Mail Je Klacht Naar De Directie Van .........

Veel mensen die gelogeerd hebben in Skanes Garden en terug in Nerdeland zijn, zijn nog steeds ziek en zwakjes.

Ik dus ook. Ik ben vandaag naar de huisarts gegaan omdat het me nu te lang duurde.
Na het hele verhaal te hebben uitgelegd kwam deze tot mening dat het geen “gewone” diaree en maagklachten zijn.
De ontlasting (om het maar netjes te houden) van mij wordt onderzocht omdat het VERMOEDEN bestaat dat er ik daar in Tunesie een virus heb opgelopen.
Ik lees uit verschillende berichten op deze site dat er nog steeds mensen zijn die (onder andere) maag klachten hebben.

Deze raad ik sterk aan om een afspraak te maken met de huisarts, voor zover nog niet gedaan!!! Deze zal verder tekst en uitleg geven.

Tip die ik kreeg: Stoppen met diaree-remmers en voldoende drinken!!

Zijn er mensen die al wel naar de huisarts zijn geweest en die mischien iets meer weten??

Groeten en beterschap Froucka en Andre!!!

Dat kan er ook nog wle bij he.
Ik heb zelf geen diarree remmers gebruikt, omdat ik inderdaad dacht dat die bacterien dan zouden blijven zitten.
Misschien inderdaad verstandig om me toch even te melden bij de huisarts.
Bedankt voor de tip en veel succes.

hallo froucke en andre ik ben dinsdag thuisgekomen maar heb ter plaatse eigenklijk geen last gehad van darme en maagklachten sinds ik thuis ben echter moet ik 4 keer per dag naar de wc komt dit jullie bekend voor??? groetjes skanes garden lover

Ja, ik heb net als Michelll in Tunesie zelf weinig last gehad, behalve de laatste dag en sindsdien heb ik erge last van darmkrampen en moet ik vaak naar de W.C. Zou ik mogelijk ook dat virus opgelopen kunne hebben? Verder ben ik ook extreem moe, veel hoofdpijn en vergeetachtig ( terwijl dat laatste helemaal niks voor mij is!)

Hebben andere mensen deze klachten ook?

Als reactie op de vorige twee berichten: