Als je regelmatig de berichten hier leest, valt het meteen op. Skanes Garden is niets.
Hoe kan dit nu. Je leest wel eens dat iemand niet zo tevreden over een hotel is geweest, maar zo extreem is nog nooit voorgekomen.
Het was een aanbieding voor een leuk bedrag. Is het dan zo dat iedereen dan verwacht in een 5 sterren terecht te komen. Voor een dubbeltje op de eerste rang?
Ik kom al vele jaren in Tunesië. Van een 3 sterren appartement tot een 5 sterren hotel. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Dus nogmaals mijn vraag HOE KAN DIT NU?
geen idee wat die mensen zijn overkomen maar ik ben er geweest van 17 september tot 24 september en heb gewoobn een onwijs leuke vakantie gehad zonder problemen!!!
ja t eten was voor mij nix maar dat wist ik van tevoren want ik ben best een zeikerd maar over het algemeen zag het er netjes uit!!!en dat t op t park stinkt heb ik nix van gemerkt en bij ons waren de tafels en de vloer alke dag keurig schoon!
soms vraag ik me wel eens af ofdat al die mensen het wel over hetzelfde hotel hebben?
er zijn er namelijk 2 met bijna de zelde naam in de zelfde straat!
maar sunweb verkoopt er maar 1!
nou ja mij is het prima bevallen hoop voor de mensen die gaan dat ze zich er ook vermaken!
ik ben er ook geweest en heb het super gehad! van stank ook niks gemerkt! er was altijd een tafeltje vrij, en echt waar een kleine fooi doet wonderen, ze doen alles voor je!
Ik ga er zeker nog een keertje heen, zo tussendoor, want t kost bijna niks!
Oja en de hostess is een topwijf!
Ik ben zelf niet in dit hotel geweest, maar wel alle berichten gevolgt…Ik heb ook ff gekeken wat het hotel kost op internet…en volgens mij verwachten al die mensen veeel te veeel…en je moet natuurlijk zelf wat van je vakantie maken, je moet het niet alleen van het hotel en eten af laten hangen…! Je kan ook een keertje uiteten gaan en dat soort dingen!
Hallo,
Aan iedereen die nog naar skanes garden gaat verwacht er niet te veel van. Het is een sober park,
Dat hier en daar echt aan het verpauperen is.
Wij vonden dat het eten er goed uit zag en genoeg variatie,wat wel erg vervelend is ,dat zijn de zeer lange rijen om wat te drinken te halen.Maar dat is echt vervelend,een koffie automaat voor het hele park. bediend door een man,zelfde verhaal voor de bar wachttijden konden weleens oplopen tot een half uur. aanrader, je eigen koffiezetaparaatje meenemen.Ook zeker als je iets anders op je stokbrood wilt neem hagelslag pindakaas,blikjes smeerworst,jam smeerkaas mee! Handig ook kleine water flesjes, wij vulden deze gewoon in de eetzaal uit de waterautomaaten eerst wel weer even proefen of er geen normaal water in zit.Bij ons werden die gewoon bij gevuld met flessen water.
Verders hebben wij het er erg naar ons zin gehad. zo op het strand mooi zwembad. kleine fooi doet wonder met je verzorging van de kamer. ieder dag schone lakens en handdoeken. De mensen verdienen daar erg weinig zo,n 8 dinar per dag .
Wij zijn ook niet rot behandeld door het personeeldaar.
Wissel ook niet te veel geld in een keer om. je kan niet pinnen in het hotel. maar wel contant geld om wisselen.
als je gaat shoppen moet je goed afdingen het is er heel goedkoop.
Ik hoop dat iedereen die er nog naar toe gaatheter naar zijn zin heeft
maak er zelf wat van en zie het anders als een rustige vakantie
Groetjes van ada wij zijn er geweest van 28 sept tot 5 okt