Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort Deel 2

Beste forumvrienden allemaal…cheer

http://www.forumticker.nl/tickers2/tickers/image/vakantie/ticker-3/aa-vakantie-1/2010-5-23/65296/366/TGVra2VyIHdlZyBvdmVyIA==

Groetjes aan allen uit Gistel

See some of you in Granada ! >>>

Edgard

( moet ik mijn biefstukken en gambas zelf mee nemen ??? )

2 likes

Yow Marcel,
Weet jij welke de weersvooruitzichten zijn voor Tukse Riviera.
Wij komen zondag aan (wel in belek) voor 14 dagen…

Sluuukes:zon02:

evandous
neem er voor ons ook wat mee.
goede reis en tot ziens

joopenbep>>>

1 like

Hoi,

Ik had gisteren een mailtje gestuurd naar DTI reizen gestuurd met de vraag of zij iets meer konden vertellen of het hotel. Ik heb als antwoord gekregen dat zij nog geen negatieve reacties ontvangen hebben en dat ik op vakantiereiswijzer de commentaren kon lezen en dat deze overwegend positief waren. Wij mochten echter niet vergeten dat het hotel nog in een opstartfase zit en dat kinderziektes niet uitgesloten zijn.

Ik heb zonet de foto’s op facebook nog eens bekeken en met name die van het eten. Als ik het voorgerechtenbuffet zie dan lijkt het me wel dat er HEEL WEINIG staat en het lijken mij enkel schaaltjes sla ??? Van het hoofdgerecht niks te vinden en is er nog iets anders te krijgen als die roze drilpudding als dessert ??

Kan iemand me zeggen wat er 's middags te verkrijgen is want hopelijk kunnen we dan ons buikje vullen.

Ik hoop echt dat alles goed komt.

Groetjes,

Petra:dag::frown:

3 likes

jaaaaaaaaaaa goe idee.hebben daar heel goede herinneringen aan.:zon02::dag:cheer:wub:

2 likes

amai ja geniet ervan de laatste dagen in de suite.Das toch wel mooi dat hij zoiets voorsteld.:slapen::slapen:

2 likes

Ik heb hier nu al enkele dagen niet meer gereageerd maar wel alle dagen de reactie gelezen…

Persoonlijk vind ik dat sommige mensen hier wel aan het overdrijven zijn… De meeste moeten nog vertrekken en zijn zich nu al aan het opjagen en nerveus aant worden omdat er bepaalde dingen nog niet op punt staan…
Zelf zou ik zo niet graag vertrekken… Ik kijk lang uit naar mijn welverdiende vakantie en ik ga om mij te ontspannen. Ik zou niet graag vol stress en spanningen vertrekken…

De mensen die nu al die negatieve commentaren geven moeten toch sommige dingen niet vergeten…

Je boekt een splinternieuw hotel dat vandaag officieel slechts 20 dagen open is…
Je boekt dit hotel dan ook aan ‘introductieprijzen’…
Iedereen heeft hier al veel reiservaring dus weet ook dat er kinderziektes kunnen zijn…
Vooraf weet je ook dat het hotel nog niet 100% afgewerkt zal zijn…
Daarom vind ik dat je nu nog niet over elk detail moet klagen en zeuren…

Iedereen heeft zijn eigen gedacht hierover natuurlijk maar als je deze zaken niet kunt verdragen had je beter een ander hotel geboekt.
Hierbij wil ik niemand viseren of beledigen, ik zeg gewoon mijn mening.

De reactie van de gasten die het hotel al bezocht hebben zijn voornamelijk positief. Je merkt ook dat de directie alle klachten zo snel en goed mogelijk probeert op te lossen. Dit is toch al een hele geruststelling!

Dus heb er gewoon wat vertrouwen in en geniet met volle teugen van uw vakantie. Wij gaan om uit te rusten en te genieten, niet om de hotelmanager te vervangen!!!

16 likes

Goedemorgen bright,

Ik ben die emails ne keer gaan opsnorren. Dit zijn ze.

From: gm@granada.com.tr [[EMAIL=“gm@granada.com.tr”]mailto:gm@granada.com.tr]
From: info@granada.com.tr [[EMAIL=“info@granada.com.tr”]mailto:info@granada.com.tr]

Deze 2 zijn teruggekomen met :
Mesajiniz aliciya teslim edildi.

Ik veronderstel dat dat wil zeggen : afgeleverd (iemand die turks kent om dat te bevestigen?)

En deze is dan een tijdje later toegekomen :

From: mustafa kadýoðlu [[EMAIL=“info@granada.com.tr”]mailto:info@granada.com.tr]

met als melding :
İletiniz

Kime:  Granada Luxury Resort
Konu:  my reservation in your hotel for June
Tarih:  08.05.2010 18:47

10.05.2010 20:36 tarihinde okundu.

Ik veronderstel dat dat gelezen is gezien het andere woorden zijn.

Zoals al gezegd, dat info adres komt ook bij mustafa terecht.

Groetjes, Hedwig

1 like

Ben het volledig met u eens,debilde20.

1 like

granada bij nacht

grt.joopenbep

8 likes

foto,s

gr.joopenbep

6 likes

foto,s

grt.
joopenbep

8 likes

Ik ben het tenvolle met u eens DeBilde.
Een hotel die pas nieuw is en 20 dagen open, kan niet perfect functioneren. Het is voor iedereen een aanpassing. En inderdaad, als je een introductieprijs betaald moet je dit er bijnemen. Wil je dit niet, dan moet je overschakelen naar een ander hotel. Als je kijkt naar vakantiereiswijzer zie je soms dat er bij de zeer goeie hotels ook minder goeie commentaren staan, de één is rapper tevreden dan de andere zeker? Ik heb er goeie hoop op dat alles wel losjes zal lopen van zodra het ganse hotel klaar is. Dus stel ik voor om vanaf nu nog enkel de positieve kanten van dit hotel te belichten, de negatieve zullen we daar dan wel ter plaatse ondervinden, en dan kunnen we er de bevoegde personen zelf over aanspreken. smkiek

11 likes

hey,het is een meisje :dag:

Hallo Hedwig,

De eertse zin “Mesajiniz aliciya teslim edildi” wil zeggen dat het afgeleverd werd.

Het tweede korte woordje “İletiniz” wil zeggen uw bericht
Er staat dan nog ergens verder in datzelfde bericht “tarihinde okundu” en dat wil zeggen lees verder.
Bedankt voor het mailadres
Groetjes
Bright

1 like

Hedwig en Bright doen jullie er niet verstandig aan om een ander hotel te kiezen waar het 110% goed geregeld is. Men werkt keihard en men zit niet op die onzinnige mailtjes van jullie te wachten!!! Men is de hele dag bezig om de mensen dier er zijn het naar de zin te maken hou eens op !!!

7 likes

Als je goed mijn berichten volgt die ik al geschreven heb dan is het niet om onzinnige mailtjes te sturen. Ik ben de eerste om hier de gemoederen te bedaren (zie post 204) en ben er vast van overtuigd dat iedereen zijn uiterste best doet om het alle gasten naar hun zin te maken.Mustafa had me gewoon gezegd dat ik hem een mail kon sturen voor ons vertrek aangezien we met een gehadicapt kindje komen en dat moest ik hem nog even helpen te herinneren. Ik maak me geen zorgen over het eten of de netheid in het hotel want ik zei al dat ik zou wachten tot we ginder zijn en dan zien hoe alles verloopt. Als we ginder een probleem zouden hebben dan zou ik daar wel iets over zeggen maar niet op voorhand erover mekkeren.
Hedwig heeft me alleen maar aan het adres geholpen aangezien ik een probleem gehad heb met mijn pc en het mailadres van Mustafa niet meer kon terug vinden en via het algemene mailadres geen reaktie had.

Uiteindelijk vraag ik me wel af waarom ik deze verklaring geef want ik heb toch al veel ergere berichten gelezen die niet positief waren over het hotel en daar is geen reaktie op gekomen!!

Ik ben volledig akkoord dat het moet stoppen om slechte kritiek te geven als men er nog niet geweest is maar ik ben ook van mening eerst goed lezen alvorens iemand terecht te wijzen!

Groetjes en misschien is het misverstand nu uit de wereld

5 likes

foto,s

grt.joopenbep

14 likes

Dag Tonny, toch een reactie op jouw berichtje. Ik weet niet of “onzinnig” de juiste omschrijving is van mijn reacties. Dat is gewoon mijn reactie op feiten die werden weergegeven door andere forumleden. Het is dus niet gebaseerd op iets dat ik denk dat er eventueel zou kunnen zijn. Een deel van die informatie heb ik trouwens van jou gekregen. Indien je alles zou onthouden hebben wat ik geschreven heb eindig ik dikwijls mijn betoog ook met te melden dat wij positief moeten blijven en dat dit allemaal wel tijdelijk zal zijn. Misschien ben ik een beetje te ver gegaan in mijn “economische” analyse van deze situatie. Zal wel beroepsmisvorming zijn zeker. Dit hoort in feite niet echt thuis op een vakantie forum. En inderdaad, zoals DeBilde zegt, we moeten niet naar daar gaan om de manager te vervangen maar om vakantie te nemen. Ik weet ook maar al te goed dat geen enkel hotel 100% is. En dat er toch al iets kan fout lopen door omstandigheden. Ik ben er mij ook van bewust dat de mensen daar hun best wel zullen doen om dit op te lossen. Dat is trouwens in hun eigen voordeel. Ik heb trouwens een tijdje geleden met Mustafa gesproken aan de telefoon en heb dus aan den lijve ondervonden dat hij heel gedreven is om er echt iets van te maken. Verder zie ik dat nog helemaal zitten om naar de Granada te gaan. Was het maar alleen om een paar forumleden persoonlijk te ontmoeten en er een lekkere pint mee te drinken op een terrasje in de zon (mag ook iets anders zijn hoor). Op de foto’s is duidelijk te zien dat het wel een apart hotel is en zeer luxueus werd opgevat (hier doen joop en bep een zeer goeie job). Verder nog mijn excuses aan andere forumleden indien ze mijn betoog als aanstootgevend hebben ondervonden. Dat was alleszins niet de bedoeling. Bright, sorry dat ik jou hierin heb meegesleurd. En ik hoop dat je Mustafa kan bereiken.
Groetjes, Hedwig

13 likes

hedwig
een mooie mail met veel dingen die waar zijn.
ik zal daar echt wel goed eten want ik zoek uit wat ik lekker vind,
en dat neem ik desnood twee keer.
en anders gaan we gewoon wat meer a-la-cart eten.
ook al moet je wat bij betalen.nou wij gaan over twaalf dagen weg.
ik zal jullie daar wel zien. en zullen best wel een keer wat drinken
ook met de anderen forum leden.komt heus wel goed.

grt.

joopenbep

8 likes