Mijn zoon gaat dit jaar op vakantie naar hotel Recidense Skanes Garden in Monastir Tunesie. Is er misschien iemand die hier meer over kan vertellen en is dit hotel hetzelfde als hotel Skanes Garden? We kunnen n.l. niet zoveel vinden van dit hotel dus we zijn erg benieuwd naar uw reactie. En weet iemand wat er in de omgeving zoal te doen is?
Heb een reis geboekt naar Tunesie…Hotel residence skanes garden.
Blijkt op het Internet niet veel van te vinden zijn. Op sunweb lijkt alles mooi en prachtig te zijn. Wie heeft ervaringen met dit hotel of kent mensen die in dit hotel zijn geweest.? kan iemand mij wat vertellen hierover? Ooh ja kun je trouwens in de buurt nog sávonds lekker uit gaan. Hoeft niet perse’ in Monastir te zijn…ben iemand die makkelijk over en weer reist, dus weet iemand een betere plaats/stad waar betere uitgaansgelegenheden zijn meldt mij dit dan.
ben net 3 weken terug uit die omgeving (houda hotel),heb het hotel gezien ziet er goed uit,maar!!!uitgaansgelegenheden zijn er totaal niet mede omdat het 1 lang weg is vanaf monastir tot aan sousse met alleen hotels dus ben je echt afhankelijk van het hotel of monastire(12km)
of sousse(8km) taxi kost bijna nada
Nel
Hoe heb jij dat dan opgelost?
ben je ook heen en weer blijven reizen…
wij gaan ook naar dat hotel we willen ook wel weten hoe het er is…
We vertrekken over 2 weken en blijven er 15 dagen… wie weet er meer over het hotel? we hebben wel gehoord dat er een discotheek in de hotel is maar dat die om 12 uur sluit als het rustig is en anders om 2 uur…
groetjes elise marloes en kim
Eind juli gaan wij ook via Sunweb naar Skanes Garden. Het lijkt inderdaad allemaal erg mooi.
Op www.holidaycheck.de staan diverse ervaringen van mensen die er geweest zijn.
Moet eerlijk zeggen dat de meeste niet zo positief zijn.
Maar we wachten af en misschien bevalt het ons wel prima.
Hoi,
Op tunesie.pagina.nl kan je doorlinken naar een ander forum over Tunesie. Hier staat ook informatie op over dit hotel, dus ik zou zeggen, neem daar eens een kijkje!
Zelf ga ik 29 juli naar Tunesie… B)
B) hallo,
wij hebben geboekt voor september in residence skanes garden, bij sunweb. ook ik kan weinig vinden over dit hotel. wel kom ik af en toe een hotel skanes garden tegen. vraag me af of dit hetzelfde hotel is. er staan andere foto`s bij.
Hallo allemaal B) ,
Wie gaat er ook 12 augustus twee weken naar Hotel Residence Skanes Garden? Wij gaan in totaal met twee volwassenen en twee jongens van 12 en 14 jaar.
Wie is hier geweest en kan iets vertellen over het hotel? Welke excursie moeten we zeker doen? Is de boulevard gezellig?
Alvast bedankt,
Groeten,
B) :rolleyes: <_< ![]()
Hallo,
Het hotel ken ik niet persoonlijk, maar ligt zeker niet aan een boulevard.
Het ligt in de “Hotelzone touristique Skanes”, dus allemaal hotels naast elkaar.
Als je een boulevard zoekt, dan moet je naar Sousse.
Voor wat betreft excursies, lees dit forum maar eens goed door, daar vind je vast een heleboel informatie.
Groetjes,
Pittie
Helaas helaas, ik ben net gisteren terug gekomen van Tunesie…
Wij zaten in Hotel residance skanes garden!
Ik heb het er prima naar me zin gehad!
Vond het een erg goed hotel, lekker eten, schoon, ruim, mooi strand en zwembad, het is een soort bungalow park.
Het animatie team was helemaal fantastisch je wordt de hele dag bezig gehouden! Erg vriendelijke mensen die er werken
Wel moet ik zeggen dat het echt een strandvakantie is, wel leuke excursies maar ff lekker stappen buiten het park is er niet echt bij… en de disco tja je kan het vergelijken met een centerparcs disco… maar ik heb me een week lang goed vermaakt en ik kan het hotel zekers aanraden wanneer je het bovenstaande geen probleem vind… oja er komen veel russen en fransen… weinig nederlanders.
als je nog gaat veel plezier!!!
oeps vergeet te vertellen dat je op www.gardenhotels.com meer info kan vinden.
:rolleyes: nou babs bedankt voor je positieve bericht over dit hotel. ik heb ook op de site gekeken en het ziet er goed uit. heb het idee dat de informatie die ik over skanes garden heb gezien toch een ander hotel is, foto`s zijn totaal anders. en residence skanes garden schijnt een nieuw hotel te zijn.
als iemand nog leuke informatie heeft, zou handig zijn als je dit wilt plaatsen aangezien er meerdere mensen wat over dit hotel willen weten. en ook voor de mensen die hier naar toe gaan, als je terug komt even een reaktie van hoe het was en event. tips.
bedankt en prettige vakantie
Als je meer over het hotel wilt weten kan je het beste naar het reisbureau en de Touristiek op halen.
[FONT=Arial][SIZE=7][COLOR=red]
HooOOi iedereeen!!
Wij gaan over 1,5 week naar Tunesie in dit hotel…Ik heb er al wat info over gezocht maar ik vind het er mooi uitzien!! Nu nog maar hopen dat het echt zo is!! B) Maaaaar ik denk het wel…misschien dat iemand nog ervaringen voor me heeft ofzo!! Hier kan ik namelijk veel aan hebben!! Maar mensen over na mijn vakantie zal ik mijn ervaringen met jullie uitwisselen jullie zullen er waarschijnlijk dan veel aan hebben!! Als jullie ook al bijna op vakantie gaan VEEEEL PLEZIER…misschien zien we elkaar er nog wel hahaha… Doegggg gREEETS marijE
Originally posted by babs12@01-07-2004, 11:06:24
** Helaas helaas, ik ben net gisteren terug gekomen van Tunesie…
Wij zaten in Hotel residance skanes garden!
Ik heb het er prima naar me zin gehad!
Vond het een erg goed hotel, lekker eten, schoon, ruim, mooi strand en zwembad, het is een soort bungalow park.
Het animatie team was helemaal fantastisch je wordt de hele dag bezig gehouden! Erg vriendelijke mensen die er werken
Wel moet ik zeggen dat het echt een strandvakantie is, wel leuke excursies maar ff lekker stappen buiten het park is er niet echt bij… en de disco tja je kan het vergelijken met een centerparcs disco… maar ik heb me een week lang goed vermaakt en ik kan het hotel zekers aanraden wanneer je het bovenstaande geen probleem vind… oja er komen veel russen en fransen… weinig nederlanders.
als je nog gaat veel plezier!!! **
Heeeej…Fijn dat het leuk was joh!! Ik ga over 1,5 week er naar toe!! Ik hoop echt dat ik het naar mijn zin ga hebben!! Ik heb een vraagje kan je ook makkelijk zeg maar een avondje naar de stad rijden met de bus en daar even winkelen in van die marktplaatsen met die nepmerkkleding?? Haha want dat vind ik leuk!! In Turkije was dat namelijk wel!! Zou je dat willen zeggen of dat er is?? Ik hoop het!! En als je nog wat info hebt wil je het alsjeblieft geven?? O ja en zijn er veel mogelijkheden kwa eten betreft en kan je heel de dag door gratis dingen bestellen, en kan dat op strand ook?? Echt alvast heeel erg bedankt hoor!!
GReeets MaRije
**HaLlooo iedereeeen op mijn forum… Hier ben je welkom als je naar het hotel Residence Skanes Garden moet gaan of bent geweest!! Hier wisselen we info met elkaar uit… Ik ga zelf over 1,5 week er naar toe!! Heeft iemand info voor mij?? Ik hoop het!! Voor vragen over dit hotel kun je opzich ook wel bij mij terecht ook al ben ik er nog niet geweest ik heb er al veel over gelezen!!
Greeets marije…(ik hoop op snelle reacties)!!!**
Tot 15 juli marije169, dan ga ik namelijk ook!
Originally posted by jungleboy@04-07-2004, 20:29:10
** Tot 15 juli marije169, dan ga ik namelijk ook! **
Heeey jungleboy…Wat grappig!!! Hoe oud ben je ?? Greets marije
Ben 20 jaar en woon in Almere jij???
Heb er al super veel zin in!