Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort Deel 2

hey natje
dat kindje van 11 is dat een meisje of niet ?cheer

cheer:BELGIUM:smkiek:vak02::wereld:>>>lol2:was::was::zon02::wub:

hallo jos ik wens beterschap aan u vrouw toe groetjes

1 like

hallo jos ik wens beterschap aan u vrouw toe. groetjes

hoy allemaal
nog 13 dagen dan gaan wij naar granada toe hoop dat het eten wel wat beter word want dat valt ons echt wel tegen. neem wel een oranje vlag mee zodat julie ons kunnen vinden. maar toch doe ik er nog een foto van mij bij dan weten julie wie joop is.
groetjes enbedankt voor alle informatie.

JOOPENBEP

8 likes

Joop, jij hebt zeker al eens iets slechts gegeten? lol2lol2lol2
Groetjes, Hedwig

1 like

Hallo Gerda,
wij komen overmorgen 20 mei aan in granada ongeveer rond de middag :vak02:
Hoop dat alles in orde gaat zijn en zou leuk zijn kamer met bubbelbad :zon02:
Je Praat maar eens bij Mustafa :-p
hehe hopen dat we jullie daar tegen komen!

Groetjes
Jochen en Jelle

2 likes

jochen
neem anders rietjes mee en als julie in het bad zitten dan flink BLAZEN
grt joopenbep

3 likes

KAn er iemand eens vragen of het strand nog word opgespoten of iets stranderig gemaakt?

Hehe
en al men energie aan dat bad verspillen lol2
Energie houden we vr te drinke :zon02:

1 like

:finger::finger:amara beach is den top.Nog nooit zo’n goe hotel gehad van eten.Wij zijn daar nooit naar een specialiteitenrestaurant geweestomdat we bang waren dat we in het hoofdestaurant iets gingen missen.den amara is lang en smal en heeft een redelijk diepe tuin.In het hoogseizoen is het aan 't zwembad wel druk maar aan 't strand is er op elk uur van de dag plaats.Elke belg en hollander moet die gedaan hebben gewoonweg de max.:finger::finger:

2 likes

Jos,van harte beterschap gewenst aan je vrouw.doe haar veel groeten van de forumleden.
groetjes

3 likes

en die gala avond is daar gewoon TOP idd supergoe hotel !!!
voor herhaling vatbaar X
maar magic life waterworld vind ik van animatie nog Véééél beter
Xx

2 likes

leuke fotos valt mij toch ook op dat er bijzonder weinig over het eten verschijnen, dat zegt toch ook véél hé, als je hart van iets over loopt…

3 likes

hehe bedankt voor deze uitgebreide info.
wat jammer van het weertje, wel leuk dat jullie die massage hadden…
ik hoop dat ik 1 juni toch goed nieuws kan brengen over sommige van die punten, dat het niet tot in juli duurt, want vind ook, dat slecht begonnen echt geen goeie indruk nalaat hoor, zelfs niet voor een nieuw hotel, destijds toen limak lara openging !!! je kon er niets op aan merken, echt niets, er was daar niets verkeerds aan, en hier is het een beetje vanalles hé die verkeerd gaat, … wij kunnen begrijpen dat een nieuw hotel , en zeker als er zo een druk opzit dat het MOET opengaan voor die datum manquementen vertoond maar je mag er eigenlijk als klant niet onder lijden want dat is ook niet goed voor hun toekomstige klanten hé. Haast en spoed is dus echt nooit goed hé. Wat jammer ook voor hen en de medewerkers…

We zullen maar kunnen oordelen als we er zelf zijn natuurlijk… Maar ik vind de keuken toch erg belangrijk… zeker omdat we daar veertien dagen zijn, ben echt benieuwd, veel hotels hebben eten dat terugkeerd, en een beperkt aanbod, maar als het lekker is, is het ook al veel, en hier heb je wel veel a la cartes, in vele hotels moet je na een tijdje bijbetalen voor de a la cartes , dat vind ik nu ook nog zo geen groot probleem, als dat geen stukken van mensen kost.

Wat betreft de kamers… ik denk ook dat dit eerder een probleem is van onderbemanning, en daar moet toch wel iets aan te doen zijn? housekeeping extra aanwerven, om schone kamers te leveren, want hygiene is toch ook iets wat iedereen wil hé.

En ombudsmannen zoeken, want ik vind het wel totaal niet kunnen dat je 12 dagen !!! geen licht hebt in je kamer om je te scheren bv, dat is wel héél erg lang…

Ze gaan daar eens goed te koppen bij elkaar moeten steken…

alvast bedankt voor de info groetjes

4 likes

beste jos
veel grz aan je vrouw en wens haar veel beterschap!!!
carla en chico cheer

1 like

Dag Jos,

Ik verneem geen goed nieuws wat betreft je vrouw, langs deze weg wens ik haar een spoedig herstel…met mijn vrouw gaat het momenteel beter… tot in Granada 6 juni ?
groetjes uit Gistel.
evandous

1 like

ook van ons veel beterschap en spoedig herstel

1 like

Hallo Hedwig,

Jij zit precies op dezelfde golflengte als wij als we het over het hotel hebben! Misschien waren onze verwachtingen te hoog, maar wij dachten dat zulk een hotel met zo’n uitstraling toch meer in zijn mars zou hebben!!
Als je uitpakt dat dit hotel wel eens het mooiste en het beste van Antalya zal worden, hoopten wij dit ook te kunnen zien NU AL! De discussie is hier al vaker gevoerd, het is niet omdat je promotie prijzen en openingsprijzen krijgt dat je de dingen die niet klaar zijn en fout lopen er ook maar bij neemt. Als je een nieuwe auto koopt met een goede korting heeft die toch ook 4 banden en geen 3. En het werk van Mustafa is niet te onderschatten, die man loopt de hele dag met de telefoon aan zijn oor,om alles in goede banen te leiden hoor. Wij hebben gisteren ook gezegd dat het lang gaat duren voor ze uit deze negatieve spiraal gaan geraken.
Wat het eten betreft,het is niet slecht, maar vergeleken met andere 5 sterren hotels is het een stuk minder!
Maar binnenkort ga je zelf zien hoe het hier is in werkelijkheid is…
Ik hoop dat het wel aan alle forumleden hun verwachtingen voldoet!
Maar dat horen we dan wel… :slapen:

14 likes

Hallo Iedereen,

Ook wij beginnen ons serieus ongerust te maken wat het eten betreft. Ik heb de foto’s van de Royal Dragon gezien en dat ziet er allemaal superlekker uit. Twee jaar geleden waren wij in Belek in het Spice Hotel en het jaar voordien in Sueno Hotel in Side en telkens hebben wij daar fantastich lekker gegeten. Ik moet er wel bijzeggen dat wij toen ook veel meer betaald hebben dan nu. Scampi’s en gamba’s zijn nu niet noodzakelijk maar 2 weken op kip, stoofvlees en kolen leven zie ik echt niet zitten. Kan er mij iemand zeggen hoe het ontbijt is ?? Kan je vers fruitsap krijgen ?
Wij vertrekken begin juli maar begin toch te twijfelen om van hotel te veranderen. Ik ga morgen toch eens contact opnemen met het reisbureau om te horen wat de mogelijkheden zijn want 2 weken slecht eten :mad: ik moet er niet aan denken.

Groetjes,

Petra

4 likes

Vanavond in het Italiaans restaurant geweest. Het is een 5 gangenmenue met keuzemogelijkheid. Ik geef u bijna een liveverslag. Ontvangst prima. Keuzemogelijkheden diverse.
We kwamen met 4 personen aan tafel te zitten .
Voorgerecht crabsoep overheerlijk ,2e gerecht werdt als derde gerecht geserveerd 3e gerecht als 2e Tortelini in gorgonzalasaus lekker. bruchetta met Mozeralla erg lekker.
Hoofdgerecht lamskoteletten en ribstuk niet warm opgediend maar zeer smaakvol. Nagerecht Tiamusu erg lekker ,daarbij gedronken witte wijn goed op temperatuur, 1 glas rode wijn ijskoud geserveerd.
Beoordeel zelf wat je er van vindt.

13 likes