Wat ik mij kan herinneren was dit in oktober ( 2006) nog niet.
Heb gisteren nog een bericht gekregen van Miss Makbule, zij was zo vriendelijk mij te antwoorden dat het niet gelukt is om de 2 torens op de pier af te bouwen, dit zal pas voor volgend jaar zijn. Ze bevestigde ook dat het inderdaad het animatieteam is van Aegean Dream die ze ingehuurd hebben. ![]()
La Blanche in Turgutreis heeft een nieuwe directie:tear: , nieuwe keukenchef en kelners,1 vertrouwd gezicht is nog ter plaatse, Miss Makbule Dundar:lol: , guest relations manager. Het hotel is terug open van 14/04/07. Wij gaan terug op 22/05/07 en houden jullie op de hoogte van eventuele veranderingen. Opgepast voor anti-reclame, deze personeelswissel heeft veel moeilijkheden met zich meegebracht, waarbij sommige met een anti-campagne dreigen. Na 08/06 kan ik jullie meer inlichtingen bezorgen.
Nicole en Vic Bruggeman
Beste Nicole en Vic Bruggeman,
Hartelijk dank voor die informatie. Wij gaan voor de eerste maal dit jaar. Ik hoor van jullie wel hoe het geweest is in de maand juni. Ik wens jullie een goede reis toe! Vriendelijke groeten,
Sabrine
Beste Sabine Muylaert
Wij zullen niet nalaten je volledig op de hoogte te brengen van de huidige situatie in La Blanche, die volgens onze vriendin Makbule, uitstekend is. Op 9 juni sein ik het allemaal wel door. Het is onze 3de maal dat wij gaan. Pracht van een Hotel. Zwemmen en wandelen is een genot; En met het agean dream animatieteam nu hier kan het niet anders dan een voltreffer worden. Ook vanuit Turgutreis naar Bodrum is een makkie met de dolmus. Sorry dat ik je vorig mailtje niet beantwoord heb, was met vakantie in zwitserland, heb ondertussen gezien dat je al antwoord hebt op je vraag van onze Makbule. Groetjes en tot wederhoren.
Nicole en Vic
Hallo,
wij gaan begin augustus naar La Blanche en volgen dus met grote
interesse de berichten!
Voor iedereen die eerder gaat: een heel fijne vakantie!
![]()
Hallo iedereen, wij gaan september van dit jaar naar hotel la blanche. Nu hadden wij nog enkele vraagjes:
Welke snacks zijn er te krijgen in het hotel?
Er is ook een selectie van internationale dranken, welke dranken zijn hier inbegrepen?
Alvast bedankt,
Evi
Je hebt een haast non stop snackhouse aan the pool, waar je van oliebollen , friet, pizza, hamburgers en zoveel meer kunt genieten als je daar werkelijk behoefte aan hebt. De restaurants geven je een uitgebreide keuze aan voeding van zeer goede kwaliteit. Ikzelf ben geen drinker, maar 's avonds een cognacje of een whisky en een cocktail voor mijn vrouw waren onze geliefde drinks voor het slapen gaan. Een pint bier of een glaasje wijn, een koffie of thee en water waren tijdens de dag onze dorstlessers, natuurlijk zijn cola en andere frisdranken ook verkrijgbaar.Vergeet echter niet dat je in Turkije bent , ga nu niet vergelijken met west-europa. Het is allemaal lekker, maar een grote biefstuk of een varkenskotelet mag je wel vergeten. Alle dagen zijn er verschillende soorten vlees en vis. Een groot aanbod van groenten en fruit, en atuurlijk de heerlijke gebakjes, en de vriendelijk bediening, als je zelf ook vriendelijk bent.
groetjes:tongue:
Vic Bruggeman
Hoi. ![]()
Waar ik benieuwd naar ben is hoe het met de handdoeken gaat??
Toch niet weer die walgelijke gewoonte om al heel vroeg je handdoek op een stoel neer te leggen en dan bijv. heel de dag niet erop te gaan liggen??:crybaby:
Hoop dat het hier beter geregeld is.
Hartelijk dank Vic
, weet je misschien ook of dranken zoals Martini, Baileys, Campari, … tot de all in behoren?
Thx.
beste sonjakedde,
Geen angst hebben, ligbedden aan de pool en aan zee in overvloed, dus handoekje leggen hoeft helemaal niet( tenzij je altijd op het zelfde plaatje wilt liggen), met je handdoeken card, kan je elke dag 2 handdoeken pp bekomen onder de brug in de handdoekencabine. Je levert de natte binnen voor nieuwe of je vraagt je card terug, opgepast, card moet aan de receptie terug gegeven worden bij uitcheck, anders boete, maar geen nood, hadden vorig jaar een koppel met kinderen bij ons en die hadden wel een 10 cards verzameld. Dus toen waren ze helemaal niet streng.
handdoeken en ligbedden geen probleem hoor meer dan er gasten zijn, dus je hoeft geen handoekje leggen te doen, tenzij je een bepaald plaatsje voor jezelf wilt, maar is dat relaxe vacantie?
Al wat je opnoemt is er, alleen was me opgevallen, dat de ene barman soms wel aanrekent en de andere weer niet, ik heb vorig jaar gevraagd duidelijk te maken met drankkaart wat gratis is en niet. In oktober was dit het geval. De drankjes hebben allemaal een turkse tweeling broer, dus of het nu bailys, Martini, campari of een turkse naam is. Het smaakt allemaal lekker, we zijn nooit ziek geweest, maar overdaad schaadt, dat weet je wel. Nog 1 ding, raar maar waar, voor vers sinaasappelsap moet je betalen, tenzij dat veranderd is dit jaar. ik houd jullie op de hoogte
Groetjes,
Vic
Hallo Vic.
Dank voor je antwoord, juist omdat wij relaxed op vakantie zijn, vinden wij dat hele handdoekgedoe walgelijk.
Heb 3 jaar geleden in een hotel in Icmeler meegemaakt dat men s’morgens al om vijf uur handdoeken neerlegde. Er ontstonden bij sommige gasten (ook vooral de russische) grote ruzies. belachelijk toch?:hihi:
dus geen probleem voor La Blanche, Sonjakedde,want daar is plaats genoeg voor iedereen. Wij hebben 7, 5 ster hotels gedaan, en La blanche is prijs -kwaliteit voor ons nog altijd het beste. Er zijn er beter, maar ook veel slechtere. Het is voor ons nog nooit gebeurd dat we terug gaan. En nu voor de 3de keer.
Groetjes,
Vic
Hey Vic,
Hopelijk heb je een leuke vakantie gehad in La Blanche…
Alles naar wens verlopen?
Groetjes,
Evi
Hey evietje86,
Het was een fantastische 18 daagse vakantie in la Blanche. Iets minder warm dan vorig jaar en 2 bewolkte dagen met een weinig regen.
Het hotel zelf is er nog op vooruit gegaan, niets dan vrolijk lachende mensen in de bediening. De à la carte restaurants zijn er nog op vooruit gegaan. Wegens werken aan de baan luchthaven- Bodrum, verlies je een extra kwartiertje naar het hotel, maar je zal er achteraf niet om treuren. Je kan ook via internet een firma aanspreken en die doen je verplaatsing voor 40 € enkele rit en dan ben je er binnen het uur. Vergeet dan je hostess op de luchthaven niet te verwittigen.
Het hotel draait momenteel op een 60%. Het buffet is nog even uitgebreid, ik heb alleen gevraagd wat meer fruit bij het dessert te plaatsen. Nog vragen laat maar horen, en natuurlijk vriendelijke groeten
Vic
Zeer leuk om te horen dat het een fantastische vakantie was. Dat kwartiertje vertraging nemen we er gerust bij, op vakantie mag alles wat rustiger aan.
Heb eigenlijk nog wel een paar vraagjes.:biggrin:
Ik had je al een paar vragen gesteld voor dat je op reis ging mbt de all in van dranken en de snacks. Is daar iets in veranderd? Welke dranken zijn all in en welke snacks zijn er te verkrijgen?
Graag had ik ook geweten of het mogelijk is om 's avonds iets buiten te drinken of enkel in de lobby bar? En hoe zat het met de verdeling van het hotel qua bevolking?
Alvast bedankt La Blanche-kenner:slywink:
Vriendelijke groetjes
Evi
Hello Evi,
De dranken zijn duidelijk aangeveven in de lobby bar en de game bar met een kaart voor de cocktails, ze hebben er een 6 tal opstaan, zoals black russian, orgasme… voor mij allemaal te zoet, whisky,Irish whisky (trekt er wat op), brandy, Baileys campari, martini wit en rood en raki waren mijn favourieten, en de alkohol vrije youghurt drink IRAN( op zijn engels uitspreken).
Snacks varieert van dag tot dag, lekkere frites,diverse slaatjes en bijhorende, hamburger, pitavlees. Later op de dag koffie koekjes en ijskreem. De turkse pannekoekjes met spinazie. Koffie moet je overal nu zelf nemen, maar in de pool bar staat een capucino machine. Geen vrees voor het ijs dat rijkelijk wordt bedeeld in de drinks want dat is van flessenwater. Niemand van onze vrij omvangrijke groep had ooit buik -klachten. Dus Evi ik denk dat je niets te kort zal
komen
Groetjes Vic