Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort Deel 2

f

4 likes

foto,s

joopenbep

10 likes

Heb je ook foto’s of informatie over de conection kamers ?
Groetjes… :dag:

Ja,daar zit een extra slot op hahaha

groetjes

ronny

foto,s

grt.joopenbep

12 likes

foto,s

grt.joopenbep

14 likes

foto,s

grt.joopenbep

14 likes

hoi,

graag had ik geweten als je aangekomen bent, of je direct de a la carte restaurants kan boeken voor gans uw verblijf? is dit aan de receptie? of moet je wachten van naar het 2e a la carte restaurant te gaan totdat je bij de eerste bent langs geweest?

groetjes

Wij moesten 's morgens reserveren tussen 10u en 12 uur om 's avonds te kunnen gaan eten! Als je geluk hebt en er dan nog plaats is… kan je gaan eten. Je kan dus nooit op voorhand voor alle restaurants gaan boeken!

2 likes

Voila, we zijn terug thuis. Ondanks de kleinere en iets grotere onvolmaaktheden hebben we toch een goede vakantie gehad, grootste spelbreker was eigenlijk het minder goede weer.
Het hotel is heel mooi en heel groots opgevat en alles is aanwezig op uit te groeien tot een topper. De keuken heeft wel nog een inhaalbeweging nodig, maar naar ons gevoel komt dat wel goed. Er is genoeg ruimte maar het gebruik ervan moet beter ingevuld worden, gelukkig is het management zich daarvan bewust en werken ze aan praktische oplossingen. De ligzetels en parasols en handdoeken zijn voldoende aanwezig, de mentaliteit van de gasten echter niet, overdreven handdoeken nemen en alle stoelen de ganse dag ermee bezet houden, dingen stuk maken, morsen met voedsel en drank zijn een groter probleem. En daar ligt misschien de grootste oorzaak, de doelgroep die het hotel wenst (5*) was daar niet aanwezig, sommige ‘russen’ (lees oekrainers, hongaren, roemenen, en duistsers maar ook turken) horen niet thuis in Granada (of een ander 5* hotel).
Sportfaciliteiten en tiener faciliteiten zijn karig aanwezig, maar daar kan het animatie team misschien een mouw aanpassen, tennispleinen (en nog iets waaraan men bezig is ?) liggen net naast het hotel.
Een (kunstmatig )strand lijkt mij onontbeerlijk, de pier is niet praktisch voor de minder ervaren zwemmer.
Voor diegenen die nog hun vakantie te goed hebben : geniet ervan : prijs kwaliteit kan je niet veel beter vinden.

17 likes

foto,s

grt.joopenbep

14 likes

Hallo,
wij vertrekken met 4 volwassen en 2 14-jarige in de periode van 13/08 tot 28/08. Zij er mensen die in die periode daar ook zijn?

Dag Geert,
Spijtig te horen dat het weer niet zo is meegevallen. Alleszins hartelijk dank voor het alles omschrijvende reisverslag. Dit doet onze bekommernissen smelten als sneeuw voor de zon. Wij vertrekken binnen zo’n drie weken en zullen ginder ook eens ferm van de luxe genieten. Alles lijkt in orde te komen of zal dat toch zijn binnen afzienbare tijd. En ja, die problemen die je opnoemt kom je ook wel regelmatig tegen in andere hotels. Spijtig maar het is zo. Ik denk dat de sportactiviteiten die wij zullen ontwikkelen ruim voldoende aanwezig zullen zijn. Dat gaat van bar-lopen tot kruk-zitten en dan ook zeker de verplaatsingen tussen onze zetel en het restaurant. lol2
Eens ginder zullen wij onze ervaringen ook zeker delen met de andere forumleden. Groetjes, Hedwig

9 likes

Hoi Hedwig,
wanneer >>> je precies, wij vertrekken met twee koppels op 15 juni om streeks 6 uur 's morgens vanop Zaventem.
:dag::zon02::kus:
Wie zijn de anderen die op die dag vertrekken?
Groetjes,
Flipper

Goedenavond allemaal,

Zoals al vele hebben gezegd wil ik ook iedereen bedanken voor de verhalen en de vele foto’s! Wij (mijn ouders en ik) lezen alle berichten positief en negatief! Hierdoor hebben wij besloten om uiteindelijk dus gewoon te boeken en het dan te gaan zien hoe of wat het is! We zijn zeer benieuwd en hebben er veel zin in!:zon02:

Dus als de lijst nog aanwezig is mogen wij erop met 2 volwassenen en 2 kinderen, mijn broer van 21 en ik een meisje van 19, we vertrekken op 27 juni tot en met 6 juli met ado-travel! We komen uit het westland (Nederland/zuid-holland). :wereld:

Wel had ik nog een vraagje is er tot nu toe al een een beachvolleybal veld aanwezig want afgelopen jaren hebben we vaak gevolleybalt in leuke Holland gemengd met belgie teams tegen andere landen en dat was altijd zeer gezellig!

We zien er naar uit om andere Nederlanders en Belgen te zien, zeker van mij en mijn broer onze leeftijd!

Voor de gene die ervoor gaan alvast veel plezier!>>>

Groetjes! Manon

1 like

Flipper, wij vertrekken op 10 juni ook normaal gezien met de ochtendvlucht. En wij gaan samen met snelleneddy, dus twee koppels. Dus wij zullen jullie kunnen verwelkomen.cheer:zon02: Dat zal waarschijnlijk rond de middag zijn, niet? Tegen die tijd zijn wij het al gewoon. Lekker niksdoen en om af te wisselen nog eens lekker niksdoen. Groetjes, Hedwig

3 likes

Neeje laat et maar zo zenne …

Groetjes Yente…:dag:

1 like

wij zijn een koppel van brugge,en vertrekken ook op 15juni naar granada via zaventem om 6u. groetjes en tot later dan:)

1 like

heeyz , ik ben jongen van 17 en gaan van 30 juni tot 10 juli
dus wss zal ik jullie daar dan wel zien in granada :slight_smile: X

Dag Spilif, dit is de shortcut naar het forum deel 1 waar debilde20 een overzicht geeft van de forumleden die naar de Granada gaan.

Het is reactie nr. 864.

(debilde20, great job, thanks)

Groetjes, Hedwig