Dag Jos, ik had inderdaad al zoiets van “waar is de Jos, toch niets gebeurd”. Ik wens jullie alleszins het beste verloop voor de operatie en dat alles vlug achter de rug is en dat het weer helemaal in orde komt.
En inderdaad, dat eten daar lijkt een probleem te zijn. Wij zijn ons hier aan het bezinnen hierover en gaan binnenkort een strategische bijeenkomst plannen om te zien hoe dat verder moet.
Jos, kan jij Fredje helpen voor die foto’s. Ofwel heb ik een blackout of anders is het de ouderdom, maar ik weet nie meer hoe dat moet. Ik geraak alleen aan dat spul voor een url weer te geven.
Re: Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort
info inverband met de foto’s te willen plaatsen
moet u op de omslag klikken zoals je doet voor te kunnen reageren
dan krijg je snel reageren of uitgebreide editor
dan klik je op uitgebreide editor en dan klik je op het paperclipje da staat naast de smile boven in het werk balkje en dan volg je gewoon de stappen
ik hoop dat ik u wat geholpen heb bij deze
groetje jos
FREDJE, aangaande die foto’s :
ga naar live mess klik op NIEUW -TOEVOEGEN-FOTO-CTRL-NU OPLADEN -VERZENDEN
ok grt JOS
FRED voer maar uit zoals in voorgaande bericht
Mijn kinderen (10jaar) waren in ieder restaurant welkom, ik heb hier ook andere kinderen gezien dus volgens mij klopt deze info niet, ook voor het Japans restaurant heb ik niet hoeven betalen en ook alle andere Belgen en Nederlanders die ik gesproken heb hebben hiervoor niet extra hoeven te betalen. Bij het Voyage Belek moest je wel bijbetalen.
dat ziet er heel goed uit,dat hadden we niet in granada hoor.dat is een heel stuk minder.
het warme buffet dus ook niet,wij waren 2 x in delphin palace,daar was het buffet echt gewldig.
Dag Yvonne,
Hartelijk dank voor de info.
Maar wat is jullie algemeen oordeel over de granada? Is het de moeite waard? Is het restaurant dus echt niet wat het hoort te zijn voor een 5 sterren in vergelijking met andere? Is er wel voldoende ruimte, overal?
Wij beginnen ons wel een beetje ongerust te maken hoor! Tot hier toe hadden wij er al goede hoop op maar … we kunnen niet omheen de commentaren gaan.
Groetjes, Hedwig
Wij hebben heel wat foto’s van zowel, de suites en de huisjes met groene dak en nog vele andere kamers… maar we geraken hier heel moeilijk op internet.
Dus zullen jullie moeten wachten tot zaterdag als we terug zijn.
We hebben gisterenavond een heel goed gesprek gehad met Mustafa tot 1u deze nacht.
Wij hebben samen met een paar andere koppels, waarvan er iemand turks kon, de vele problemen die wij ondervonden aangekaart.
Het probleem is allemaal begonnen toen het hotel niet afgeraakte tegen 1 mei, maar de eigenaar stond erop om het toch open te laten gaan!!! Hij zag vele euro’s aan zijn neus voorbij gaan als hij het niet open deed, met alle gevolgen van dien. Ze geraakten hopeloos achter, en de kleine ongemakken die wij nu ondervinden geraken niet opgelost omdat ze nog zoveel andere dingen moeten doen, kluisjes plaatsen, onafgewerkte kamers afmaken enz… Vele kamers zijn dan ook vlug in orde gemaakt, maar niet zoals het hoort!
Hij vroeg hoe het met onze kamers gesteld was, enkele hadden al 12 dagen geen licht om zich te scheren in de badkamer, geen licht achter de spiegel,wij geen telefoon, kamers niet gepoetst, geen airco… hij heeft enkele telefoontjes gedaan en na een halfuur was alles opgelost voor iedereen. Hij hoopt tegen juli met alles klaar te zijn. Dus jullie kunnen op beide oren slapen,het KOMT GOED, wij de pioniers en eerste Belgen hebben een beetje pech gehad, als compensatie bood hij ons een massage aan met zijn excuses, toch een mooi gebaar. Hij zei dat hij het daar ook heel moeilijk mee heeft gehad dat wij zolang op ons kamer moesten wachten en dat de Russen ook zo moeilijk deden toen.
Wat de a la carte restaurants betreft is het WEL waar dat er in de nabije toekomst GEEN kinderen onder de 12 jaar binnen mogen en de teppanyaki zal moeten betaald worden, wanneer wist Anastazia nog niet… misschien zien we haar straks weer.
Zo, een hele boterham…
En er zijn geen thema buffetten, geen gala avonden, geen barbeque’s TOT NU TOE, hopelijk verandert er tegen dat jullie hier zijn ook iets aan het restaurant gebeuren!!
Groetjes, het was vandaag een rotdag, hééél veel wind, weinig zon, en regen… toch al genoten van de lekkere massage.
Gerda
Gerda, dat wilt dan zeggen dat de mensen die in juni gaan (zoals wij) ook nog prijs zullen hebben. En ik kan wel begrijpen dat door die snelle opening achterstand is in het afwerken van het gebouw maar dat mag volgens mij geen impact hebben op de kwaliteit van wat er uit de keuken komt. Want als we alles tegen elkaar leggen wat er voor het moment aangeboden wordt in de Granada qua eten en wat we gewoon zijn/waren in andere 5 sterren hotels, dan zit er daar toch een serieus probleem/verschil. Volgens mij beseft Mustafa niet dat een eerste indruk al iets achterlaat. Men zegt : goed begonnen is half gewonnen; maar in dit geval is het : slecht begonnen is half verloren.
Ik ga mijn bekommernissen eens in een email zetten en naar Mustafa sturen. Ik hoop dat hij deze keer toch de tijd neemt om mij te antwoorden. Op mijn vorige email heeft hij ook de moeite niet genomen om te reageren. Is voor mij toch ook al een slecht teken aan de wand.
Alvast bedankt voor jullie pionierswerk. En spijtig van het slecht weer. Dat was precies te zien op de foto’s die joop en bep op het forum hebben gezet.
Groetjes, Hedwig
hallo allemaal :dag: ondanks alle mankementen die jullie nu ondervinden van het eten en andere dingen …kamers , en verlichting enz, heb ik wel het gevoel dat mustafa er wel alles aan wil doen om het zo goed en snel mogelijk op wil lossen, om jullie die er nu zijn en op korte termijn gaan >>> een aangename vakantie te bezorgen cheer hebben wij ook wel eens anders meegemaakt dus een pluim voor de mustafa … groetjes margriet :dag: