Inentingen;waarop laten jullie je zoal op vaccineren?
Ikzelf heb me nooit laten inenten tegen hepatitiis of malaria tijdens verblijf aan de zuidkust.
Graag jullie reacties.
Inentingen;waarop laten jullie je zoal op vaccineren?
Ikzelf heb me nooit laten inenten tegen hepatitiis of malaria tijdens verblijf aan de zuidkust.
Graag jullie reacties.
Wij laten ons ook nooit inenten omdat we aan de kust verblijven en niet de binnenlanden ingaan.
Ook ik liet me voor Turkije niet inenten!! Vind het voor de Turkse kust eigenlijk onzin!
Ik heb me wel laten inenten, dit omdat ik regelmatig met mijn gezondheid kwakkel en ik nu voor iig 5 maanden er ga verblijven.
Baat het niet dan schaadt het niet:D
Wij laten ons ook nooit inenten
Ik ben wat voorzichtiger altijd geweest en gelukkig misschien daarom ook nooit ziek geweest. Maar ik heb me laten inenten voor Hepetitus A en DTP.
nou, wij zijn ook nog nooit ziek geweest
Ik zit de hele tijd in twijfel. Heb het eigenlijk nooit eerder laten doen. Maar tegenwoordig met die reclame over hepatitis weet ik het nog niet zo goed. Al moet ik wel snel een besluit gaan nemen want we gaan in augustus al.
Groetjes
Ik zou het persoonlijk niet doen!! Je zit in een hotel wat heel goed verzorgd is… heel schoon… Dus komt echt wel goed!
Cyn heeft gelijk;tenzij je richting de oost gaat;richting Syrie.
Oke bedankt, bij deze laat ik het dan lekker zo en ga ik me er niet meer druk over maken.
Heb het eigenlijk ook nooit eerder gedaan en dat ging altijd goed.
Hoewel ik een keer echt goed ziek ben geweest maar dat kwam door vermoedelijk verkeerd voedsel.
Groetjes en nogmaals bedankt!
Ik heb me ook de eerste keer al in laten enten voor hepatites A en DTP, het wordt door de GGD namelijk wel aangeraden.
Binnen 1 jaar heb ik een tweede hep.inenting gehaald en nu ben ik er tien jaar tegen beschermd. De tijd dat de DTP-inenting geld weet ik even niet, dat moet ik nog eens nakijken… 5 jaar geloof ik… Mochten er excursies zijn die diep het binnenland ingaan of ik heb wilde plannen met een auto het binnenland in te trekken dan hoef ik daar in ieder geval niet aan te denken.
Voor mij hoort het gewoon bij het voorbereid op vakantie gaan.
DTP is 25 jaar…
DTP is 10 jaar geen 25 jaar. Hepatitus b is na 3 prikken levenslang mits je genoeg stof in je lichaam hebt.
dit van de website www.lumc.nl
gr van Moira
Voor de kust is dat niet nodig …
Ik wil niet vervelend zijn maar ik heb onlangs mijn vaccinaties gehaald en mijn DTP is wel degelijk 25 jaar geldig…
ben het met Cynthia eens, DTP is mist als je als kind hiervoor ingeent bent na de herhaling 25 jaar geldig…
Hallo,
Dat is raar zie website en dan in de kolom onderaan daar staat echt 10 jaar en in mijn vacinatieboekje staat ook 10 jaar.
http://www.lumc.nl/rep/cod/redirect/7040/faq/faq.html#welke%20vaccinaties%20nodig
en bij google vond ik nog het volgende
http://www.aroundtheglobe.nl/allesover/informatie/voorbereidingen/gezondheid/vaccinaties/
daar staat ook 10 jaar dus daarom vind ik het zo vreemd dat je zegt 25 jaar.
gr van Moira
Dat staat dus in mijn vaccinatieboekje…
Hallo,
Ik vind het raar dat ze dat erin hebben gezet terwijl overal staat 10 jaar.
Misschien is het pas recent veranderd. Dat is namelijk ook met de Hepatitus prikken dat veranderd ook steeds.