Hotel Skanes Garden Monastir

Goedendag,

Wij gaan op 5 okt voor 8 dagen naar skanes.
Alle berichten die wij hier gelezen hebben zijn niet echt positief.
Maar zijn er mensen die foto’s van het hotel zelf hebben en die ons die willen sturen.

En wie ga er nog meer op 5 okt naar dit hotel?

Onze vraag was ook nog: Ligt het hotel dichter bij Monastir of sousse?
Heeft er iemand leuke tips voor de omgeving om te doen?

Wij hebben ondanks alle negatieve berichten nog steeds mega veel zin om te gaan. Zijn de verwachtingspatronen niet gewoon te hoog voor de meeste mensen? Voor dit geld kan je toch geen mega-luxe verwachten??

Hebben er ook mensen geprobeerd om de plaatselijke rem-medicijnen te gebruiken? We lezen veel over maag klachten maar alles wordt daar wel in de olie gebakken en dat zijn wij helemaal niet gewend

graag zouden wij vernemen of er nog mensen zijn die ook gaan 5 okt en leuke tips over de omgeving. en als het kan iemand die fotos wil sturen van het hotel.

MVG Silvia en johan

hey wij hadden remmers gebruikt maar we konden n aantal dagen niet meer naar de wc dat was helemaal irritant k had toen meer buikpijn dan daarvoor… Aan de ene kant zal k t je wel aanbevelen maar k zou t pas gebruiken als je er echt niet meer tegen kan…

groetjes elise

http://www.arakea.be/site/hotel_11192.htm
Hoi misschien heb je hier wat aan?
veel plzier in Tunesië

Groetjes jeannet

Hai, ik heb geen plaatselijke remmers gebruikt,gewoon die van thuis.
ik ben in 2003 naar tunesie geweest, oktober ook, toen had ik veel last van mijn buik. de remmers van thuis hielpen goed. in zomer 2004 ben ik weer geweest, zelfde hotel, maar niet echt last gehad. dus ik kan je aanraden om de eigen remmers me ete nemen. je akn dan eventueel de plaatselijke gebruiken, en als die niet werken of onprettig zijn, die van jezelf nemen.

Verder wens ik je een fijne vakantie!!

Kan er iemand ons vertellen wat er bedoeld wordt met de minibar en sateliet-t.v. welke Ned. zenders kan je dan zo ontvangen. :unsure:

Een minibar is dus een kleine bar in je kamer, waar je meestal tegen betaling gewoon je drankje uit kunt pakken, dat wordt dan iedere dag weer aangevuld.

En via de salteliet TV kun je meestal een aantal engelstalige en Duitse zenders ontvangen, maar geen Nederlandse.

Hallo Combinatie,

Marianna heeft al een antwoord op je vraag gegeven, maar let op, dit staat in de gids van SUNWEB:

** U kunt ook over een minibar beschikken. Hiervoor betaalt u ter plaatse circa 5 Dinar per dag. **

Het is maar even een weet !

Groetjes,
Pittie