[COLOR=blue]
Over ruim anderhalve week gaan wij naar Residence Skanes Garden.
Zijn er al mensen terug die er geweest zijn want ik ben heel erg benieuwd hoet het daar is. :rolleyes:
he bianca101,
ik ga samen met mijn vriend in september naar hotel skanes garden en ik wil zeker een tocht te paard gaan maken.kheb 8 jaar paard gereden maar is inmiddels alweer 2jaar geleden dat ik op n paard heb gezeten haha
!kan je daar in omgeving leuk naar een marktje?en is t eten en drinken duur of goedkoper dan in nl? <_<
groetjes linda
hello peepz,
ik ga in september naar hotel skanes beach en heb er erg zin in!willen mensen die er al zijnn geweest een bericht achter laten en hun mening over dit hotel aan mij vertellen?
kan je er in de buurt ook leuk winkelen en is er een markt?ik ga 17sept!en wil er ook gaan paardrijden!zijner ook watersporten aan t strand te doen?en hoe moet je dat met die dinar doen?snap er nix van haha :rolleyes: !
ik heb er veel zin in en ik wens iedereen die er naar toe gaat een prettige vakantie!
groetjes linda
Hoi allemaal,
Net als iedereen hier ben ik benieuwd naar een (kort) verslag van Skanes Garden. Als 't goed is moeten de eersten toch al terug zijn. In ieder geval zit het er vandaag voor Kim, Marloes en Elise op. Ik hoop dat ze 't erg naar hun zin hebben gehad en er aan denken om ons hier iets te vertellen over hun ervaringen. Ikzelf ga eind september daarheen en al heb ik de nodige informatie via hier gekregen, toch zit ik ook nog met vragen. Hoe is de service van Sunweb aldaar en…mag je in Tunesië topless zonnen en zwemmen? B)
Voor degenen die binnenkort gaan…heeeeeeeeeeeel veel plezier en denk nog ff aan ons bij terugkomst.
groetjes…els
hey mensen,ik ga half september naar hotel skanes beach en ik reis met sunweb!zijn er mensen al eerder met deze touroperator mee geweest?goede ervaringen?wil ik graag weten want kben in mei met “medisun” naar turkije geweest en dat was 1 foute boel vandaar! ![]()
gaan er nog meer mensen in september?
of zijn er al mensen geweest?graag hoot ik jullie mening en of je er leuk kan winkelen? :rolleyes: !
groetjes linda
:blink:
wie helpt mij?
hoe kom ik aan dinars?
ik ga 17september naar hotel skanes beach en geen idee hoe ik nou aan dat geld kom?op de luchthaven in tunesie?en hoe betaal je je visum?
IS ER IEMAND MET EEN I.D KAART NAAR TUNESIE GEWEEST? :huh:
Groetjes linda
![]()
Hallo Linda,
Je kunt op de luchthaven gewoon euro’s inwisselen voor dinars bij een bankloket.
Ook kun je gewoon net als hier pinnen en ook kun je in de meeste hotels geld wisselen.
Bewaar goed de bonnen die je krijgt bij het wisselen, die heb je nodig als je terug gaat en dinars wilt omwisselen voor euro’s, je kunt max. 10% terug wisselen, maar daar wordt niet echt streng op gelet.
Je hebt voor Tunesie geen visum nodig, je krijgt in het vliegtuig een kaartje wat je moet invullen, de helft scheuren ze eraf bij aankomst en het andere deel moet je goed bewaren en afgeven als je weer vertrekt, daar zijn overigens geen kosten aan verbonden.
Je kunt tegenwoordig als je uit Nederland komt met een ID kaart naar Tunesie als je tenminste een hotel geboekt hebt. Ik denk dat dat ook vanuit Belgie wel mogelijk is. Alleen verschilt de prijs van beide documenten in Nederland niet zoveel zodat je beter een paspoort kunt aanschaffen, daar kun je overal op de wereld mee terecht.
Groetjes,
Marianna
hey linda,
wij gaan 14 sept. en het eten is er heerlijk en goedkoper dan hier. wij gaan ook naar residence skanes garden, en naar wat ik gehoord heb is het een heel goed hotel! ook het eten is er goed.
alleen om de hotels is er niets, dus dan moet je echt naar monastir of sousse. en daar kun je ongetwijfeld heel goed shoppen. heel anders dan bij ons, dat staat vast!
ik ben heel erg benieuwd naar de reacties vanmeerdere mensen die erheen gaan, dus ik hou dit forum goed in de gaten. als ik wat weet nieuws weet laat ik het weten!!
doeiii grtz bianca
Hallowww…Ik ben net terug van dit hotel…Ik heb het super naar mijn zin gehad…Jullie kunnen alles aan mij vragen!! Dus reageer hierop en vraag maar raak:)
Groetjeeesss
Kun je in het algemeen vertellen hoe het hotel is en de directe omgeving?
ehMMM jah dat kan ik!! We kwamer er aan en ik schrok wel een beetje want het ligt opzich best dichtbij het vliegveld…maar het leek erger dat het was hoor!! WAnt we hebben hier echt totaal geen last van gehad. Het eten is er best goed…maar wij met alle nederlanders hebben last van kramp gehad!!(wat ik overigens nu nog een beetje heb) JE moet gewoon de ijsklontjes uit het drinken halen!! Er wordt ook heeeeel veel olijfolie gebruikt bij het bereiden van het eten dit zijn wij niet gewend…vandaar de krampen!! Het ziet er overal netjes uit…alleen hebben wij erge last gegad van vliegen bij het eten.dit is echt een GROOT nadeel echt waar!! Voorderest zijn de huisjes goed…het is zeg maar niet een hotel met allemaal kamers (die zijn er wel) maar het grootste gedeelte bestaat uit allemaal huisjes…deze zie je ook op de foto van binnen op sunweb!! Hier hebben wij last gehad van grote torren…Je kunt het beste een handdoek op de stop in het bad leggen…)hier komen ze namelijk door) Maar tlijkt erger dan het is hoor!! EHm en voorderest er is iedere avond iets te doen bij het theatertje…Georganiseert voor het animatieteam! Dit team is echt SUPER ECHT HEEEEL LEUK…En daarna kun je doorstromen naar de disco…heel leuk is het er!! MAar op een gegeven moment echt heeeeeel warm…Ik heb nog een tip voor je…kijk echt uit voor je spullen…ZE jatten er echt heeeeeel veel!! Bij ons is een mobiel gestolen inclusief oplader dus KIJK ECHT UIT!! Voorderest was echt echt een heeeeele leuke vakantie…HEt strand is ook mooi!! Ik heb nog paard gereden aan het strand…dit is echt heeeel leuk!! Nou als jullie nog vragen hebben stel ze maar
greeeeets MARIJE
heeej grappig!!! Ik heb ben net terug van de vakantie en heb ook paardgereden op het strand…leuk was het joh!! en idd 15 dinar per uur…niet veel vergelen bij ons!!! Ik had echt super lief paard man!!! ECHT SUPER HAHAHA
greets marije
hey marije was jij met je nichtje naar skanes garden ??
groetjes kim marloes en elise
heyy wij zijn naar dit hotel geweesten ik kan het echt aanraden !!
het is echt n heel leuk en sfeeervol hotel waar leuke dingen te doen zijn. Alles is goed geregeld bij sunweb. Het eten is op zich niet verkeerd maar je moet er maar van houden rijst enzo .Bijna iedereen had last van buikkrampen maar dit kwam denk ik omdat je toch iets anders eet dan dat je gewend bent.de openbare toiletten daar zijn niet echt fris maar dat heb je overal in tunesië je moet gewoon naar je eigen toilet gaan. Er is een animatieteam die allemaal activiteiten organiseren. Er worden ook allemaal excursies georganiseerd. Het hotel is zeg maar een soort bungalowpark en het ziet er allemaal verzorgd uit. Er gaan ook veel jongeren naar dit hotel. We hadden gehoord dat er ook veel russen in het hotel zouden zijn maar af en toe irriteerden we wel aan hun vooral aan hun gedrag. Ze nemen asociaal veel eten en laten bijna alles staan. Als meisje moet je in de dit land wel uitkijken . Wij zijn n paar keer naar monastir geweest ze slepen je wel een winkel in enzo en weten het altijd leuk te brengen. We hebben ook een keer s’avonds geshopt in monastir we ervaarden dat de mensen veel irritanter waren dit was wel vervelend het is ook beter als je met een grote groep gaat shoppen. Hetwas een hele leuke vakantie er willen graag terug zoveel hadden we t er naar ons zin. Wie erhen gaan veel plezier en laat horen wat jullie ervan vonden !!
groetjes marloes kim en elise
hey marloes kim en elise,
leuk dat jullie het er leuk hebben gehad! wij gaan erheen in september, en ik moet wel zeggen dat ik blij ben met die positieve reacties. en de adviesen zijn ook wel prettig.
i.v.m. met de buikkrampen zal ik de norit meenemen. :blink:
grtz, bianca :rolleyes:
hi,
ga je onder begeleiding rijden langs het strand, of kun je ook alleen een paard huren?
grtz, bianca ![]()
Originally posted by bianca101@24-07-2004, 22:07:03
** hi,
ga je onder begeleiding rijden langs het strand, of kun je ook alleen een paard huren?
grtz, bianca
**
Ehm je gaat wel onder beglijding maar je mag heus wel eff galop ofzo echt gaaf
o.k. is ook hartstikke leuk, als het een leuke groep is waar je mee gaat tenminste. maar dat zal wel.
doeiiii grtz, bianca
haha ja dat is zeker een aanrader! We hadden ook gehoord dat je in monastir een boete kon oplopen als je ‘schaars’ gekleed was zoals een rok boven de knie en een spaghetti-truitje dit is niet waar! Je ziet een heleboel mensen lopen met deze kleding. Op zich zijn ze er best modern het is niet zo dat je alle vrouwen ziet lopen in burka’s. Je wordt wel veel aangesproken door de mannen daar maar je moet er gewoon makkelijk mee omgaan en duidelijk zijn!
groetjes elise marloes en kim
over topless zonnen en zwemmen gesproken, ik heb meerdere mensen het zien doen dus het is geen probleem!!
groetjes elise marloes en kim