Hotel Club Voyage Torba in Bodrum

Over twee weken vertrekken wij naar dit hotel, met 4 volwassenen en 2 kinderen. Hoe zijn de meningen over dit hotel?
Kennissen van ons hebben zich in laten enten voor Hepatitis A? Is dit echt nodig?

de kinderen zeker niet, die hebben het in de cocktail gehad! Maar waarom zou je het niet doen dan?? We verzekeren alles, zelfs de zon op onze vakanties, maar 2 keer 50 euro en er 10-15 jaar vanaf, das te duur!!! En vaak word het terugbetaald door het ziekenfonds, gewoon ff informeren
Nogmaals, gezondheid is onbetaalbaar!!
:wave:

Hepatitis zit niet in de cocktail Beppie. Dat is DKTP (difterie-kinkhoest-tetanus-polio) en BMR (bof-mazelen-rode hond).
Hele kleine kinderen enten ze meestal ook niet voor Hepatitis A, alleen als je echt in het achterland verblijft. Hebben geïnformeerd toen we met de kleine naar Egypte gingen in 2001. Wij moesten enten, hij niet. Weet de reden niet meer precies, had er geloof ik mee te maken dat kleine kinderen minder nare gevolgen van de ziekte hadden als volwassenen. Als ze deden enten was dat meestal om besmetting naar anderen te voorkomen.

nou ok, afhankelijk van de leeftijd, gewoon doen dus!!!

Wij (reisburo) raden het niet aan. Zolang het achterland/binnenland niet wordt ingegaan dan is het eigenlijk werkelijk onnodig!! Wij mag altijd, maar wel zonde van het geld! Ik ben zelf 14 keer in Turkije geweest, en ik ben ook niet geprikt, en ik leef nog steeds… en hoe?:banana:

Fijne vakantie alvast!

Die uitspraak over het binnenland is al meer dan 5 jaar geleden terug gedraait Cyn. Dat komt omdat het binnenland steeds meer naar de kust komt om te werken! En wat betreft die kosten, 100 euro pp, verdeelt over 2 jaar, en dan weer delen door 15 jaar, wat kost het dan nog…net zoveel als een doner!! Nee we geven gemiddeld aan onze vakantie 100 euro per dag uit, maar onze gezondheid is een onder geschoven kindje

Kijk de klanten moeten het natuurlijk zelf weten… maar wij geven dit advies eigenlijk nooit voor Turkije… Tuurlijk als de klanten twijfelen gewoon doen… maar anders niet!

x

Heb me nooit laten inenten voor Turkije,ook niet toen ik er ging wonen,wel Egypte en oostelijke landen.
Het is een vrij advies,maar als je je er beter bij voelt;dan doen.

Groetjes,

Hans.

We doen het niet! We zijn 3 keer eerder naar Turkije geweest en toen hebben we het ook niet gedaan, maar omdat ik er nu attent op gemaakt was ging ik twijfelen…

Fijne vakantie voor jullie daar. Niet alle zon opgebruiken anders hebben wij niets meer straks(hihi)