Hotel Residence Skanes Garden

Originally posted by jungleboy@04-07-2004, 20:31:14
** Tot 15 juli marije169, dan ga ik ook! **

Heeeej waT grappig Jungleboy!!! Hoe oud ben je??? Greets marije :rolleyes:

Originally posted by jungleboy@04-07-2004, 20:38:38
** 20 jaar en woon in Almere, jij?

Heb er zelf al super veel zin in. **

Ik ben 16 hihi!! Ietsje jonger dan…maajah heeel veel plezier eyyy!! doegg greets marije :smiley:

Er stonden inmiddels als verschillende vragen over dit hotel in verschillende topics.
Op die manier werd het allemaal wel erg onoverzichtelijk.
Ik heb dus alles bij elkaar gevoegd zo dat we nu een topic hebben over dit hotel.

Groetjes
Marianna

Hey hey…

Ik vertrek volgende week donderdag (15 juli) naar Tunesië. Alleen vlieg ik pas om 19.45!!! Ik heb van de postbank, GWK en Sunweb gehoord dat je dinars mag meenemen vanuit NL. De banken zijn al dicht als ik land, dus zit ik straks zonder dinars in het hotel. Zijn er mensen met hetzelfde probleem? Of zit ik nou gewoon helemaal moeilijk te doen?

Ik hoop dat ik wat van jullie hoor!

Thanks!

Groetjes Denies

Okee, lekker slim…

Ik bedoelde dat je dus GEEN dinars mag meenemen.

Thanks!

Hallo Denies,

Er is niks aan de hand hoor, je kunt Dinar kopen zodra je bent geland op het vliegveld van Monastir.

Als je staat te wachten op je koffers kun je geld wisselen.
Let wel op dat je voldoende Dinars krijgt voor je Euro’s, ze proberen je daar nogal eens mee te betoepen !!!

De koers is overal gelijk, momenteel is de koers ongeveer
1 TD = € 0,70 d.w.z. voor 100 Euro krijg je ongeveerd 150 TD

Hier kun je precies kijken wat je krijgt voor je Euro’s:

http://www.gwk.nl/

Ook in je hotel kun je (meestal) geld wisselen, overal in Tunesie is dezelfde koers.

Let er wel op dat je geen Dinars terug mag nemen naar Nederland en dat als je aan het einde van je vakantie Dinars inwisselt daar een heel slechte koers voor krijgt. Dus wissel niet te veel in 1 keer.

Bewaar ook je wisselpapiertjes, die heb je namelijk nodig als je je Dinars toch weer in wilt wisselen. Hou er dan ook rekening mee, dat je max 30% mag terugwisselen van het totale bedrag wat je hebt gewisseld.

Ik wens je alvast een fijne vakantie !

Groetjes,
Pittie

Hey Pittie,

Thanks voor je reactie! Ik maak me dus gewoon druk om niks… Pfieuw, zag mezelf al zonder Dinars in Tunesië stranden, haha.

Ook bedankt voor je tips trouwens!

Heb je trouwens nog tips qua excursies en dergelijke?

Groetjes!

Hoi Denies,

Lop dit forum eens na er staat heel veel over excursies te lezen. Je kunt ook even op het forum van Djerba kijken daar staat heel veel over het zuiden van Tunesie.
Dat is vanuit Djerba iets dichter bij maar ook vanuit Monastir en omgeving is dat te boeken.

Groetjes,
Marianna

Thanks! Dan zit ik gewoon met mn neus te kijken… Ben gewoon een beetje over-enthousiast geloof ik!

Dat mag hoor, geen probleem.
In ieder geval een hele fijne vakantie gewenst, en laat eens horen hoe het was.

Groetjes,
Marianna

:smiley: heyyy wie gaan er allemaal 8 juli naar hotel skanes garden ?? wij verblijven tot 22 juli !

groetjes marloes, kim en elise

Dag allemaal,

Graag wil ik hier een lans breken voor mijn (Nederlandse) vriendin en haar (Tunesische) man.
Zij bestieren samen de manege bij Residence Skanes Garden.
Het is een betrouwbaar adres, zij zullen alles in het werk stellen om het je naar de zin te maken.
Je kunt rijden op de manege, maar ook op bepaalde tijden langs het strand.
Zij vragen 15 dinar per uur, dat is een vaste prijs overigens.

Dus wil je paard rijden, neem dan even de moeite om bij de manege van Residence Skanes Garden binnen te lopen. Het is beslist de moeite waard.

Veel plezier
Anja

Hallo,

Ik lees allemaal hele leuke berichten over Hotel Residence Skanes Garden. Ik heb net (zondag 11-07-2004 22:45) een reis geboekt voor 8 dagen naar dit hotel.
Ik vertrek 31 aug in mijn eentje (ik heb een beetje laat vakantie) naar Tunesie. Zijn er toevallig nog meer mensen die deze periode gaan?

Ik zal jullie mijn ervaringen vertellen als ik weer terug ben, maar ik ben er van overtuigd, dat het een leuke vakantie gaat worden.

Gr.

Marvin

:smiley: hoi,

wij gaan hier in september naar toe, ik heb al jaren geen paard meer gereden, maar dit lijkt me een uiterst geschikte gelegenheid! bedankt voor de tip.

groetjes bianca

Ik ga op 15 juli naar Skanes Garden samen met mijn vriendin. Gaan er nog meer jongeren op die datum heen??

hallo mensen na lang zoeken heb ik wat kunnen vinden over hotel skanes garden .het viel mij op dat er overal wordt gesproken over een ***hotel maar bij sunweb over een ****hotel .verder staan er een hoop foto’s van dit hotel op de volgende pagina: http://www.travelcity.nl/mirskanesgarden.htm
het lijkt me een uitstekend hotel. ik ga samen met mijn vriendin op 10 augustus wie gaan er ook rond? die tijd zou leuk zijn als er gereageerd wordt

:o hoi,

<_< ging wat fout met mijn bericht geloof ik, nou ja… in ieder geval heb ik eens op deze site gekeken en als je goed kijkt gaat het hier om een ander hotel. skanes garden (zonder residence) dit hotel heeft ook meer kamers en de foto`s zijn ook totaal anders.
residence skanes garden schijnt een vrij nieuw hotel te zijn. dus dit zal waarschijnlijk ook de sterren verklaren.

groetjes bianca

:smiley: je moet kijken naar www.gardenhotels.com hier behoort dit hotel bij, en er staat ook bij dat het dus een heel nieuw hotel betreft. dat andere hotel staat ook op een duitse site, hier staan ook reakties bij van 5 jaar geleden.dus het kan zijn dat het of een ander hotel is, of dat het opnieuw gebouwd is ofzo. het kan in ieder geval bijna niet hetzelfde zijn omdat de informatie tegenstrijdig is. als ik nog meer informatie tegenkom dan meld ik het!
waarschijnlijk kunnen we binnenkort al de eerste reakties ontvangen van mensen die er op dit moment verblijven. ben heel benieuwd.

doei

Originally posted by freddy0208@13-07-2004, 14:49:59
** Ik ga op 15 juli naar Skanes Garden samen met mijn vriendin. Gaan er nog meer jongeren op die datum heen?? **

EEEEjw jaaah ik ga morge (15 juli) ook…haha miss zie ik je nog wel…ben 16 jaaaar!!
greets marije