Mail Je Klacht Naar De Directie Van .........

Originally posted by gypsi@24-08-2004, 20:13:52
** Hoi Bianca,

Ook ik heb vandaag een mailtje naar sunweb gestuurd en kreeg meteen antwoord terug!
Wij gaan nog naar Skanes garden maar heb er niet veel zin meer in.
Kreeg het zelfde standaard antwoord druk weinig personeel enz.
Ontzettend slecht is dit.
Heb ze gevraagd een alternatief aan te bieden maar daar gaan ze niet op in.
Deze vakantie is voor ons om iets te vieren en is niet leuk als dat negatief wordt door het hotel enz.
gr.gipsy **

gipsy ik ben er van overtuigd dat je wel een leuke vakantiie kan hebben daar je hoeft je geen zorgen te maken als het gewoon goed gaat met de kamers hoef je geen problemen te verwachten . mocht je wel problemen krijgen ga dan direct naar de directeur toe en niet met personeel praten. zijn kantoor vind je aan het eind van de gang recht tegenover de receptie. dit is wele een goeie vent en hij heeft het beste met zijn gasten voor. dit in tegenstelling toto het personeel. de huisjes zijn echt leuk als je airco hebt en warm water maak er iets leuks van groetjes michel

Een reisorganisatie kan of mag niet zeggen of inentingen verplicht dan wel aanbevolen zijn. Je moet daarvoor altijd je huisarts of GGD raadplegen. Ook kun je kijken op www.lcr.nl.
Ik heb alle 3 geraadpleegd en het is niet verplicht maar het wordt wel aanbevolen om DTP en Hepatitis A te halen voor Tunesie.
Als je vaker naar dit soort landen gaat dan heb je de kosten er zo uit, zeker als het je beschermt tegen ziektes.

Wat inenten betreft hebben jullie zeker gelijk. We hadden hier denk ik ( altijd naderhand…) zorgvuldiger mee moeten omgaan.
Andre is inderdaad weer aan het werk( …sterke geslacht??? pffff…'t mocht wat…als er 1 persoon aan het mekkeren was tijdens…ha)
De reden dat ik niet mag werken momenteel is puur: veelvuldig omgang met mensen die een sterk verminderde weerstand hebben. ( Stel je voor…het hele huis aan de weke poep)
Ik heb gisteren mijn laatste testen afgenomen en dit is nu in onderzoek bij het microbiologisch laboratorium. Het zal ongeveer 5 werkdagen duren eer ik de uitslag binnen zal krijgen.
Uiteraard hou ik jullie hiervan op de hoogte.

hey

We waren ook naar skanes met zn 3en. 2 van ons hadden ook last van buikkrampen diarree etc. Toen we weer 2 weken thuis waren was t eindelijk n btje op gaan houden. Ik had ook naar de ggd gebeld voor inentingen die zeiden dat t aanbevolen was dus heb k t maar gedaan tegen hep. A . Ik heb ondanks de inentingen er wel last van gehad. Een vriendin had ook naar de ggd gebeld en bij haar zeiden ze dat t absoluut niet nodig was… Zij heeft t dus niet gedaan en wel last van gehad. Maar voor de anderen die gaan zou k t voor de zekerheid gewoon doen…
groetjes elise

ow jah nog iets elke ochtend waren wij kotsmisselijk en als we net hadden gegeten kwam t eten bij mij weer omhoog… hadden jullie hier ook last van??? <_<

hallo
ik ben daar niet geweest, wel in Hammamet chich khan
nergens last van,maar thuis wel. dit kan ook gewoon komen door de overgang van ander eten he… ik hoop dta t bij jullie niks vervelends is! sterkte ermee!
groetjes LuvieLuv

Zijn er nog mensen die een klacht hebben ingediend en al een reactie van Sunweb hebben?

belinda

Ik heb dus vandaag eindelijk uitslag gekregen van de onderzoeken die gaande waren. Ik heb wel degelijk een bacterie opgelopen in Tunesië. Mijn huisarts gebruikte een parachtig duur woord waar ik van mijn leven nog nooit van had gehoord. Mosteociste ( mijn God ik weet het niet meer).
Ik kriin ieder geval een kuur en moet het allemaal goed in de gaten houden.

Hey Froucke&Andre

Nog bedankt voor je mailtjuh die je had gestuurd naar aanleiding van mijn reactie hier op het forum, vondt het een leuke email!

Hopelijk gaat alles nu goed met je en beterschap en laat weer ff wat van juh horen als het weer beter met je gaat

Fudge

Nog steeds niemand die iets van Sunweb heeft vernomen??? Of heeft iedereen een grote mond gehad en helemaal geen klacht ingediend?

ik had al mail terug gehad voordat ik op vakantie ging! Ik heb geen grote mond en het dus ook ECHT gedaan :angry: !want na lezen van dit forum wilde ik er het fijne van weten.
Er werd gezegt dat het door de vakantie drukte kwam en dat het tot heden verbeterd was!!!

wij zijn toen op vankantie gegaan(17sept 8dagen) en hebben totaal nergens last van gehad! heb verder geen klachten!mijn vakantie was uitstekend B) en wij hebben ons daar prima vermaakt!!!

groetjes linda

Hallo gasten van Hotel Skanes Residence Garden,

Hotel Skanes Residence Garden behoort tot de keten van
GARDEN-hotels. Deze keten heeft 14 hotels.

Dit is een Spaanse hotelketen met o.a.** 7** hotels op Mallorca, 1 op Ibiza, 4 op Menorca, 1 op Malta en 1 in Tunesie.

Weet de directie in Spanje wel van al jullie problemen ?

Stuur massaal een e-mail met jullie klachten (wel in het Engels) naar de directie van deze hotelketen om zo in de toekomst te proberen het één en ander beter te laten worden !
Jullie vakantie wordt er helaas niet beter op !

Het is heel belangrijk voor degene die klachten hebben over het hotel, terplaatse (in Tunesie) door de hostess **een klachtenformulier **in te laten vullen !

Hier het e-mail adres van de directie van de Garden Hotels:

central@gardenhotels.com

en ook nog even hun website:

http://www.gardenhotels.net

Ik wens jullie veel succes en hoop dat de negatieve ervaring jullie er niet van weerhoudt nog een keer naar Tunesie op vakantie te gaan!

Groetjes,
Pittie

Ik denk inderdaad dat het goed is om de directie in spanje aan te schrijven. Ik zal dit zeker gaan doen. Mede ook omdat ik me afvraag waarom er op die internetsite van Gardenhotels staat dat er bv ook een a la carte restaurant zit!! Die zit er helemaal niet! Als dat niet voor alle hotels geld dan moeten ze dat er wel duidelijk bij zetten per hotel.
Het is gewoon een beachbar waar je een broodje of een pizza kan eten maar niet uitgebreid eten.
Ik ga van de week de klachtenbrief sturen, ik hoop dat iedereen die hier klaagt dat doet. Wij hebben de ellende al gehad, en dat is heel erg jammer maar ik denk dat het goed is dat we voorkomen dat andere mensen die daar nog heen willen dezelfde ellende krijgen.

Het dagelijks leven is weer begonnen, dus vandaar dat ik nu pas reageer ! ( was deze site alweer helemaal vergeten!) Mijn vriend en ik hebben, zoals al eerder gezegd, GELIJK BIJ THUISKOMST twee brieven gestuurd naar sunweb, en daarna nog twee keer met ze gebeld. Als eerste bod zouden we 70 euro’s terug krijgen van ze én 20 euro korting op iedere volgende reis die we via Sunweb zouden boeken. Hier zijn wij niet mee akkoord gegaan en na een telefoontje is het verdrag gewoon verdubbeld! Je moet er dus echt werk van maken, het is de moeite waard zou ik zeggen… :slight_smile:

Originally posted by Froucka en Andre@19-08-2004, 16:36:39
** Veel mensen die gelogeerd hebben in Skanes Garden en terug in Nerdeland zijn, zijn nog steeds ziek en zwakjes.

Ik dus ook. Ik ben vandaag naar de huisarts gegaan omdat het me nu te lang duurde.
Na het hele verhaal te hebben uitgelegd kwam deze tot mening dat het geen “gewone” diaree en maagklachten zijn.
De ontlasting (om het maar netjes te houden) van mij wordt onderzocht omdat het VERMOEDEN bestaat dat er ik daar in Tunesie een virus heb opgelopen.
Ik lees uit verschillende berichten op deze site dat er nog steeds mensen zijn die (onder andere) maag klachten hebben.

Deze raad ik sterk aan om een afspraak te maken met de huisarts, voor zover nog niet gedaan!!! Deze zal verder tekst en uitleg geven.

Tip die ik kreeg: Stoppen met diaree-remmers en voldoende drinken!!

Zijn er mensen die al wel naar de huisarts zijn geweest en die mischien iets meer weten??

Groeten en beterschap Froucka en Andre!!! **

Hallo,

Is het normaal dat je pas iets begint te voelen na een week of 2 terug thuis?
Ik moet ook zo vaak naar wc ik heb alleen geen krampen .
Moet soms wel 5keer in de voormiddag naar wc in de namiddag is het dan wat beter maar blijf aandrang behouden.

Groetjes

Een reisorganisatie mag geen advies geven over inentingen. Ze moeten/mogen tegen je zeggen dat je info over inentingen in moet winnen bij de GGD of je huisarts. Als het goed is staat zoiets vermeld op een website. Voor informatie over inentingen neem contact op met de GGD of uw huisarts.