Dorien,
Een hele goede vakantie toegewenst, geniet ervan…
Ans en Peter
Dorien,
Een hele goede vakantie toegewenst, geniet ervan…
Ans en Peter
Ik ben net terug uit Aegaen Dream en kan je vertellen dat er op het ogenblik heel veel grote groepen Israëlisch zijn, en als je het over russen hebt zijn Israëliers nog erger ze lopen te schreeuwen en stelen als raven, maar ze zijn nog steeds bezig met het hotel.
Groetjes Ron
Hallo Ron,
Dat ze bezig zijn met het hotel, dat zal wel meevallen. Wij zijn 16 juni 2006 teruggekomen uit La Blanche. Het hotel is af, op een paar kleine dingen na. Op zich hebben wij daar geen last van gehad.
Ik heb ook de door jou genoemde groepen meegemaakt. Op de eerste plaats scheelde het nogal per groep en in de regel hadden we er weinig last van. Het was wat drukker in de eetzaal dan normaal, maar dat hoort erbij als er wat meer mensen in het hotel aanwezig zijn.
Uit informatie blijkt dat de laatste groep arriveert begin juli, voor een dag of 4. Vanaf dat moment zal de situatie zich stabaliseren, denk ik.
Groeten Ans en Peter Leenen
hallo
ik ben juist terug van la blanhe hotel
ik ben er geweest van 21juni tot 5juli
en het hotel is prachtig het is nu heel af het eten is uitstekend
het zwembad prachtig en het strand ook heel mooi alleen één minpuntje was de animatie die vond ik maar niks en zeker niet voor de kids het zijn zelf nog kids die de animatie daar doen en ook nog een minpuntje is dat er aan het kinderbad geen drank te verkrijgen is voor de ouders er is alleen maar van die fruitdrankjes kers en appelsien smaak voor de kids je weet wel dat zit in zo van die grote plastieke bakken die gekoeld zijn als je zelf iets moet hebben moet je naar de andere kant van het hotel gaan voor een drankje of een koffie voor foto’s doe gerust en mailtje
ps : voor die die nog moeten gaan wens ik hen nog een prettige vakantie toe
daaaaaaaaaaaaaaaaaag:BELGIUM:
:RockOn:
Hallo beste La Blanche reizigers.
Mochten er nog meer mensen geintereseerd zijn in foto’s van het La Blanche Resort & Spa Hotel in Turgutreis, kijk dan even op:
http://www.hendriksreisverslagen.nl
Vrijdag 1 september vertrek ik voor een week naar het La Blanche Hotel, het reisverslag zal na terugkomst worden geplaatst op deze website.
:NETHERLAN
Als ik zo op Vakantie Reiswijzer eens lees ivm Hotel “La Blanche” ziet dat er niet slecht uit moet ik zeggen. Laat het maar zeer snel oktober worden.![]()
He hallo,
Toen ik in Aegean dream zet heb ik samen met een vriendin een rondleiding gevraagd in La Blanche.
Werd helemaal rondgeleid en ik moet zeggen het ziet er leuk uit.
Maar ik vond het erg groot en de bedjes lagen hutje mutje op elkaar rondom het zwembad.
Het jammere eraan vond ik ook dat de watersporten erg duur waren en ik vind eigenlijk voor zo’n luxe hotel en duur, dat dit er wel in mag zitten.
Maar helaas is dit niet zo.
Het hoofdrestaurant vind ik echt een vreetschuur en heel groot en er is niks gezellig aan.
Wat wel leuk was is dat er een chinees restaurant was.
Erg leuk gedaan.
Voor iedereen die hier naar toe gaat nog een hele fijne vakantie zal denk ik wel lukken, want het ziet er erg modern uit
Groet jac
Zelf ben ik er vanaf 27 juli t/m 11 juli geweest vandaar dat ik toch een paar opmerkingen wil plaatsen op dit verhaal.
Maar ik vond het erg groot en de bedjes lagen hutje mutje op elkaar rondom het zwembad.
Het lijkt erg vol maar als je zelf bij het zwembad verblijft merk je daar niets van, daar wilde nog aan toevoegen dat je het strand vooral niet mag vergeten, daar alleen al stonden 370 bedden, en dan waren nog niet eens de zit/lig zakken bijgetelt.
Het jammere eraan vond ik ook dat de watersporten erg duur waren en ik vind eigenlijk voor zo’n luxe hotel en duur, dat dit er wel in mag zitten.
Maar helaas is dit niet zo.
Hotel is in vergelijking met andere 5 sterren hotels, helemaal niet zo duur
zelf zaten wij er voor 805 euro voor twee weken PP… even shoppen op internet en het kan je heel veel geld schelen.
Ik heb voor de zekerheid toch nog even gekeken maar in deze periode komt het Eagean dream iets goedkoper uit dan La Blanche en dan praat ik over ongeveer 75 euro dus zo duur is het niet.
Het hoofdrestaurant vind ik echt een vreetschuur en heel groot en er is niks gezellig aan.
Dat het er groot uit ziet dat vond ik zelf ook in eerste instantie, maar veel kleiner had het niet moeten zijn, La Blanche heeft rond de 350 kamers en je zal ze toch allemaal een plaatsje moeten kunnen geven.
Het restaurant is heel modern en trendy ingericht, daardoor doet het begin erg koud en kil aan, maar geloof me het wend nadat je er een paar keer heb gegeten.
Wat wel leuk was is dat er een chinees restaurant was.
En dat niet alleen maar ook een vis, turks,en een barbeque restaurant, waar wij zelf in die twee weken helemaal geen gebruik van hebben gemaakt.
Waarom van een kaart eten als je van alles en nog wat uit kan proberen,
in het buffet restaurant.
Een ding weet ik wel zeker wij gaan volgend jaar zeker terug.
Want het was voor ons een onvergetelijke vakantie zijn wij daar hele dagen erg verwend.
groetjes Dorien.
hey,
wij gaan de eerste week van oktober naar Turkije en La blanche staat op nr 1 van m’n lijstje hotels…
Nu heb ik wel een aantal vraagjes: is het een kindvriendelijk hotel? Ik heb een zoontje van 4 en een dochter van 16 maanden.
Zijn er in het hotel nog veel kinderen?
Op de website van mijn reisagent staat dat er 1 glijbaan is, klopt dit? Want op de site van het hotel zie ik enkel zwembad.
Thanks!!
Voor kinderen is het helemaal top, ze hebben hun eigen hoekje buiten ik heb eventueel foto’s voor je maar dan moet je mij wel even je mailadres geven, dat kan door even een persoonlijk bericht te sturen.
Groetjes dorien.
Ik heb mijn eigen foto’s geplaatst van La blanche op mijn eigen pagina, ze zijn te zien op http://groups.msn.com/Retrieverfriends
Klik op afbeeldingen en klik op het fotoalbum la blanche.
groetjes dorien.
dankjewel voor de foto’s op msn , Dorien !
Nu ben ik wel zeker, we gaan naar La Blanche :yes:
groetjes,
Rhea
Wij zijn sinds gisteren terug van La Blanche. Dit zijn mijn ervaringen :
[ul]
[li]Prachtig hotel, zéér mooi uitzicht, een zonsondergang om van te dromen, zeer groot zwembad dat ondanks zo vele gasten (930) helemaal niet druk is. Je hebt er ruimte ![/li][li]Er is voor de kinderen een apart zwembad en 3 glijbanen.[/li][li]3 a la carte restaurants waarvan wij de Grill hebben geprobeerd. Lekker ![/li][li]Dankzij de Guest relations manager Makbule Ezel Dündar (zij heeft ons echt verwend) hebben wij een onvergetelijke tijd beleeft. Indien we een probleem hadden, werd dit onmiddellijk opgelost.[/li][li]Het hotel heeft nog wat kinderziektes (onze tv werkte niet, lek in badkamer) maar daar werd onmiddellijk aan gewerkt en was in een wip opgelost.[/li][li]Wij hadden een prachtig zeezicht, gewoon om van weg te dromen ![/li][li]Aan de lounge bar waren nog wat problemen qua cocktails (deze werden soms fout gemaakt) maar dat zijn maar kleine probleempjes en deze wegen niet op tegen de perfecte service die wij kregen. Indien je een lekkere cocktail wil, vraag dan naar VOLKAN en zeg een paar keer JA JA JA JA JA, dan weet hij wel dat hij met belgen heeft te maken
:D[/li][li]Als je gaat, en je ondervind één enkel probleem, bel 8143 vanuit je kamer en Makbule helpt je verder ! Je wordt letterlijk in de watten gelegd ![/li][li]De watersporten zijn inderdaad een beetje duur maar ik heb nooit geweten dat die inclusief waren. Wij hebben de Fast trip gedaan voor 15 € per persoon en die was top ! Een 30 minuten durende speedboat trip rond de eilanden die je ziet liggen vanuit het hotel. wondermooi ![/li][li]Als je een gewone boottrip wil doen, ga dan naar het centrum van Turgutreis. Daar ben je veel goedkoper gesteld dan via je touroperator. Let wel op ! Als je drankjes besteld aan boord van de boot, vraag eerst naar de prijs, want die prijzen kunnen zeer hoog liggen. Wij zijn met de SINBAD boot geweest. De 2de laatste die in het haventje ligt. Echt leuk ![/li][li]Wij zijn in het hotel zelfs uitgenodigd geweest door Makbule voor een wijnproeversavond met de hotelmanager. Een prachtige ervaring![/li][li]Als je gaat, doe zeker onze groeten aan MAkbule en Volkan en wij gaan volgend jaar zeker terug ![/li][li]Indien je foto’s wenst, mail me gerust, ik heb er HOPEN gemaakt. Kon er gewoon niet genoeg van krijgen:banana:
([EMAIL=“sabine.dries@pandora.be”]sabine.dries@pandora.be)[/li][*]Ik wens je een onvergetelijke reis
!!![/ul]
Hallo!
Klein vraagje. Hoe werkt de all inclusive formule? Krijg je een bandje aan? Of gewoon via een kaart?
Mvg
Geen bandje en geen kaart,overal kan je bestellen, het kan alleen voorkomen dat als je van het terein af gaat en erweer op komt dat ze naar de Sleutel
(kaartje van je kamer) vragen dat is het enige. Wel logische want anders kan iedereen het hotel inlopen.
In veel hotels worden inmiddels polsbandjes gebruikt met daarop de naam van het hotel. TIP: Draai het bandje om (naam van het hotel aan de binnenkant), Als je gaat winkelen zien de verkopers welk hotel en weten hoeveel sterren. Hoe meer sterren een hotel heeft hoe hoger de prijzen. Deze tip werd ons in het hotel gegeven.
Hallo,
Ik zit nog met enkele vraagjes…
Hoe is het eten? Voldoende Westers?
En de kamers? Want als je wil boeken kan je kiezen uit enkele mogelijkheden…
Is er veel te zien in de omgeving? Aanraders om zeker te doen, bezichtigen,…?
Mvg
Inderdaad, er is bewaking en die mensen vragen je naar de kaart van je kamer. Een bandje is er niet van toepassing en persoonlijk vind ik dat héérlijk! Het eten is zeker voldoende westers, behalve varkensvlees moet je daar niet verwachten hé. Maar wel lekkere kip en kalkoen en lam en rundsvlees ! Die turkse kippen smaken me beter dan de Belgische ! Mijn man is er zelfs 4 kilo aangekomen op 1 week tijd ! de kamers zijn eenvoudig maar mooi en gerieflijk. Wij hadden een grote kamer met prachtig uitzicht op zee. 2terrassen, 1tje met zicht op zee, eentje op het zwembad, prachtig !! kamernr 7315. genoeg te zien in Turgutreis hoor, en anders ga heerlijk shoppen in Bodrum, slechts op 19 km. boottrip vanuit turgutreis is ook de moeite, wat een mooie kust daar ! Verder jeepsafari, Dalyan,… er is echt veel te doen, je zal er je zeker niet vervelen !
ziet er mooi uit
Hoi,
Heeft er iemand fotos van de kamers?
Mvg