Ik heb best wel veel foto’s geplaats van het hotel zelf maar eigenlijk niet van de kamers omdat ik dat zelf het minst belangrijke vind, je slaapt en douch er tenslotte alleen maar tenminste wij wel:slywink:
Op diverse plaatjes van reisaanbieders vind je de kamers, het enige wat ik je daarover kan vertellen is dat ze er precies hetzelfde uitzien.
Als je een vier persoonskamer heb dan heb je een dubbelroom,Als je binnen komt een kamer met tv koelkast badkamer douche, twee canape’s die erg hard zijn om op de slapen.De andere kamer ligt achter een deur met een badkamer ligbad tv koelkast en het balkon en een tweepersoonsbed die heerlijk slaapt met dekbedden.
Ik ga de 7ste oktober terug naar daar, dus als er vragen zijn, of als ik foto’s moet nemen van iets speciaals, vraag gerust ! :king: ![]()
Geweldig kunnen wij niet ruilen :king: wij hadden al een reis naar Antalya geboekt voor september, maar als ik het van te voren had geweten hadden we zeker terug naar la Blanche gegaan.
Leuk dat je terug gaat naar dit fantastische hotel.
Ben zelf net een week terug, en ik mis het nog elke dag.
Als je dan toch terug gaat en je kunt goed met Makbule Dündar, neem dan wat chocolade voor haar mee daar is ze gek op.
En doe Makbule de hartelijke groeten van Henk
van www.hendriksreisverslagen.nl
dan weet ze precies wie ik ben.
Heel Veel Plezier
Ja, ik was zeker van plan van echte lekkere Belgische “Pralines” mee te nemen ! Dat zal ze zeker lekker vinden. Geweldige dame is die Makbule hé ! :king: (Ik hoop alleen dat ze niet smelten in de koffer, maar ga er een koelzak rond doen):teeth:
I have Dutch dictinionary, books and etc. I’m learning Dutch and Flaminsh ( at least I try :teeth: ) So I can reply to you;) Chocalate mmm =)
How do you know I love it ?
Meanwhile, weather is 35 in Turgutreis / Bodrum and people are swimming here, I see from my desk at lobby
We are waiting you too
Wij komen aan op 09 oktober, hou dus nog wat van die pralinnekes over hé.:slywink::biggrin:
:teeth: hoi, leuk, kunnen we elkaar misschien ontmoeten ! Is het de eerste keer dat jullie komen ? DE MOEITE HOOR, je gaat zeker niet teleurgesteld zijn. Prachtig hotel en vooral Makbule niet vergeten… kan je haar de overschot van de pralinnekes vragen:teeth: ![]()
Eerste maal 'La Blanche" maar we waren wel al 2X in Aegean Dream en kennen de omgeving dus wel al. Op de dag van onze aankomst is het mijn verjaardag, ik geef er dus s’avonds ene voor heel het hotel(hihi het is toch all-in)![]()
Bono, hé, spijtig, wij komen 7 oktober terug uit La Blanche! Anders had ik met plezier er éne gedronken op je verjaardag !
Ik heb nog een vraagje : Wij nemen onze kinderen mee, waaronder 1 peuter van 18 maanden, die nog in de pampers zit, melk drinkt, natte doekjes nodig heeft … is er in de nabije omgeving een supermarkt of winkeltje waar ze al die dingen verkopen? Moeten we dààr al niet mee zeulen hé ![]()
Verder kijk ik er énorm naar uit hoor! We vertrekken 30 september, het is de eerste keer naar Turgutreis, in mei zijn we naar Side geweest.
misschien bij de grote migros
Hoi Rhea, Turgutreis centrum heeft een grote supermarkt hoor. Als je te voet naar het centrum wandelt via de hoofdbaan kom je er automatisch. We zijn er binnen geweest en je vind daar zeker alles voor je lieve schat !
kan dit aleen aar bevestigen, prima hotel, lekker eten, rustig, met veel zemgelegenheid, grote pool en afgesloten zee met prachtig strand. Makbule is super, waren er op 4/10 tot14/10
Het ziet er modern en luxe uit.
La blanche is absolute luxe, rust,overvloedige zwemgelegenheid, de pool is groter dan een voetblveld het personeel is heel vriendelijk van Genaral Manger Erdogan, Makbule guestrelation tot het kamermeisje toe. Wij waren er in juni 2006 en ook in oktober. Wij gaan zeker terug volgend jaar. Enkele kleine foutjes in het gebouw zullen dan wel opgelost zijn.:unibrow:
Wij vonden het ook heel aangenaam vertoeven in La Blanche !
waren er de eerste week van oktober, hadden prachtig weer …
Wat mij opviel was inderdaad de rust , het vriendelijke personeel, aangename gasten,…
Mijn kindjes werden er op handen gedragen door het personeel, Onze jongste van 18 maanden moest maar een gil geven of ze werd ge-entertainend door het zaal-personeel van het hoofdrestaurant ![]()
Enkele kleine mankementjes niet te na gelaten ( lekkende douche, iets mindere hygiene bij het kinder-zwembad ) , was dit een heerlijk hotel waar ik met veel positieve gevoelens aan zal terug denken.
Adelin, heb je ons niet zien rond huppelen dan? We waren met 3 volwassenen , mijn zoontje van 4 jaar en mijn dochtertje van 18 maanden.
Groetjes !
Hoe is het er eigenlijk voor 18-jarigen? Ik ga er van de zomer met mijn ouders naar toe en het is natuurlijk altijd super als er een leuke disco is, leuke animatie…
De webmasters Hugo en Henk zullen in september/oktober 2007 dit fantastische hotel bezoeken.
Webmaster Hugo bezoekt dit hotel van 25-09 t/m 16-10-2007.
En webmaster Henk van 28-09 t/m 12-10-2007.
De foto’s van mijn eerste bezoek aan La Blanche Resort & Spa staan nog steeds op mijn website.
http://www.hendriksreisverslagen.nl
Gr.
Henk
Hello reisvrienden La Blanche Resort SPA, heet van de naald:
voor dit seizoen is het animatieteam van Aegean dream(2006) ingehuurd.
Er is een nieuwe general manager Mr Atalay, en rond de pool heeft men een antislip behandeling toegepast. Deze berichten werden mij toevertrouwd door Miss Makbule, Guest relation Manager van La Blanche. Wij gaan terug op 22/05 voor de 3de keer
Nicole en Victor
Wat een goed nieuws dat ze het animatieteam van AD inghuurd hebben!!! Zou een zeer goed team zijn, zoals je kan lezen op andere reviews. Ik las ook op hendriks reisverslagen, dat er op zee (net voor het hotel) torens gingen gebouwd worden en dat er daar ook nog een restaurant of bar in zouden komen. Weet iemand of dit gebeurd is? Sabrine