Jij hebt me nergens in meegesleurd.
Ik stelde een vraag en jij hebt antwoord gegeven waarvoor mijn dank
Wij kunnen er niets aan veranderen dat sommige dingen verkeerd gelezen of helemaal niet gelezen worden en er dan toch kritiek op komt.
Joop en Bep, in de lijst staat dat jullie vertrekken op 2/6 maar er staat geen einddatum bij. Tot wanneer zijn jullie daar?
Wij komen normaal gezien aan op 10/6, dat zal rond de middag zijn want wij hebben een ochtendvlucht.
Groetjes, Hedwig
Hier ons laatste verslagje vanuit granada luxury resort! Na 14 dagen is hier inderdaad al hééél veel veranderd, zoals we ook al vaker geschreven hebben, zien we elke dag weer nieuwe dingen. Iedereen doet hier zijn best om de gasten te geven waar ze recht op hebben. Wat het eten betreft hebben we gisteren met Mustafa nog over gehad, ze zijn nu een beetje bij met al de rest en zullen het restaurantgebeuren gaan aanpakken! Hopelijk krijgen jullie allemaal lekkere dingen, heerlijke desserts… we gunnen het jullie. We zullen dit forum blijven volgen en wie weet komen we nog eens terug.
De foto’s zetten we er tegen zaterdag dan ook op, aan allen die nog mogen vertrekken, een fijne vakantie en geniet van het zonnetje (ze was vandaag volop van de partij ) en van elkaar.
Gerda en Marcel
Dag Gerda en Marcel,
Nogmaals hartelijk dank voor jullie tijd om ons zo goed op de hoogte te houden. Wij zien er ook al naar uit. Het gaat dus meer en meer in de goeie richting en dat is zeer goed nieuws. Wanneer wij daar zijn zullen we jullie ook op de hoogte houden van het gebeuren en als het ware nog laten meegenieten van ons verblijf. Spijtig dat jullie vakantie er bijna opzit.
En hoe is het geweest in die suite? Dat moet toch overheerlijk geweest zijn? Jullie hebben echt een scoop gehad, niet? Dat was wel een mooie geste van Mustafa.
Profiteer er nog een beetje van en tot ziens op het forum.
Groetjes, Hedwig
deBilde 20 ik ben het volledig met je eens.
Ook wij hebben het forum enkele weken niet gevolgd i.v.m verbouwing van onze badkamer maar als je alles je alles zo terug leest is er nogal wat aan de hand geweest deafgelopen tijd.
Wij vertrekken over 9 dagen en zijn van plan er een supervakantie van te maken en er met volle teugen van te genieten.
Het hotel ziet er toch fantastisch uit en met de rest komt ook alles wel goed ,dat heeft nu eenmaal tijd nodig.
We tellen de dagen tot volgende week zaterdag af en we zien wel hoe het allemaal loopt maar wij hebben er alle vertrouwen in dat alles op zijn pootjes terecht zal komen.
Altijd positief blijven!!!
We zien ongetwijfeld mensen van het forum en we zullen er een paar nemen op een goede vakantie
Joop en Bep nog dank voor alles en groetjes aan iedereen van Trudy en Richard :vak02::zon02::zon02::dag::dag::dag:
p.s Joseph nog beterschap aan je vrouw hoop dat het achteraf is meegevallen
Onze vertrekdatum komt nu wel rap op ons af en we zijn er op verlekkerd…we nemen het zoals het komt…want ik heb zoal een beetje vanalles meegemaakt op mijn vele reizen… Noorwegen, Finland, Sweden, Rusland, Polen, Spanje, tot in Sicilie…enz, enz… het komt al bij al toch altijd naar mijn wens en verlangens je kunt nooit iedereen op hetzelfde moment tevreden stellen !
Nu ik kijk er ook naar uit om na zoveel maanden kennis op het forum, die vrienden dan ook te ontmoeten ergens in of buiten het hotel…wij komen eraan op 23 mei maar het zal wel rond middernacht draaien, het >>> uit Oostende vertrekt maar om 16.45 uur een 4 tal uur vliegen, dan…formaliteten en de bustransfer naar het hotel ! Ik hoop kennis te maken met volgende personen: Aharze (ouders), Ypsilon8 (koppel), Jochen (koppel), Riesi (Nederland), MusyJanice (koppel), JoopenBep (Nederland), Namree (3-echtparen) en natuurlijk Joseph (4-personen) dit zijn de personen die ik vind via de forumlijst gemaakt door vriend Debilde ( waarvoor veel dank ! )…dus maar uitkijken !
Verder wens ik iedereen die ook nog vertrekt een mooie en veilige reis naar ons paradijs hotel Granada Luxery & Spa
Groetjes uit Gistel.
evandous :vak02:
hallo allemaal
mijn zus is net terug uit granada
ze heeft het SUPER gehad,het eten was niet verkeerd
s,morgen bij het ontbijt verse jus
drie keer a.la.cart gegeten geweldig,
personeel vriendelijk
russen geen last van gehad
bedjes genoeg
amphi teater open
annematie team actief
kluisjes staan er op de kamer (alleen nog niet vast geboord)
dus voor de eerste mensen neem een verzekering
bad,
lakens doen ze niet moeilijk over twee ook goed
:dag:joopenbep,
Hier ben ik dan weer terug met mijn vrouw is alles goed verlopen , ze is sinds gisteravond terug thuis en ze mag
volgens de proffesor me op vakantie dat is natuurlijk
positief .
Ik lees juist ,volgens Uw zus is alles nu toch goed in orde dus U ziet wel niet TEVROEG panikeren als wij daar zijn is alles picobello.
Allersinds bedankt voor de bekommernis aangaande mijn vrouw . Daaaaag JOS
Ik ben Koen uit West-Vlaanderen, wij gaan normaal gezien met onze twee zonen van 12 en 14 naar “Granada” van 8 aug tot 22 aug. Ik deel iedereens bezorgdheid op dit forum, dat ik al maanden volg.
Mijn bemerking over het hotel is dat de oppervlakte van het “domein” zo klein is in vgl met de grootte van het hotel zelf! En daar kan niets meer aan veranderd worden in tegenstelling tot de kwaliteit van het eten, de netheid van de kamers, het oplossen van kinderziekten…enz.
Onze zonen die zitten op vakantie niet stil met hun boekje op een ligbed. Die zoeken vriendjes en willen wat actie. Ik bemerk op de foto’s bv maar één pingpongtafel die dan nog tussen tafeltjes en ligbedden “benepen” staat!
Als je bv op Google earth kijkt naar de hotels in Lara of Belek vanop 500m hoogte en dat vergelijkt met “Granada”, dan is het verschil IMMENS. De pier was absoluut noodzakelijk om alle mensen toch maar een ligplaatsje te kúnnen geven, en die ligbedden zitten toch dicht op elkaar. Ik merk ook een stuk aan het zwembad op waar de ligbedden 5 rijen dik vlak naast-één gerangschikt staan. Lig daar maar eens tussen Russen…
Ik kan mij voorstellen dat dit voor de mensen die daar nu zijn of waren geen groot probleem was (nog niet teveel volk , nog weinig kinderen) maar misschien kunnen zij al hun indruk doorgeven wat wat we zouden kunnen verwachten in vol zomerseizoen. Ik ben mij al aan het voorbereiden op dat gezellig "haringen"gevoel en heel vroeg opstaan voor de ochtend rush naar de betere, rustige plekjes…
Eerst en vooral wij zijn van Oost-vlaanderen en gaan van 2 tot 16 aug (4 volwassenenen met drie meisjes erbij van 6,14,en 19 )en hebben ook die indruk dat het waarschijnlijk heel druk zal worden om een plaatsje aan het zwembad te vinden,wat ik wel denkt als je op de pier gaat liggen zal er wel voldoende plaats zijn,en anders op het kleine overdekte strandje bij de russen he haha.
Zijn al heel veel naar turkey geweest en hebben al verschillende hotels aangedaan.De betere vinden wij Amara beach en amara wing ,voyage sorgun…
Wat handdoeken leggen betreft vind ik persoonmlijk dat die regel vanaf 9 uur in de morgend perfect is.Ms kunnen we vragen aan Mustafa dat de belgen een appart plaatsje krijgen he(vip).
hoi hedwig
wel een beetje laat,maar lees het nu pas.
het hotel is geweldig,over de top zelfs,hoe het erallemaal uitziet.
we waren er de eerste week,en hadden de pech dat er nog niet veel open was.disco annimatie bowling,en nog vele andere dingen, zelfs onze kamers.maar dat zal nu wel anders zijn…ze werken hard.maar het eten het viel ons tegen,en was ook erg klein allemaal.voor zo’n lux hotel.
maar het word vast steeds beter,en dan heb je een geweldige vakantie.
misschien volgend jaar doen we het gewoon weer over.
jullie nog een hele fijne vakantie in het granada hotel.
groetjes
Hello iedereen,cheercheer Wij >>> morgennamiddag ( 23/5-06/06 ) naar Granada… Volgens de laatste berichten komen wij in het paradijs terecht met alles erop en eraan…! :zon02: Ik zal proberen de forum aan te vullen met berichtjes ! Aan de personen die "er al zijn en nog komen " hopelijk zien we mekaar ergens aan de bar of zwembad of ??? groetjes uit het zonnige Gistel.