De nieuwe site van La Blanche is in de lucht, helaas niet meer in het Engels maar alleen in het turks, ik weet niet of het zo blijft maar de vorige vond ik overzichtelijker.http://www.lablanchehotel.com/
Hallo iedereen,
Dank je wel voor jullie wensen…en ik had een SUPER vakantie
Niet alleen het hotel Samara was heel goed, maar ik en mijn vriendin hebben er 2 leuke jongens ontmoet !
Deze hebben mij een onvergetelijke vakantie bezorgd. Dus als we niet naar Samara waren gegaan had ik dit niet meegemaakt.
Volgens de laatste geruchten gaat La Blanche inderdaad pas achter 3 weken open !!
Samara is een heel goed hotel met een heel goede keuken !! Het is er heel proper en zeer vriendelijk personeel.
Misschien ga ik nog eens naar La Blanche maar misschien ook niet en ga ik volgend jaar terug naar Samara, we zullen wel zien…
Haha weer iemand met een Turkse liefde? Of is het niet zo serieus? Bij ons was dat ook vorig jaar het geval… Wij waren ook omgeboekt, en als dat niet was gebeurd dan had ik mijn vriend nooit leren kennen!!
x
Net vandaag terug gekomen uit Turgutreis. Heerlijk weer gehad. Iedere dag 30 graden of warmer en een strak blauwe lucht. Ben ook lekker bijkleurd (zowel gebruind als verbrand haha!). Heb dus ook even foto’s gemaakt van La Blanche. Heb ze even geupload (zijn niet allemaal even geweldig, gemaakt met m’n sony ericsson W800i camera). Maar wel goed genoeg om een idee te geven van hoe het eruit ziet op het moment. Het hotel is al wel open, er zitten al een aantal Russische gasten. Maar voor de Nederlandse en Belgische reisorganisaties is het blijkbaar nog niet goed genoeg want er zitten voor zover ik weet nog geen Nederlandse en/of Belgische gasten. Hier in ieder geval de link naar het WW foto album met de foto’s van La Blanche http://www.wereldwijzer.nl/album/showgallery.php?cat=500&ppuser=6408
Dit zijn foto’s van 21 mei. Toen ik er de 24e weer langsliep was er al wel meer beplanting aangelegd. Ze zijn echt van 's ochtends vroeg tot 's avonds een uur of 11/12 aan het werk om het hotel af te krijgen. Het wordt ook vast een geweldig hotel (als je van een beetje massaal houdt want het hotel telt geloof ik meer dan 800 kamers) maar dan moet het wel eerst af zijn.
Welkom thuis… en bedankt voor het plaatsen van de foto’s, ik heb goede hoop wij gaan over 4 weken weg dus ik mag dan wel aannemen dat het hotel dan zo goed als klaar is.
Groetjes dorien.
@Crouch: Welcome home!!! Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad!!
@Chivas: Dit moet geen probleem meer zijn denk ik!!!
x
Hallo,
De foto’s zijn duidelijk genoeg om een indruk te geven.
Het is er idd mooi uit/
Een stuk groter dan aegean dream, maar ja dat hadden ze al gezegd bij aegean dream.
Groet jac
Thanks voor de foto’s Tiger, zo hebben we toch al een goed beeld van wat het gaat worden. Wij gaan pas in oktober naar “La Blanche”, tegen dan zal het bouwwerf al proper opgekuist zijn.![]()
goede dag :whistle:
ik vertrek op 21 juni naar hotel la blanche mijn vraag is
kan er mij iemand foto’s bezorgen van het hotel dat al open is : receptie , restaurant , zwembad , kinderbad , en beach ik dank jullie alvast
email [EMAIL=“bart.beynaerts@pandora.be”]bart.beynaerts@pandora.be ![]()
ik ben er gisteren even langs gelopen, de bouwactiviteiten zijn nog niet helemaal klaar en het ziet er naar uit dat het nog wel een paar weken gaat duren voordat ze echt helemaal klaar zijn.
Foto’s staan op:
http://www.turkijehotels.com/bodrum.htm
Heeft er iemand enig idee hoe ver de werkzaamheden nu werkelijk zijn van La blanche. Van vakantiereiswijzer word ik ook niet veel wijzer, van wat ik daar lees word ik ook niet vrolijk, ik ga er met twee pubers heen en als er dan in het hotel niets te doen is… moet ik er niet aan denken om daar twee weken te zitten. Dan hadden we net zo goed een hutje op de hei kunnen boeken, kleine kinderen hou je nog zoet met water en zand maar hoe het nu met hun moet??? Dus voor wie dit weer leest alle informatie is welkom.
groetjes Dorine
Maak je niet ongerust, de eerste gasten zitten sinds vorige week in La Blanche.
Er wordt her en der nog wel wat gebouwd, maar ik denk niet dat je er al te veel overlast van zal ondervinden.
Veel Plezier daar.
Bedankt voor het antwoord, ik ben niet zo snel in paniek een beetje bouwwerkzaamheden heb ik al eerder meegemaakt. Maar als er geen mens in het hotel verblijft vind ik dat persoonlijk niet zo gezellig. Maar we houden hoop vanaf 21 juni heb ik begrepen gaan er veel Belgen op vakantie, en in N ederland gaat volgende week ook al de eerste groep. Als die nou allemaal naar La Blanche gaan dan komt het zeker goed.![]()
Groetjes Dorine.
Geachte reizigers,
Wij zijn op 2 juni 2006 onze vakantie begonnen in hotel La Blanche Turgutreis.
Graag willen wij onze ervaringen met jullie delen.
Het hotel is inmiddels klaar, en wij hebben er een fantatische vakantie gehad. Toen we aankwamen bij het hotel moest er nog het een en ander gebeuren, echter dit heeft ons niet gestoord. Na een week begon het systeem goed te draaien.
Dit hotel wordt een topper, en wel omdat de ligging fantastisch is met een mooi uitzicht op zee en enkele eilanden, waaronder Kos. Het hotel ligt op loopafstand van het dorp Turgutreis, een leuk en gezellig dorp.
Het hotel zelf is fantastisch. Wat allereerst opvalt is de zeer ontspannen sfeer tussen management en personeel. Daarnaast beschikt dit moderne hotel over heel veel faciliteiten, waaronder een schitterend spa- en welnesscenter. Voorts een prachtig en groot zwembad en strand, met voldoende ligbedden, zitzakken en ligkussens (dus geen handdoekje leggen in de morgen)
In het restaurant en de a la carte restaurants zijn de maaltijden gevarieerd en zeer smakelijk. De bediening is eveneens goed, vriendelijk en beleefd.
Het gebouw is ruim van opzet en de kamers worden goed verzorgd. Er was o.a. wifi in het gehele complex, dus ook op de hotelkamer.
Samenvattend: we hebben genoten van deze vakantie en hebben besloten in september terug te gaan. Dat zegt genoeg… Wij zullen dan ook dit hotel bij een ieder van harte aanbevelen.
Met vriendelijke groet,
Ans en Peter Leenen
Op 26 juli vertrekken wij naar hotel la blanche voor 14 dagen. Kan iemand ons zeggen of het hotel nu volledig op punt staat. Eten,kamers, bediening,strand, all in is dit alles ok. Alvast op voorhand bedankt!!!
Beste Dirk,
Je kunt rustig naar dit hotel gaan, absoluut geen probleem. Alles is prima
voor elkaar. Het eten is super en de gehele accomodatie is klaar. Je hoeft
je niet ongerust te maken, en ik weet bij voorbaat al dat je er een prima
vakantie zult hebben. Aan het hotel zal het zeker niet liggen.
Ps. als je foto’s wilt zien dan kun je die bij mij aanvragen
Groeten,
Ans en Peter Leenen
Beste Ans en peter.
Graag hadden wij wat foto’s.
Alvast op voorhand bedankt
Mvg
b[EMAIL=“Berteyn.dirk@skynet”]erteyn.dirk@skynet .be
Wat fijn om eens iets positief te lezen. op www.vakantiereiswijzer.nl stonden toch wel wat negatieve dingen, vooral over groepen Israeliers die er te gast zijn en de boel op stelten zetten, zich asociaal gedragen en zelf stelen. Wij gaan aanstaande dinsdag naar La blache, maar na deze positieve berichten krijg ik er steeds meer zin in.
groetjes Dorien.
Hallo Dorien,
Je kunt rustig naar dit hotel gaan. Super… vakantie gehad. Mensen zijn aardig, eten goed, sfeer prima en een zeer goede accomodatie. Groepen mensen uit andere andere landen, zijn er wel, maar in de regel geen last van. Dit wisselde nog wel eens per groep. Heb je wel eens een groep van 400 nederlanders bij elkaar gezet…
Als de vakantie(instelling) goed heb je er geen problemen.
Ik wens je een goede vakantie toe en doe daar iedereen de groeten van Ans en Peter met name management en Selim…
Ans en Peter Leenen
Hoi Ans en Peter mezelf ergeren aan anderen is wel het laatste wat ik ga doen, na al dat positieve nieuws moet het goed gaan komen en hebben we flink veel zin in. Nog één nachtje slapen whahahaha, en dan hoop ik morgen om deze tijd nog net aan tafel te kunnen schuiven.
En de Groeten zal ik overbrengen.
Groetjes dorien.