Klinkt toch niet slecht. Misschien moeten we het toch een kans geven.
En het ontbijt is dat goed ???
Groetjes,
Petra
Klinkt toch niet slecht. Misschien moeten we het toch een kans geven.
En het ontbijt is dat goed ???
Groetjes,
Petra
hoy allemaal
toen ik in januari granada vond zag ik een super mooi hotel, echter
zonder strand terwel wij daar gek op zijn.hebben wij toch hier voor gekozen. want ik dacht geen strand dan moeten zij met andere
dingen hun klanten houden.door thema avonden,aparte dingen met
eten,lekkere toetjes,shows,s,avonds live muziek,e.d. om je klanten
te houden. en tot nu kan ik dat niet merken ze moeten echt uit een
ander vaatje tappen anders komt volgend jaar hun 5 sterren ingevaar
en gaan ze naar 4
laten we hopen dat er verbetering inkomt.
grt.
JOOPENBEP
Tja maar wanneer gaan ze uit dat andere vaatje tappen. Wij en waarschijnlijk vele anderen kijken uit naar een leuke vakantie. Ik heb in Turkije nog nooit een slecht hotel gehad, altijd lekker eten, leuke shows en animatie en als dit er niet is dan zou dat een grote teleurstelling zijn voor ons.
Groetjes,
Petra
Beste mensen,
Laten we niet te hard van stapel gaan lopen en afwachten tot we er zelf zijn. Niet iedereen heeft dezelfde smaak qua eten.
Het uitzicht zegt ook niet altijd alles.
Qua hoeveelheid kan je toch ook niet meer op dan tot je genoeg hebt. eten is belangrijk maar als ik het hier zo lees dat er zoveelverschillende warmhouders zijn dan zal er wel iets tussen zitten dat iedereen wel lust.
Laat ons geen vooroordelen hebben en gewoon afwachten.
Ik wil ook nog iedereen bedanken die zoveel moeite doet om ons zo goed mogelijk op de hoogte te brengen van wat er ginder allemaal gaande is en ik hoop dat jullie al bij al toch nog een leuke vakantie hebben.
Kan iemand mij het e-mailadres geven van Mustafa want ik had het en heb ook al verschillende keren met hem in contact geweest maar door een computercrash ben ik het kwijt.
Op het algemene mailadreskrijg ik geen antwoord nochtans had hij me gezegd hem te mailen een paar weken voor ons vertrek ivm de handicap van onze dochter en de kamerkeuze.
Alvast bedankt en ik hoop dat iedereen het toch een beetje naar zijn zin kan maken in Granada
Heb een paar weken geleden ook een mailtje gestuurd naar het algemeen email adres maar tot op heden geen antwoord. Ik denk dat ze daar overstelpt worden met mails en vragen, zou eerlijk gezegd niet in hun schoenen willen staan. Maar heb ook Mustafa zijn persoonlijk email adres niet, sorry
Petra
bright
ik heb toch mijn twijfels over mustafa
ik ken velen mensen die van te voren ff moeten mailen ook ik.
maar ik denk dat dat een zoet houdertje is.
ik hoop dat ik ongelijk heb.en al heb je 20 bakken eten
maar het speciaale is er niet b.v. tonijn,kebab,zalm,gamba,s e.d.
dan mis je toch iets.en daar moeten ze toch iets aan doen om
de 5 sterren te houden. want ik kan je wel een paar hotels zeggen waar dat wel zo is.
want
VIJF
STERREN IS
VIJF
STERREN
grt.
joopenbep
Hallo,
Zijn er mensen bij die bij sunjets geboekt hebben? Hoe reageren de hostesses op al deze ongemakken? Hopelijk wordt er gevolg gegeven aan al deze klachten. Want als kamers niet worden gepoetst, eten is niet degelijk, kamers niet af, geen animatie of sportmogelijkheden, mag er niet aan denken hoe de keuken er zal bij liggen als de hygiëne niet goed wordt nageleefd. Dan zijn dit geen kinderziekten meer …MAAR GROVE GEBREKEN. Geen zin in een stressvakantie.
Ook al is de prijs degelijk dat betekent toch niet dat we in een driesterrenhotel moeten terecht komen, want vorig jaar in Spice ongeveer dezelfde prijs betaalt en toch goede kwaliteit.
Hallo,
ik ben volledig akkoord maar ik bedoelde maar ieder heeft een ander idee over wat lekker is en wat niet.
Wij zijn zelf gewoon om lekker te eten te meer dat mijn echtgenoot een kok is.
We hebben zelf al meegemaakt dat alles er heel erg lekker uitzag en overvloedig en uiteindelijk dat het niet te eten viel.:mad: Andere keren keken we erg argwanend naar wat er op ons bord lag en tot onze grote verbazing hebben we smakelijk gegeten.
Vandaar dat ik zei laten we gewoon afwachten tot we er zijn en dan zelf oordelen.
Over Mustafa weet ik niet zo goed wat ik moet denken maar idd het valt me wel op dat hij soms tegen iedereen andere dingen zegt.
Ik hoop dat we kunnen rekenen op vriendelijke mensen en dat we iets vinden dat zowel wij als de kinderen lekker vinden en dan zijn we gelukkig.We kunnen maar proberen en valt het tegen dan weten we dat we nooit meer terugkeren.Positive thinking en misschien is het gewoon bij mij om niet met vooroordelen te vertrekken. :zon02:
Ik ga wel eerlijk zijn als er iets me niet bevalt en ik het over de schreef vind dan zullen ze me vanuit Turkije tot in België horen!!:biggrin:
Over de netheid van de kamers kan ik mar 1 ding zeggen die moeten proper zijn en daar kan geen discussie over bestaan. Dat is het minste waarvoor ze kunnen zorgen anders kun je evenzeer in een kruiphokje gaan logeren. Laten we hopen dat alles tegen eind juni op zijn pootjes staat en dat we geen ellelange klachenbrief moeten maken en een hoop kopzorgen.Vakantie is om uit te rusten en te genieten!
bright, ik denk dat ik dat email adres van Mustafa heb maar thuis op de computer. Maar ik denk dat alle emails sowieso bij hem terechtkomen. Ik heb een tijdje geleden een email gestuurd naar het algemeen adres en kreeg onmiddellijk een melding terug dat het was afgeleverd aan twee verschillende email adressen maar niet dat het gelezen was. Een tijdje later kreeg ik nog een melding van nog een ander email adres dat de email gelezen was (allé dat denken wij toch want het was in het turks natuurlijk). En dat moet het adres geweest zijn van Mustafa want er stond gm (general manager?) in. Hoe het juist is weet ik nu niet maar ik zal vanavond op de computer thuis kijken en dan op het forum zetten.
Ik vind het wel spijtig dat Mustafa (of iemand van zijn staf) geen tijd neemt om toch maar iets te antwoorden op onze emails. Dat maakt deel uit van de klantenservice. Als wij bij ons op het werk er achter komen dat iemand heeft nagelaten om te reageren binnen een redelijke termijn op een aanvraag/opmerking via email … wel dan vliegt er wat…
Daarom moet ik toch ook stillekens aan de stelling bijtreden dat Mustafa de gemoederen gewoon wil kalmeren maar dat de toestand blijft zoals het is. Ik hoop ten stelligste dat ik mij vergis.
En inderdaad, smaken en kleuren zijn voor iedereen anders, maar zoals joop en bep zeggen, 5 sterren is 5 sterren. En als die 5 sterren niet worden gehonoreerd dan is er maar 1 grote verliezer, en dat is het hotel zelf. Ik hoop dat Mustafa en de eigenaar van het hotel dat beseffen. Want wij zitten volgend jaar gewoon in een ander 5 sterren en genieten daar van de luxe en zullen niet echt positief zijn indien we een slechte ervaring hebben met dit hotel wat zijn terugslag dan zal hebben op mensen die nog een keuze moeten maken. En dan zouden zij nog veel meer euro’s kunnen verliezen dan die indien het hotel iets later zou opengegaan zijn.
Al bij al is dit toch nog een groot avontuur. Een beetje een thriller, wat gaat het worden …? En kan zelfs vergeleken worden met speculeren… dan gaat de stemming eens omhoog en dan weer eens omlaag…
We zien wel.
Groetjes, hedwig
Beste mensen.
Verwacht nu prive op dit forum niet al teveel meer van Mustafa hij heeft hier problemen te over die eerst opgelost moeten worden voordat hij alle mailers uit diverse landen gaat antwoorden,er zijn hier honderden gasten die mogelijk nog meer vragen hebben als jullie.
Tontonny, in de huidige omstandigheden zal dat wel niet anders kunnen. Ik denk dat Mustafa serieuze kopzorgen heeft met al de problemen die zich daar voordoen.
Maar hij heeft toch zijn medewerkers. Bij ons op het werk wordt er gereageerd op elke email. Ongeacht de workload. Er kunnen er natuurlijk altijd door de mazen van het net glippen. Maar ik denk dat hier in dit geval er niet veel net is. Ik vind dat spijtig want dit is een simpele manier om (toekomstige) klanten tevreden te stellen. Dat is zoals op een trein die ergens geblokkeerd staat. Wanneer de conducteur meedeelt wat er aan de hand is, dan zijn de reizigers tevreden. Indien er helemaal geen melding komt, wel dan…
Ik denk dat ze daar het slachtoffer zijn van een totaal verkeerde management beslissing. Een verkeerde beslissing die gebaseerd is op de vrees voor gemis aan inkomsten. Maar er is geen rekening gehouden met het effect op langere termijn… ook een gemis aan inkomsten door ontevreden klanten (once again, ik hoop dat ik mij vergis).
Groetjes, Hedwig
foto’s amara
Systeem Bericht
Your submission could not be processed because a security token was missing.
If this occurred unexpectedly, please inform the administrator and describe the action you performed before you received this error.
iedere keer deze foutmelding
kan ik ze anders via mail na iemand sturen zodat deze dan op dit forum hier kan zenden ?
misschien moeten ze maar in het hotel tijdelijk meer werkkracht aannemen e
in ieder geval is het hotel niet ok dan iedereen volgend jaar na amara beach
nog wat foto,s maar niet van het eten ik kan ze nergens vinden.
grt.
joopenbep
Mag IK IEDEREEN VAN HARTE DANKEN VOOR DE ATTENTIE aangaande
mijn vrouw LUTGARDE
@ Hedwig mocht je het hebben dan mag je het altijd doorgeven hoor en alvast bedankt daarvoor
Ik heb deze morgen wel een leesbevestiging gekregen maar geen antwoord.
Als het dan nog niets lukt om een antwoord te krijgen via het eigen mailadres dan is de klantvriendelijkheid idd niet echt zoals het hoort.Ze hebben ons geld al vast en ik denk dat dat nu voor hen het belangrijkste is.
Afwachten maar tot we daar zijn en dan hopen dat ik niet elke dag aan de balie moet staan.
Groetjes
Hallo,
Ik heb zojuist iets vreemd gelezen tussen de commentaren over dit hotel op facebook :
“de foto’s van het deel dat nog niet helemaal klaar is worden altijd maar gewist…”
**
dixit facebook.
En er is daar ook precies een Turkse mevrouw die diezelfde vraag stelt over foto’s die werden gedeleted.
http://www.facebook.com/group.php?gid=261855803518&v=wall&ref=ts
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus wel om “confused” van te geraken, niet?
Groetjes, Hedwig
Hallo Tonny,
Dan zaten wij gisteren samen met u bij de Italiaan ook met vier!!
Wel straf hé, straks om 21u zitten we in de lobby bij de piano, kom je dan even langs?
Wat dat van Mustafa betreft is waar, hij heeft gezegd dat hij geen tijd heeft om al die mails te lezen. Als je hem ziet is hij altijd druk bezig met bellen en regelen. Vandaag heeft hij ons WEL verrast, hij vroeg ons vanmorgen of we de eerste suite in gebruik wilden nemen, het is maar voor 2 dagen, maar toch wel een leuke geste van hem. Aan zijn vakkundigheid moeten we niet meer twijfelen, hij heeft 25 jaar ervaring in een hotel in Side, maar hij is ook niet oppermachtig en moet roeien met de riemen die hij heeft!
Vandaag was het weer voormiddag nog niet zo goed, maar namiddag scheen het zonnetje weer:zon02:groetjes, Gerda en Marcel
hoi jochen en jelle,
Wij gaan tegen 12u3O eten, als jij dan aankomt mag je zoals iedereen eerst gaan eten voor je je kamer krijgt! Wij zullen je dan wel zien in het restaurant, ik neem mijn rode handdoek mee en hang hem over mijn stoel,
hopen jullie dan te zien, wij zitten gewoonlijk aan de uitgang van het restaurant om naar buiten te gaan, tot morgen en een goede reis!!
Gerda en Marcel en Tonny,
In die à la carte restaurants, is daar de wijn inbegrepen of moet die betaald worden?
Groetjes, Hedwig