Hotel Residence Skanes Garden

Originally posted by Tunesie@30-06-2004, 17:04:50
** Hallo allemaal B) ,

Wie gaat er ook 12 augustus twee weken naar Hotel Residence Skanes Garden? Wij gaan in totaal met twee volwassenen en twee jongens van 12 en 14 jaar.

Wie is hier geweest en kan iets vertellen over het hotel? Welke excursie moeten we zeker doen? Is de boulevard gezellig?

Alvast bedankt,

Groeten,

B) :rolleyes: <_< :wink: **

He hallo,
heb je al antwoord gehad wij gaan ook 12 augustus maar nu hoor ik weer van kennissen dat je wel een paspoort nodig hebt daar ze toch wel moeilijk doen over die uitdraai!!
laat je me het effe weten als je wat weet thanx
groetjes carmela

Hallo allemaal!

Ik heb een beetje een rare vraag maar ik hoop echt dat iemand me kan helpen!
Ik ben eind juni met een vriendin naar Hotel residence skanes garden geweest, heb een top vakantie gehad (zoals jullie aan mijn eerdere reacties kunnen zien)
Nu gingen wij erg goed om met die gasten van het annimatie team waar we voor de herinnering allemaal leuke foto’s van gemaakt hebben… alleen het rolletje is zoek geraakt bij de fotowinkel…
dussss wie o wie kan mij helpen aan een foto van de jongens van het annimatie team???

ik (wij) zouden je erg dankbaar zijn!

groetjes babs

:frowning: :unsure: Hallo medereizigers,

wie kan ons helpen,
we hebben een reis geboekt bij sunweb, en krijgen de tickets nou tickets een uitdraai die we zelf moeten uit printen en hiermee naar schiphol moeten gaan.
maar onze vraag was onze kinderen en hun vrienden hebben een ID kaart geeft dit met zo’n uitdraai een probleem of kun je hiermee gewoon tunesie in.
pleace help ons we vertrekken 12 aug.

bedankt alvast
Carmela

Originally posted by taxi-johan+26-07-2004, 09:56:30–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (taxi-johan @ 26-07-2004, 09:56:30)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’><!–QuoteBegin–Tunesie@30-06-2004, 17:04:50
** Hallo allemaal B) ,

Wie gaat er ook 12 augustus twee weken naar Hotel Residence Skanes Garden? Wij gaan in totaal met twee volwassenen en twee jongens van 12 en 14 jaar.

Wie is hier geweest en kan iets vertellen over het hotel? Welke excursie moeten we zeker doen? Is de boulevard gezellig?

Alvast bedankt,

Groeten,

He hallo,
heb je al antwoord gehad wij gaan ook 12 augustus maar nu hoor ik weer van kennissen dat je wel een paspoort nodig hebt daar ze toch wel moeilijk doen over die uitdraai!!
groetjes carmela**
[/quote]

Hallowwwwww!!!

wij gaan ook op 12 augustus naar Residence Skanes Garden!!!

ik ben 20 en mijn vriend [met wie ik dus ga] is 22…!

we hebben er super veel zin in! als jij ook in die periode ga! laat wat horen! lijkt me gezellig!

xxx
Doortjuhhh

Originally posted by elimarkim@24-07-2004, 21:41:44
** heyy wij zijn naar dit hotel geweesten ik kan het echt aanraden !!

het is echt n heel leuk en sfeeervol hotel waar leuke dingen te doen zijn. Alles is goed geregeld bij sunweb. Het eten is op zich niet verkeerd maar je moet er maar van houden rijst enzo .Bijna iedereen had last van buikkrampen maar dit kwam denk ik omdat je toch iets anders eet dan dat je gewend bent.de openbare toiletten daar zijn niet echt fris maar dat heb je overal in tunesië je moet gewoon naar je eigen toilet gaan. Er is een animatieteam die allemaal activiteiten organiseren. Er worden ook allemaal excursies georganiseerd. Het hotel is zeg maar een soort bungalowpark en het ziet er allemaal verzorgd uit. Er gaan ook veel jongeren naar dit hotel. We hadden gehoord dat er ook veel russen in het hotel zouden zijn maar af en toe irriteerden we wel aan hun vooral aan hun gedrag. Ze nemen asociaal veel eten en laten bijna alles staan. Als meisje moet je in de dit land wel uitkijken . Wij zijn n paar keer naar monastir geweest ze slepen je wel een winkel in enzo en weten het altijd leuk te brengen. We hebben ook een keer s’avonds geshopt in monastir we ervaarden dat de mensen veel irritanter waren dit was wel vervelend het is ook beter als je met een grote groep gaat shoppen. Hetwas een hele leuke vakantie er willen graag terug zoveel hadden we t er naar ons zin. Wie erhen gaan veel plezier en laat horen wat jullie ervan vonden !!

groetjes marloes kim en elise **

he hallo ,
leuk om te horen dat jullie het naar je zin hebben gehad1
vraagje zijn jullie ook met een ID kaart geweest en ook met sunweb
hadden jullie geen problemen om met een uitdraai van je ticket aan te komen
kun je daar ook met euro’s betalen.
ik hoor het wel
groetjes carmela
p.s. hebben jullie een excursie gedaan en wat raad je absoluut af!!
:rolleyes:

*Originally posted by Doortjuhhh+26-07-2004, 11:08:01–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (Doortjuhhh @ 26-07-2004, 11:08:01)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’>

[quote]
Originally posted by -taxi-johan@26-07-2004, 09:56:30
*<!–QuoteBegin–Tunesie@30-06-2004, 17:04:50
** Hallo allemaal B) ,

Alvast bedankt,

Groeten,

He hallo,
groetjes carmela**
[/quote]

Hallowwwwww!!!

wij gaan ook op 12 augustus naar Residence Skanes Garden!!!

ik ben 20 en mijn vriend [met wie ik dus ga] is 22…!

we hebben er super veel zin in! als jij ook in die periode ga! laat wat horen! lijkt me gezellig!

xxx
Doortjuhhh **
[/quote]

hi doortje is goed

gaan jullie ook via sunweb
en hebben jullie paspoort of ID kaart
gaan met een groep jongeren en de reactie zijn verschillend.

ik hoor het wel groetjes carmela :wink: :wink:

Gaan jullie met een groep jongeren? in welke leeftijd?

echt wel leukkk!!

zelf heb ik een paspoort en mijn vriend ook!

xxx
Door

:rolleyes: hallo allemaal,

Ik ga 17september naar hotel skanes B) beach, wie gaat er dan ook rond die tijd?
Ik ga samen met mijn vriend!ik ben 19 en mijn vriend is 26,wij hebben geboekt bij sunweb krijgen tickets via mail(hoop dat dat goed gaat!! <_< !?)

groetjes linda

Originally posted by linnie1985@26-07-2004, 13:04:28
** :rolleyes: hallo allemaal,

Ik ga 17september naar hotel skanes B) beach, wie gaat er dan ook rond die tijd?
Ik ga samen met mijn vriend!ik ben 19 en mijn vriend is 26,wij hebben geboekt bij sunweb krijgen tickets via mail(hoop dat dat goed gaat!! <_< !?)

groetjes linda **

hey!!!

veel plezier dan…! wij zijn dan allang terug… k wil ook wel een reisverslag maken zodat je weet hoe wij het hebben gehad!!

xxx
Door

Originally posted by Doortjuhhh@26-07-2004, 12:00:16
** Gaan jullie met een groep jongeren? in welke leeftijd?

echt wel leukkk!!

zelf heb ik een paspoort en mijn vriend ook!

xxx
Door **

nou verschillend 16- 17 -18-19
dus genoeg variatie
geloof wel dat het leuk wordt zo te zien zijn er meerdere jongelui die er dan zijn
we zien je wel
in tunesie
groetjes carmela :rolleyes:

Originally posted by elimarkim@25-07-2004, 15:08:23
** over topless zonnen en zwemmen gesproken, ik heb meerdere mensen het zien doen dus het is geen probleem!!

groetjes elise marloes en kim **

hi marloes en kim
hebben jullie toevallig fotoos van hoe het er daar uit ziet
misschien met de digitale camera
zou je die misschien kunnen mailen
carmela@chello.nl
zie ze gaarne tegemoet!!ben niet een beetje nieuwsgierig HIHIHI) :smiley:

Hallo iedereen,

Inmiddels heb ik veel reacties gehad via mail en gezien op dit forum over wie er ook 12 augustus naar Tunesie gaan. Maar als iedereen zijn naam even erbij zet, hebben we een goed beeld met hoeveel Nederlanders we in Hotel Residence Skanes Garden vertegenwoordigd zijn, :D.

Wij gaan 12 augustus twee weken naar Res. Skanes Garden:

• Ria (36), Saskia (25), Nick (14) en Patrick (12)
  • Als de rest dit aanvult, is dat wel leuk.

Groeten,

:smiley: :rolleyes: B) :wink:

Originally posted by Tunesie@26-07-2004, 23:18:51
**

• Gideon (22) & Dorien (20) =15 dagen=

Groeten,

:smiley: :rolleyes: B) :wink: **

Leuk idee! onze namen staan erbij hoor! :smiley:

Hi meiden,

Bedankt voor jullie verslag. Blij te horen dat jullie het er naar je zin hebt gehad. Wat betreft het eten…is het rijst wat je erbij krijgt of is het couscous? Jammer dat je hier geen foto’s kan plaatsen, want ik denk dat iedereen die nog gaat wel nieuwsgierig is. Misschien hebben jullie zelf een site waar we wat foto’s kunnen bekijken? :unsure: Scheelt een hoop mail-werk.

groetjes…els

Originally posted by Tunesie@26-07-2004, 23:18:51
** Hallo iedereen,

Inmiddels heb ik veel reacties gehad via mail en gezien op dit forum over wie er ook 12 augustus naar Tunesie gaan. Maar als iedereen zijn naam even erbij zet, hebben we een goed beeld met hoeveel Nederlanders we in Hotel Residence Skanes Garden vertegenwoordigd zijn, :D.

Groeten,

:smiley: :rolleyes: B) :wink: **

:rolleyes: carmela 42 johan 42 kim 18 marjolein 19 remco 17 nicky 16
dat zijn er alweer 6 bij hhihihi

• Gideon (22), Dorien (20)
  • carmela (42), johan (42), kim (18), marjolein (19), remco (17), nicky (16)
  • Graag even aanvullen??

Hoi Anja,

Bedankt voor de tip!
Ik had op de site van Sunweb al gelezen dat je kon paardrijden en nu ik jouw stukje lees ga ik zeker rijden aangezien wij naar Skanes Garden gaan op 7 september. De prijs valt me reuze mee!
Ik had ergens op de forum ook gelezen dat de safari tocht van Sunweb ook een aanrader is?
Ik hoop dat iemand me daar wat meer info over kan geven?
Ik ben nu 3x met Sunweb op vakantie geweest en ben altijd super tevreden over de reis, de accomodaties en de begeleiding maar nu las ik dat Sunweb geen eigen reisleiding heeft in Tunesie dus we worden begeleid door een ander?
Geen idee of die van een nederlandse reisorganisatie is of van een lokaal bureau? Ik vind het wel leuk om tijdens de vakantie iets van Tunesie te zien dus ik hoop dat iemand me kan vertellen welke excursies de moeite waard zijn!
Zijn er nog meer mensen die op 7 september naar Skanes Garden gaan? Ik heb er in ieder geval super veel zin in!Ik ben nog nooit in Tunesie geweest dus elke info is welkom

Groetjes Suzanne

:wink: hey peepz,

voor iedereen die binnenort naar tunesie gaat : HEEL VEEL PLEZIER!!! B)

ik ga zelf samen met mijn vriend 17september 1weekje.
als er mensen ook rond die datum gaan let me know!!!

oja en de mensen die er al zijn geweest willen die de voor en de nadelen van het hotel ff op een rijtje zetten?
thank you!

xxxxxxxlinda
:slight_smile:

Hoi Linda,

We gaan dit jaar voor de 3e keer met Sunweb op vakantie ( Spanje, Kreta en nu Tunesie) en tot nu toe bevalt het perfect.
De accomodaties zijn goed, het eten wisselt (maar dat is persoonlijk want ik ben een moeilijke eter) en de reisleiding is altijd even vriendelijk en bereid je te helpen of iets voor je uit te zoeken.
Kortom van mijn kant geen negatieve reacties!
Wij gaan 7 sept dus we worden door jullie afgelost.
Ik hoor dat de safari aan te raden is en het paardrijden wordt geregeld door een nederlandse vrouw en haar tunesische man (zie forum paardrijden) Ook dit schijnt leuk te zijn zowel in de manege als op het strand voor 15 dinar per uur.
Verder weet ik ook nog niks want het wordt voor ons ook de 1e keer Tunesie.
Dus hierbij de oproep aan iedereen die iets kan vertellen over de excursies van Sunweb in Monastir laat ff weten wat de moeite waard is!
Zijn er nog mensen die 7 september in Skanes Garden zitten?
Wij Rob (33) en Suzanne (31) hopen op een gezellige groep in het hotel aangezien zo te lezen op andere forums de gasten voornamelijk Russen zijn en de meningen daarover zijn niet echt positief. :wink:

Groetjes Suzanne

**[COLOR=red]hey suus,

alvast veel vakantie plezier!en ik heb ook gehoord dat die safari tocht zeker een aanrader is!kost wel wat maar dan heb je ook wat!

Gelukkig dat er positieve meningen :smiley: zijn over sunweb!en tot nu toe alles goed gaat.
heb net een slechte ervaring achter de rug met MEDISUN!
Dus een TIP mensen boek NIET bij MEDISUN!
wij zijn naar turkije geweest in mei en werden opeens in een ander hotel gegooid! :frowning: en na een klachtbrief teschrijven kregen we een heel raar en :blink: onprofessioneel antwoord terug, vandaar!

groetjes linda

ps ik ga daar ook zeker paardrijden! :wink: [/COLOR**]