach (kusadasi) gezeten hebt . . .

groetjes

1 like

Fredje, heb jij in amara beach gezeten? Was dat goed? Dat ziet er nochtans niet zo groot uit, of vergis ik mij. Foto’s kunnen nogal eens bedriegen.
Groetjes, Hedwig

1 like

Hoi,

Eindelijk ben ik terug op dit forum geraakt, ik kon alles lezen maar niets schrijven. Alvast bedankt aan de personen die al zoveel moeite gedaan hebben om alle informatie en foto’s door te sturen.
Wat ik wel raar vind dat er geen kinderen onder de 12 binnen mogen in een a la carte restaurant en dat je voor de japanees zou moeten betalen dat stond toch zo niet in de brochure?
Worden er voor de jongeren(of voor al wie zich goed voelt om te sporten) sportactiviteiten georganiseerd of zou dat nog te vroeg zijn?
Woensdag en 6 weken vertrekken we hopelijk komt alles op z’n pootjes want ik heb de royal dragon ook bekeken maar die is wel duur in die periode voor 2 volwassenen en 1 zoon (want ik mag niet meer zeggen kind) van 13. Wij zijn een aantal jaren geleden in club aquamarine geweest in Kemer Beldibi dat hotel behoort toe aan amara keten en was prachtig van eten zo hebben we het niet meer meegemaakt.
Voor al degene die ook nog moeten vertrekken veel plezier en geniet ervan en jaag ze een beetje op als het eten niet schitterend is jullie kunnen misschien een paar sugesties doen.
Doei:zon02:

7 likes

25/07 tot 11/08 :dag:

dag hedwig,

ja vorig jaar wil gerust enkele foto’s tonen van het hotel dat was pas luxe !!! dus mijn verwachtingen liggen dan ook zeer groot.

weet er iemand hoe je foto’s hierop zet? dan stuur ik er enkele door. echt mooie foto’s zeker de moeite waard voor mustafa !!!

3 likes

GOEDE DAG ALLEMAAL,
Ik ben effen weggeweest van de site ,omdat mijn vrouw is opgenomen in het hospitaal en ze word vanavond
geopereerd .
Volgens de proffesor , zou ze wel kunnen op vakantie
kunnen gaan dat valt dus nog mee he.
Nu wat het eten aangaat in het hotel ,schijnbaar gene
vette t’is te hopen dat het beterd anders moeten we iets meer drinken GRT JOS:beef:

5 likes