Cynthia,
Waar ga jij heen ? La Blanche ?
iK WEET NOG ALTIJD NIET WELK HOTEL WE KRIJGEN TER VERVANGING VAN LA BLANCHE.
JORDE HEEFT VANDAAG NIETS VAN ZICH LATEN HOREN-SUNJETS.
WAARSCHIJNLIJK SAMARA.
had vorige week een mail gestuurd naar La Blanche. Vandaag een mail terug gekregen:
Thanks for your kind interest in La Blanche Resort & Spa.
Our pre-opening will be 10th of May till 17th of May.Between these days we want to see our pros and cons in order to increase guest satisfaction.Our official opening will be 18th of May with our future satisfied guest.
It will be pleasure to see you in our hotel.
Ik ben benieuwd.
Ik ben ook benieuwd, helaas ik zal geen gaste van La Blanche zijn, want ik werd overgeplaatst naar Hotel Samara.
Latere hotelgasten van Hotel Samara zullen hun bevindingen dan wel neer pennen.
Ik vertrek overmorgen.
Inge: Ik ga zelf naar Gümbet. Hotel Grand Iskandil… Was vorig jaar in Isis jullie eventuele alternatief!! Als ik je niet meer spreek veel plezier!!
x
En wij mogen van Sunjets naar Samara ipv La Blanche.
Dat kan niet tegenvallen, en volgende keer misschien La Blanche!
Ik bedoel natuurlijk later gasten van Hotel La Blanche zullen hun bevindingen wel neerpennen !!
Zo ik ben nu nog aan 't werk de laatste 3 uren !
Morgenvroeg om 7.00 u als alles goed gaat gaan we de lucht in…
Richting Torba, met een gemiddelde temperatuur van 26 ° ! Hier in België zakt de temperatuur terug naar 18 °…
groetjes…
Veel plezier daar!!!
Goede reis en vakantie!
:sad: ![]()
@Inge: VEEEEEL PLEZIER!!!
Veel plezier Inge ![]()
Have Fun!! In ![]()
Wens je veel plezier in Samara. Wees maar blij dat je daarnaar toe gaat en niet naar een bouwput!
En helaas is de openingsdatum weer gewijzigd. Officiele openingsdatum is nu 2 juni. Dus voor mij geen La Blanche. Eens kijken waar ik nu terecht kom want ik vertrek a.s. vrijdag al.
Even een vraagje hoe ben je aan de nieuwe datum gekomen, wij gaan pas 27 juni maar ik krijg er een hard hoofd in op deze manier.
Nu ga ik mij ook afvragen of ze niet express alles uitstellen omdat het misschien nog wel te stil is en andere hotels op deze manier weer vol krijgen.
Ik heb dit nog wel eens eerder meegemaakt vandaar, en wat ik begrijp is dat er alleen kervan saray en samara als uitwijkadres gebruikt word.
groetjes Dorien.
Werk zelf bij een touroperator, dus krijg deze informatie van het hotel/agent door. Ik ga nu zelf vrijdag naar Aegean Dream. Ga wel eens kijken hoe het er echt voor staat met La Blanche. Ik hou je/jullie wel op de hoogte. Denk niet dat ze het express doen. Vorige week mailden ze dat ze een pre-opening hadden om te kijken of alles goed is. Blijkbaar is nog niet alles goed dus gaan ze later open.
Jammer voor degene die naar la blanche zouden gaan dat de openingstijd weer veranderd is.
Maar croushing tiger doe ze de groeten van mij daar in aegean dream.![]()
groetjes jac
Zit op het moment in Aegean Dream. Kwamen dus langs La Blanche en heb er vanochtend nog even gekeken aan de achterkant. Hele pier is nog niet klaar en het gedeelte bij de ingang/receptie staat nog in de steigers. Bij het zwembad en de tuin zijn ze de paden nog aan het aanleggen en de beplanting wordt op dit moment gedaan. Ik zal er wel even foto’s van maken deze week en hier posten dan kun je zien hoe het er op het moment voor staat. Ze moeten wel heer hard door werken willen ze het nog een beetje op tijd af krijgen. Balkonnetjes zijn ook een beetje klein vind ik (er staan 2 stoelen op en dat is het, veel meer bewegingsruimte is er ook niet). Het zal wel erg mooi zijn als het eenmaal af is maar dat duurt nog wel even denk ik.
Bedankt voor de informatie in ieder geval, ik kijk uit naar de foto’s.
Groetjes Dorien.
Vorig jaar waren wij bij aegean dream en was La Blanche nog in volle aanbouw.
Ik denk zelf niet dat ze de datum van opening express uitstellen, omdat ze nu toch inkomsten mislopen door de mensen die niet zijn geweest in Mei, we zijn benieuwd naar foto’s van La Blanche
Gr Kim
In de eerste week van mei 2003 zijn wij naar Club Voyage Torba geweest, je had toen de oorlog in Irak. Voor Turkije was dit een heel slecht jaar omdat niemand durfde vanwege de oorlog.Wij merkte daar heel weinig van eigenlijk alleen af en toe wat straaljagers die over zee kwamen. Heel veel hotels stonden leeg, of hadden maar een paar boekingen alleen Club Voyage zat vol omdat de leegstand heel hoog was hebben ze heel veel mensen naar dit hotel overgeboekt, dit werkt kostenbesparend en de hotels onderling zullen best wel afspraken maken wat betreft de misgelopen inkomsten. Het is nog steeds voorseisoen dus volgeboekt zal het nu nooit zijn, dus het zou mij niet verbazen dat ze er misschien wel voor kiezen om het hotel netjes af te bouwen, inplaats er een haastklus van te maken.