Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort Deel 2

Goede reis en veel plezier:vak02:>>>:zon02:

1 like

hallo, veilig en wel in België aangekomen… En een stukje zon meegebracht! hier dan de beloofde foto’s. Indien er vragen over zijn laat maar komen hoor!

21 likes

de volgende reeks… mijn:was: draait al op volle toeren terwijl…

19 likes

Hallo, DECELcheer
welkom terug in belgenland>>>
en bedankt om ons allemaal zo goed op de hoogte te hebben
gehouden, hopelijk hebben jullie genoten van jullie vakantie
spijtig dat jullie de kinderziekten van het hotel er moeten bijnemen
hebben
alvast dikke mercie:kus:
groetjes PLUCHE:dag:

3 likes

die van het eten zijn in aantocht…

20 likes

:vak02: lagen we toch nog maar DAAR in het zonnetje…

18 likes

Zo dat waren ze… we hebben er 5OO dus als je nog van iets wat je denkt dat er nog niet op staat wil zien laat het maar weten.
groetjes en een fijn weekend.
gerda en marcel

20 likes

Welkom terug !

Ook van ons een welgemeende dankuwel om ons op de hoogte te houden.:thumbsup:

Gelukkig hebben jullie een beetje van de zon meegebracht, want is hier nog gene vette geweest. :hihi:

1 like

Ja das héééél spijtig, als we nu terug blikken hebben we ook zoiets van…; hadden we niet beter tegen oktober gegaan, dan zal het wel prachtig zijn, zelden zo’n mooi hotel gezien!
We weten dat er nog een hoop dingen bij gaan komen hoor! hopelijk doen ze ook iets aan het eten want dat vonden wij het minst goed… maar over smaak valt niet te discuteren… Maar Mustafa zal ons ook niet vergeten, wij waren de eerste belgen en hij is dikwijls met ons komen praten omdat hij vond dat wij ons toch voorbeeldig hebben gedragen toen het er nogal woest aan toe ging met de russen de eerste uren… en hij apprecieert het enorm dat we het forum op de hoogte hielden al was dat soms in de negatieve zin, we hebben ook altijd geprobeerd om de positieve dingen naar voor te brengen… en de vooruitgang op die 14 dagen. Hij en zijn team doen er alles aan om het je naar je zin te maken! Hij heeft samen met ons naar het forum gekeken en de hollandse Turk heeft het voor hem vertaald.Hij staat open voor alle vragen en hij geeft ook een eerlijk antwoord hierop, maar ook hij werkt voor een baas die toevallig ook nog de eigenaar is!
Wie weet gaan we in oktober nog terug…:vak01:

13 likes

hallo, DECEL

Ook wij eten graag lekker, en het is natuurlijk spijtig van het eten, dat dit tegen viel, het is natuurlijk niet zoals thuis
daar moeten wij ons allemaal aan
aanpassen, maar er moet toch een keuze zijn
van een aantal lekkere dingen, alsook de desserts enz, zeker voor een 5 sterren hotel
hopelijk komt het in de toekomst allemaal in orde, en zoals je zegt
Mustafa werkt ook voor een baas en die mens kan ook maar zijn best
doen.Het moet voor hem zeker niet plezant zijn om aldie commentaar te horen, denk dat die veel wakker ligt sinds het hotel open is
Ik lees ook dat jullie het nog zouden zien zitten om terug te gaan
en dat zegt ook al veel
Nu wachten wij af wat het zal worden in juli, maar duimen zeker
vele groetjes en nog eens bedankt voor de mooie fotos
het ziet er ginder anders echt prachtig uit
PLUCHE

3 likes

nog wat foto,s

grt.joopenbep

7 likes

f

4 likes

Ik volg hier alles meestal stilzwijgend mee
maar als ik nu lees dat de oppervlakte van het hotel eigenlijk niet aangepast is aan het aantal gasten, dan hou ik toch mijn hart vast voor het hoogseizoen ! Als er nu al onvoldoende plaats voorzien is voor de buffetten bvb, extra oppervlakte kunnen ze niet toveren hé…
Voor het eerst in al deze perikelen, krijg ik nu een klein beetje second thoughts want zoals het spreekwoord zegt “van een schoon tafel alleen kan je niet eten” ttz het mag er allemaal sjiek uitzien maar als de kinderziekten eerder epidemiën lijken dan zal het vakantiegevoel moeilijk te vatten zijn vrees ik :chin:

Ik blijf wel hopen op beterschap hoor want Mr Mustafa is zekerzeer van goede wil maar hij is ook geen God hé.

En ik lees hier ook nog nergens iets van animatie overdag?

3 likes

:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::
Hoi DeCel,
Bedankt voor al je mooie foto’s en je commentaren, en vooral al je vakantietijd die je er voor opgeofferd hebt.
Toch heb ik nog een vraagje voor je,
Die foto’s van die kamer , was dat die suite of was dat een gewone kamer?
Indien suite, heb je ook nog foto’s van een gewone kamer dan?
Dank voor al wat je gedaan hebt.
Groetjes,
Flipper
:wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::

2 likes

:zon02:MARCEL EN GERDA,
Ge hebt zeker spijt dat je terug hier zijt ,maar jullie zijn wel toffe mensen ge brengt niet alleen goede berichten en foto’s mee maar ook nog de :zon02: en mooi weer ik heb nog nooit zo’n goede mensen gezien !
Wij zullen zeker de groeten overbrengen aan het personeel ginder :kus:JOS

7 likes

Hallo,

De standaard kamer heeft 2 enkele bedden of soms een groot bed en een bad zonder bubbels, dat varieert, we hebben zoveel verschillende opstellingen gezien. Ik heb daar ook foto’s van maar die kamers waren nog niet gereed, ik zoek ze wel even op en doe ze hierbij.
De eerste foto van post 25O was zoals onze 2de kamer. Dit is een kamer met zeezicht en brubbelbad. Van de badkamer hebbben we geen foto, ze viel erg klein uit en had ook wat weinig licht!
Zo, als je nog iets wilt weten vraag maar we hebben nog vakantie… en de :zon02: hebben we toch goed aan het >>> gebonden of niet?
gerda

8 likes

Hier zijn ze dan, op de eerste foto zie je waar ik s’avonds mijn “huiswerk” maakte, graag gedaan hoor.
Wij vonden het ook fijn in het begin dat Joop en Bep ons zoveel informatie verschafte en wij ons zo een idee konden vormen van wat we gingen zien.
De foto met de zwaantjes op, is van onze 2de kamer, als je rechts kijkt zie je een raam, daar is de badkamer, je kan er door kijken naar de slaapkamer.

17 likes

Hello

Dag Jos, DeCel…cheercheer

Nog een paar uurtjes en we zijn weg !!!>>>
Bedankt voor alles wat jullie beiden reeds gedaan hebben op het forum, vele foto’s en de nodige comments…tot binnenkort !
we gaan er wel het beste van maken. :zon02:
Groetjes uit Gistel
Edgard :vak01:

6 likes

Hallo, Evandous
Een veilige vlucht >>> en een toffe vakantie gewenst
groetjes PLUCHEcheer

1 like

f

2 likes