[COLOR=red]
O JA HEEFT SUNWEB EEN BEETJE GOEDE VLIEGTIJDEN OF VERSCHILD DAT ERG?
XXXXXLINDA
[COLOR=red]
O JA HEEFT SUNWEB EEN BEETJE GOEDE VLIEGTIJDEN OF VERSCHILD DAT ERG?
XXXXXLINDA
Hoi Linda,
Geen idee! ![]()
De 1e keer ging ik naar Spanje met de bus en toen kwamen we 's morgens om 8.30 aan in Llorett.
We konden meteen aanschuiven aan het ontbijt wat ze speciaal voor onze bussen hadden geregeld dus dat was perfect geregeld.
Verleden jaar heb ik voor het eerst gevlogen, naar Kreta, en daar kwamen we aan rond 18.00 alleen duurde het wachten op de koffers en de transfer naar het hotel zo lang dat we pas om 21.15 aankwamen in het hotel.
Gelukkig had de manager in het hotel hier op gerekend dus ze hadden eten voor ons bewaard.
We konden meteen aanschuiven en hadden het hele restaurant voor ons alleen met privé bediening, wat wil een mens nog meer! :rolleyes:
Als het goed is kun je de vluchttijden volgen op internet via Transavia of de schiphol site.
Ik weet niet of het standaard is maar verleden jaar stond er voor de chartervluchten HV dus als je nu al per week in de gaten houdt welke vlucht het is en hoe laat hij vertrekt dan krijg je een beetje een idee van de tijden.
Verleden jaar stond hij een paar weken voor vertrek al op internet dus we wisten de tijden al voor we de tickets hadden.
Succes en veel plezier!
xxxSuzanne
Ik heb net even gekeken op schiphol.nl maar die site gaf een error dus daar werd ik niet veel wijzer van.
Ik heb via teletekst het nummer gevonden van schiphol vluchtinformatie 0900 - 72447465.
Hier was nog niks bekend over vluchten van september.
ze verwacht die pas eind augustus dus volgens haar was de kans groot dat wij eerder de tickets met de vluchttijden krijgen dan zij de tijden ontvangt.
Sunweb vliegt volgens hun eigen site met Transavia, Martinair, V bird en Dutchbird.
Op geen van deze sites was iets bekend over tijden ze verwezen allemaal door naar Schihol.
De tijden die ik doorkreeg voor aankomende weken van de verschillende maatschappijen zijn: 19.45, 17.15, en zelfs 06.00!
Niet echt een lijn in te ontdekken dus. ![]()
Een kwestie van geduld dan maar!
Misschien kan iemand die al terug is enige informatie verschaffen over hun vluchttijden?
Dus wie is al terug en kan ons iets meer vertellen?
Groetjes Suzanne
hey ,
wij vlogen met transavia en idd waren het niet echt supertijden.We vlogen op een donderdag en gingnen ook weer weg op n donderdag k weet niet of dat er wat mee te maken heeft.
De heenreis vlogen we om 19.45 en kwamen we 21.30 tunesische tijd aan. De trugreis vlogen we om 22.30 en kwamen NLse tijd 2.30 aan.
Hoop dat jullie hier wat aan hebben wij kregen de tickets n week van tevoren. Groetjes elise
trasavia vliegt meestal op vaste tijden, als je heen vliegt om 6.00 dan vliegen ze aansluitend terug met de toeristen die weer terug moeten en hun vakantie er op hebben zitten. meestal zijn dit vaste tijden.
ik geloof dat er op dinsdag momenteel 2 vliegtuigen gaan rond 6.15 en op donderdag tegen 19.45.
groetjes bianca
Ik heb vet zin in 12 augustus gaan we naar Residence Skanes Garden.
Heb er veel goede berr over gehoord dus ga met een goed gevoel weg B)
Groetjes Anoek.
p.s wie gaan er nog meer?
Hoi allemaal,
We hebben de tickets binnen. We vertrekken 12 augustus om 22.30 uur. Dat is laat, maar ok. Ik heb echt zoveel zin.
Maar wie gaan er nog meer op 12 augustus naar hotel Res. Skanes Garden. Vul dit overzicht dan aan.
Wij gaan 12 augustus twee weken naar Res. Skanes Garden:
Groeten,
:blink: ![]()
half 11 's avonds?!? JEEETJE wat laat… daar gaan je 15 dagen… whahaha
grapje!
wij hebben de tickets nog niet… jammer genoeg… maar wij hebben dezelfde reis als jullie… dus wij zullen wel dezelfde tijd vliegen!!!
hoe laat vlieg je terug als ik vragen mag?
liefs
Dorien
Hoi,
We vliegen terug om 22.30 uur en gaan heen om 19.45 uur. Sorry was een vergissing van me. Het zijn rottijden, maar ik heb zin, dus whatever!
Vul dit onderstaande overzicht even aan. Met wie ga je en hoe oud zijn jullie.
Wij gaan 12 augustus twee weken naar Res. Skanes Garden:
Groeten,
B) :blink: :o ![]()
oooooooooooooooooh!!! dat is andere koek ![]()
valt me weer mee dan!!!
waar hebben jullie gebeokt? dat jullie je tickets al hebben… wij krijgen ze volgende week pas…
xxx
Dorien
—> wij hebben ze vandaag binnen gekregenn via de post! zelfde vliegtijden!! kuz
wij gaan ook 12 augustus en met het zelfde vliegtuig
Anoek (17)
Yaron (23)
Leuk he dit! Zien we elkaar dan allemaal!
**Hallo allemaal,
Nog tien nachtjes slapen we gaan naar Tunesie. Oh, wat hebben wij een zin in vakantie,
.
Hieronder is een lijstje met mensen die allemaal 12 augustus twee weken naar Hotel Res. Skanes Garden gaan. Ga jij ook, vul het dan even aan.
Tot in Tunesie!!
Groeten,
B) :blink: :lol:
**
B) Voor iedereen die binnenkort vertrek : HEEL VEEL PLEZIER!!!
ik en mijn vriend gaan zelf 1 week van 17sept tot 24 september!
Vertellen jullie nog wat over het hotel en omgeving als jullie terug zijn?
groetjes linda
**Hallo allemaal,
Inmiddels nog maar acht nachtjes slapen we gaan naar Tunesie. Oh, wat hebben wij een zin in vakantie.
Hieronder weer een nieuwe lijst. De volgende mensen gaan allemaal 12 augustus twee weken naar Hotel Res. Skanes Garden gaan. Ga jij ook, vul het dan even aan.
Tot in Tunesie!!
Groeten,
B)
:lol: **
Originally posted by Tunesie@04-08-2004, 22:17:51
** **Hallo allemaal,
Inmiddels nog maar acht nachtjes slapen we gaan naar Tunesie. Oh, wat hebben wij een zin in vakantie.
Hieronder weer een nieuwe lijst. De volgende mensen gaan allemaal 12 augustus twee weken naar Hotel Res. Skanes Garden gaan. Ga jij ook, vul het dan even aan.
- Ria (36), Saskia (25), Nick (14) en Patrick (12)
- Gideon (22), Dorien (20)
- carmela (42), johan (42), kim (18), marjolein (19), remco (17), nicky (16)
- Anoek (17), Yaron (23)
- Mark (14), Niels (18), Sabine (20) + ouders
- Chris (24) en Esther (20)
Tot in Tunesie!!
Groeten,
B)
:lol: ** **
[COLOR=orange]He hallo allemaal!!! :lol:
klein of misschien groot vraagje hoe doen jullie het met het geld wisselen?
nemen jullie het vanaf hier mee?
het advies wordt gegeven niet op het vliegveld te pinnen bij aankomst daar die pasjes inslikt!! ![]()
dus had er iemand al ervaring mee , met geld wisselen en zo!!
hoop dat iemand nog wil reageren!!! B)
groetjes Carmela
Neem geen dinars mee naar Tunesie, je kunt ze kwijtraken als ze je controleren, het gebeurt niet vaak maar zo af en toe toch wel eens. Het is verboden ze in en uit te voeren, dus neem dat risico niet.
Dus of pinnen of op het vliegveld of in je hotel euro’s omwisselen voor dinars. en bewaar de briefjes die heb je nodig als je weer terug wilt wisselen naar euro’s.
Terug wisselen kan alleen maar op het vliegveld.
Fijne vakantie allemaal, en laat hier even weten hoe het geweest is als jullie terug zijn.
groetjes,
Marianna
kan ik gewoon contant geld(euro’s) meenemen en dan by t vliegveld of hotel wisselen?
moet je een visum kopen voor tunesie?
groetjes linda
Ja, je kunt gewoon euro’s meenemen en omwisselen op het vliegveld of in je hotel of bij een bank.
Je hoeft geen visum te kopen voor Tunesie, je krijgt in het vliegtuig een kaart die bestaat uit 2 delen, die moet je invullen en de helft scheuren ze er bij de douane af bij aankomst en het andere deel moet je goed bewaren en inleveren als je terug gaat naar huis. Er zijn geen kosten aan verbonden.
Groetjes,
Marianna
ik ga ook naar dit hotel met mjin vriendin we gaan 10 aug en blijven dan 8 dagen
. weet iemand iets af van de prijzen ter plaatse wat kost bijvoorbeeld een pakje sigaretten <_< ?? of een colatje op een terras in monastir hoor het graag groetjes michel
weet iemand dit???