Heerlijke Vakantie

Hallo vakantiegangers.
Wij zijn 6 t/m 13 november in skanes garden hotel geweest, en het was fantastisch. Voor de prijs van 249 euro waar praat je over, als je weet dat p.p. een retourvliegticket naar Tunesie 150euro kost, dan is er nog 100 euro over voor hotelovernachtingen, eten en drinken, zoveel je maar wilt. De hotelkamers waren schoon en goed en dagelijks schone handdoeken , en ons bedje keurig opgemaakt. Dat er mensen zijn die zeuren over buik-klachten over het eten vind ik niet gek, diezelfde personen die klagen over het eten, gaan wel 3 keer terug om hun bord te vullen (omdat het zo slecht is)aan het buffet 3x daags en het nodige alcohol etc.etc. dan vind ik het niet gek dat ze buikklachten krijgen. Wij zijn echt niet ziek geweest.
We zijn met de 2 daagse excursie meegeweest naar het zuiden van Tunesie, een echte aanrader, dat was fantastisch. We waren met 14 personen op excursie, dus erg gezellig met elkaar. Natuurlijk was het in het hotel skanes garden erg rustig voor detijd van het jaar ongeveer 80 gasten, waar in het hoogseisoen 1500 gasten zijn, ja, dan kan er wat mis gaan. Het personeel was zeer vriendelijk en natuurlijk het pinda pinda jongetje die daar rond loopt om wat extra centen te verdienen voor zijn school, waar hij in december weer naar toe moet, petje af. Een dagje Tunis viel me tegen, erg druk in de stad, maar wel gezellig. Zowel Sousse en Monastir gezellige winkelstraatjes. Voor 5dinar per taxi naar centrum, geen geld. 1 dinar is 70 eurocent. Maar de tocht naar het zuiden moet je doen!!! Dan zie je echt Tunesie. Want de hele week vertoeven in het hotel? Kan natuurlijk… maar dan zie je niets van Tunesie. Veel leuke medereizigers ontmoet in het hotel waar we iedere avond in de discotheek vermaakt werden met dans en zang…Ik zal zeker over 5 jaar nog een keer terug gaan, en weer naar skanes garden met sunweb-reizen…zeer goed bevallen. Dus zeker doen in het na-seisoen…groetjes…

Mag ik je er even op wijzen dat NIET iedereen 3x keer eten opschept en NIET iedereen alcolol drinkt!!! Wij zijn 13 dagen en nog 3 dagen thuis aan de diarree geweest en aangezien wij geen grote eters zijn bleef het bij 1 keer opscheppen en iedere avond wat anders proberen. Ook alcohol kan bij ons geen rol gespeeld hebben. Dus pas een beetje op met wat je zegt!!!

hallo
nou wij zijn ook 8 dagen geweest maar dan wel in een ander hotel in skanes.
ook wij zijn aan de diaree geweest en nog 3 weken naar terug komst dat ligt er gewoon aan omdat wij ander eten gewent zijn dan daardaar maken ze veel met olie klaar en hier in holland met boter.ik denk als je naar turkije of spanje gaat is dat ook zo.maar we hebben genoten van onze vakantie met of zonder diaree :rolleyes:

Natuurlijk snap ik jullie reactie, Dartangel en Belinda. Maar ik praat alleen wat ik gezien hebt van mensen die waren in de week toen wij er waren. Ook mede hotelbewoners in die week keken hun ogen uit wat sommige mensen naar binnen stouwen. Vlogen al gelijk naar het nagerecht fruit en taarten etc.etc. toen ze binnen kwamen, dat al eerst neergezet op hun tafel, en daarna gingen ze hun warm eten pas pakken, want nadien kon het zijn dat de lekkere toetjes, voor de helft al op was. Zo hebberig… ik geloof best dat jullie ziek zijn geweest van het in olie bakken, etc.etc. maar mensen die wij daar gezien en spraken waren overal negatief over, niet alleen het eten, maar ook de hotelkamers etc.etc. niets deugde, maar wat verwacht je ook voor dit geld en het is toch een heel andere land. Sorry… maar het is zeker mijn bedoeling niet geweest, om jullie aan te vallen.
En fijn dat jullie ondanks buik-klachten toch positief zijn over jullie vakantie in Tunesie.