weet iemand dit :blink:
Als je sigaretten koopt van het merk Mars kost dat 1.60 TND. Mars is te vergelijken met Marlboro. En wat je colaatje betreft, dat ligt er aan wwar je gaat zitten. Natuurlijk betaal je in een vier sterren hotel of terras meer, de prijs varieert van 0,75 TND tot ongveer 3 TND.
oke dankjewel marianna ben benieuwd hoe ik het ga vinden. ik heb er in ieder geval heel veel zin in :rolleyes: !!! groetjes
Hallo Vakantiegangers!! :rolleyes:
De eerste bekende zij gearriveerd in skanes garden!!
En hebben het reuze naar hun zin de, B)
De verzorging is perfect,aangekomen op het vliegveld staat er een hostes klaar van sunweb en binnen 15 min arriveer je op de plaats van bestemming!
Het eten is goed en het animatie team is geweldig(van hore zeggen)
alleen moet je niet bellen met pre pay want dat kost je je kaart
.een kennis van ons was na twee keer paar tellen bellen 2x 15 euro kwijt zonde!!! ![]()
Nou dit wou ik effe vertellen, tot donderdag allemaal
groetjes Carmela ![]()
Hallo allemaal,
Jeetje nog vier nachtjes slapen en we gaan elkaar allemaal zien in Tunesie. Oh, hebben jullie ook zoveel zin, B) .
Hieronder weer een nieuwe lijst. De volgende mensen gaan allemaal 12 augustus twee weken naar Hotel Res. Skanes Garden gaan. Ga jij ook, vul het dan even aan.
- Ria (36), Saskia (25), Nick (14) en Patrick (12)
- Gideon (22), Dorien (20)
- carmela (42), johan (42), kim (18), marjolein (19), remco (17), nicky (16)
- Anoek (17), Yaron (23)
- Mark (14), Niels (18), Sabine (20) + ouders
- Chris (24) en Esther (20)
- Ronald, Monica met twee leuke meiden (15)
- Dieuwer (28) Anouk (25) en Bente (1,5)
Tot in Tunesie,
B) :rolleyes: ![]()
Originally posted by taxi-johan@08-08-2004, 21:48:59
** Hallo Vakantiegangers!! :rolleyes:
De verzorging is perfect,aangekomen op het vliegveld staat er een hostes klaar van sunweb en binnen 15 min arriveer je op de plaats van bestemming!
.een kennis van ons was na twee keer paar tellen bellen 2x 15 euro kwijt zonde!!!
groetjes Carmela**
wauw!! leuk dat jullie er al zijn joh… ik dacht dat jullie ook donderdag gingen!!!
maar jullie hebben het dus naar jullie zin… geweldig… ![]()
nog maar een paar dagen en dan komen wij er ook aaan!!!
xx
Dorien
nou nog 4 1/2 uur en we stijgen op naar tunesie als de mogelijkheid zich voor doet laat ik weten hoe het is greetz
Ik wens jullie allemaal een fijne vakantie toe.
En mocht je willen bellen doe dat dan niet via je mobiel dat is echt erg duur. Ook vanuit je Hotel bellen is aardig prijzig. Als je wil bellen doe dat dan via de Taxiphone die je overal in Tunesie tegenkomt. Je moet daar met i danar munten bellen maar er is altijd iemand aanwezig om geld om te wisselen.
Ook gebeld worden is erg duur, diegene die jou belt betaald alleen de kosten van een gesprek binnen Nederland en de rest moet je zelf betalen. Oo je voicemail afluisteren kost meestal veel, smsjes versturen is een betere oplossing.
Nogmaals veel plezier allemaal
Marianna
hoi marianna,
bedankt voor je advies, denk dat ik mijn mobiel dan maar thuis laat. kan natuurlijk in geval van nood altijd uit het hotel bellen. en internetten kan ook nog heb ik begrepen. dus we moeten ons maar zien te redden.
en voor iedereen die nu in tunesie zit een hele fijne vakantie! en laat even weten hoe het was want wij gaan nog en we zijn heel erg benieuwd.
groetjes bianca :lol:
Hallo allemaal!!
Ook wij gaan donderdag 12 augustus richting Hotel Residence Skanes Garden!! Jaja, bijna… we hebben er erg veel zin in!
Raymond (20) en Ilse (20)
Dus het lijstje kan weer aangevuld worden!!
Groetjes!!
Hallo allemaal,
Wat gaat het nu ineens snel. Nog twee nachtjes slapen en we gaan naar Tunesie. Was het maar zover! Het is hier in Nederland nu echt Nederlands weer met lekker veel regen. En wij gaan lekker naar de zon. B)
Hieronder weer een nieuwe lijst. De volgende mensen gaan allemaal 12 augustus twee weken naar Hotel Res. Skanes Garden gaan. Ga jij ook, vul het dan even aan.
- Ria (36), Saskia (25), Nick (14) en Patrick (12)
- Gideon (22), Dorien (20)
- carmela (42), johan (42), kim (18), marjolein (19), remco (17), nicky (16)
- Anoek (17), Yaron (23)
- Mark (14), Niels (18), Sabine (20) + ouders
- Chris (24) en Esther (20)
- Ronald, Monica met twee leuke meiden (15)
- Dieuwer (28) Anouk (25) en Bente (1,5)
- Raymond (20) en Ilse (20)
Tot donderdag!!
Groeten,
:rolleyes: :blink:
B)
Originally posted by Doortjuhhh+09-08-2004, 11:44:39–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (Doortjuhhh @ 09-08-2004, 11:44:39)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’> <!–QuoteBegin–taxi-johan@08-08-2004, 21:48:59
** Hallo Vakantiegangers!! :rolleyes:
.een kennis van ons was na twee keer paar tellen bellen 2x 15 euro kwijt zonde!!!
groetjes Carmela**
wauw!! leuk dat jullie er al zijn joh… ik dacht dat jullie ook donderdag gingen!!!
maar jullie hebben het dus naar jullie zin… geweldig… ![]()
nog maar een paar dagen en dan komen wij er ook aaan!!!
xx
Dorien **
[/quote]
hi dorien, ![]()
Nee het zijn kennissen van ons die er nu zijn!
en die vinden het er tegek
dus een hele opluchting ![]()
wij vliegen ook donderdag.
Dus zien jullie wel in het vliegtuig.
groetjes carmela
Hey mensen…
Ik ben vorige week terug gekomen vanuit Tunesië en heb een lekkere vakantie gehad… Maar voor mij noooooooit meer! Ik vind het leuk dat trouwens zoveel mensen enthousiast zijn over deze accomodatie, maar ik dus niet. Het ergste vond ik het eten, wat een bagger met al die vliegen. Heel irritant. Ik heb gegeten met een servetje over mn bord! Verders vond ik het personeel absoluut niet behulpzaam, het enige wat ze je vragen is ‘speak english?’ (en dat terwijl ik al een heel verhaal in het engels aan het vertellen ben). Maar ik wil geen vakantie bederven, dus ik heb ook nog positieve punten te vertellen.
Het strand en het zwembad zijn lekker om te vertoeven, ook de animatie doet de hele dag zn best om iedereen tevreden te houden. Een leuke excursie om te doen is de Berbertocht (65 dinar p.p.), we zijn met een Landcruiser lekker wezen cruisen om de verschillende kanten van Tunesië te zien, erg leuk. Het paardrijden op het strand was ook lekker relaxed, alleen jammer dat mn paard er geen zin in had. Dus een vriendin van mij galopeerde al heen en weer terwijl dat paard van mij nog bezig was met opstarten. De kartbaan in de buurt van het hotel was ook erg leuk, een ritje van ongeveer 10 minuten kost 7 dinar.
Ik heb dus een leuke vakantie gehad, alleen snap ik niet hoe Sunweb dit kan aanprijzen als een 4 sterren hotel. Ik had er dus al te veel van verwacht. 3 sterren is meer dan zat.
Veel plezier voor degenen die nog gaan!
B)
Gaan er nog mensen rond de data van 17 septembe naar dit hotel?
ik ga samen met mijn vriend 8 dagen.
mensen die morgen vertrekken heel veel plezier en let us all know how the hotel is!!!
groetje slinda
Hoi allemaal,
Leuk om al die reacties te lezen hier. Wij gaan pas 28 september voor 8 dagen, dus dan ben jij alweer terug Linnie. Ik hoop dat de hele groep van 12 augustus ook hun ervaringen willen delen met ons. Jammer van dat eten Denies, maar volgens mij is dat gedoe met die vliegen in die warme landen met een buffet ook erg moeilijk te voorkomen. Is de kamer je wel bevallen (en dan met name de hygiëne)? En is er op het strand ook een tent waar je je drinken kan halen? Voor iedereen die nog gaat…heel veel plezier…en laat nog wat van je horen.
groetjes…Els
:rolleyes: eindelijk een eerste negatieve reactie over dit hotel. jammer dat je het er niet helemaal naar je zin hebt gehad. maar goed voor het geld dat je ervoor betaald vind ik moet je niet zulke hoge verwachtingen hebben. en dat je er met de taal niet helemaal uitkomt, je kan toch niet verwachten dat ze nederlands kunnen.
jammer voor jou denies, maar volgende vakantie beter!
groetjes bianca
het is zeker wel irritant al die vliegen daar vooral met het eten. Maar inderdaad in dit soort landen kan je t verwachten. De kamers waren goed verzorgd elke dag werd t schoongemaakt en je kreeg elke dag schone handdoeken etc. Echt nu k deze berichten terug lees wil ik echt weer terug !!! Maar jah eens moet t over zijn …
Heel veel plezier voor de mensen die nu gaan!
groetjes elise
hallo,
Wij zijn vannacht dus teruggekomen uit Hotel skanes garden.
Hier even een kort verslag:
Om het een beetje positief te houden voor de mensen die nog gaan:
De positieve kant:
Tunesie is echt een heel leuk land. Mensen zijn uiterst vriendelijk en als je respect toont doen ze werkelijk alles voor je. De mensen die in het hotel werken dus ook. Ze verdienen echt heel weinig (ongeveer 250 dinar per maand, waarvan ze 100 dinar voor hun appartement inleveren en meestal ook 100 naar hun familie sturen) maar werken er keihard de hele dag voor. Dus denk aan hun en geef ze regelmatig een fooi. Ze doen echt alles voor je! En nog even over het praten: Ze verstaan je heus wel, gewoon een beetje engels, frans en Nederlands met wat gebarentaal erbij en je komt een heel eind.
Ook het animatieteam doet inderdaad hele leuke dingen daar.
Het zwembad en het strand zijn ook erg fijn (let wel op de kwallen). De huisjes zijn echt heel schattig met een koepeltje.
Er wordt iedere dag "schoongemaakt "(op zijn tunesisch :lol: ) en de lakens op het bed worden prachtig opgemaakt in een waaier. echt heel leuk. Op de kamer is airco en met een beetje geluk doet ie het. Wij hadden geluk. Schone handdoeken inderdaad iedere dag.
Wij hebben een hele leuke vakantie gehad door de mensen die daar werken en omdat we een fantastische groep hebben leren kennen waarmee we echt veel lol hadden!
Dus nu het negatieve:
Het eten… Ik en mijn vriend lusten heel veel, dus in eerste instantie klaagten wij niet. Het had weinig met tunesie te maken op een paar dingen na.Op een gegeven moment werd het steeds slechter. Er waren al heel vel zieke mensen (met diarree en zo) En we hoorden al dat er die week daarvoor 55 mensen een dokter nodig hadden. Toen werd mijn vriend ziek (is echt nooit ziek en is ook naar egypte en alles geweest) Toen werd ik ziek en dat ben ik nog! Iedereen die we spraken was al ziek geweest of was dat nog! Er zijn blijkbaar klachten geweest want een aantal mensen heeft conroleurs aan het werk gezien.
Skanes garden is geen 4 strerren hotel Sunweb! De manager zelf heeft ons vertel dat het 3 sterren is. En hoeveel we hebben betaald dat maakt me niets uit. Het blijft genoeg geld! Er zijn meer dingen die beloofd worden en niet waargemaakt zijn. Dat all-inclusief moet je met een grote korrel zout nemen. Het stelt niets voor. Je bent hoe dan ook geld kwijt. Het is er niet duur, maar dan nog.
Ze hebben op zich leuke excursies,maar kijk daar ook voor uit. De 2-daagse reis moet heel tof zijn en de andere verdere reizen ook. Maar ga bijvoorbeeld niet mee met het piratenschip. Veel negatieve verhalen gehoord. Je wordt met veel te veel mensen op zo’n schip gedouwd, het eten is bagger en de bus rijdt weg voordat iedereen terug is (er waren mensen volgens hun horloge op tijd terug, dus het scheelde misschien 3 minuten!)
Ik heb nog een lijst hoor, maar ik zie dat het een erg groot verhaal wordt zo.
Nog een laatste iets waar niemand iets aan kan doen (het hotel en sunweb niet):
De russen.
Vooral in deze tijd zijn er erg veel Russen.
Ik heb echt nooit een mening over die mensen gehad. Nu dus wel!
Het is een zeer egoistich, irritant,zelfingenomen k*tvolk.
Ze hebben geen respect voor anderen en zeker ook niet voor het personeel. Ze dringen voor bij het buffet, scheppen borden vol, nemen een hap en schuiven het opzij. Ze behandelen het personeel als honden, maken een enorme troep en zoeken overal ruzie en beginnen al s’morgens vroeg aan de drank, waarna ze zo mogelijk nog irritanter worden. Al wil je je er niets van aantrekken. Je kan niets anders. Mensen uit alle landen hadden het erover.
Maar ok, daar kan niemand iets aan doen. Je kan alleen voor het personeel opkomen, want ze zien het als een spelletje om die mensen aan het huilen te krijgen. Echt waar!
Nog een positief ding:
Er loopt een schattig jongetje rond met een schaaltje met daarop chi-chi(als je het zo schrijft) of met een soort nootjes. Hij loopt de hele dag te werken en maakt er een show van. Je kunt niet om hem heen. Hij heeft een wit hoedje op en een schattige snoet. Het liefst wil je hem meteen adopteren, echt waar! Koop wat bij hem of geef hem een fooitje: Hij heeft het verdiend. En geef hem een dikke knuffel van ons.
En jongens, bedankt voor de toch erg goeie lachvakantie… jullie weten wie jullie zijn.
Mensen die nog gaan:
Toch veel plezier. Maak er zelf wat van. Er lopen altijd leuke mensen rond en contact heb je zo! Het weer is warm en goed. (Doe niet teveel kleding aan
.
En neem goeie medicijnen mee. Misschien helpt het.
Groetjes Ilona en Leslie
Originally posted by ilona10@13-08-2004, 16:32:27
** hallo,
Wij zijn vannacht dus teruggekomen uit Hotel skanes garden.
Hier even een kort verslag:
Om het een beetje positief te houden voor de mensen die nog gaan:
De positieve kant:
Tunesie is echt een heel leuk land. Mensen zijn uiterst vriendelijk en als je respect toont doen ze werkelijk alles voor je. De mensen die in het hotel werken dus ook. Ze verdienen echt heel weinig (ongeveer 250 dinar per maand, waarvan ze 100 dinar voor hun appartement inleveren en meestal ook 100 naar hun familie sturen) maar werken er keihard de hele dag voor. Dus denk aan hun en geef ze regelmatig een fooi. Ze doen echt alles voor je! En nog even over het praten: Ze verstaan je heus wel, gewoon een beetje engels, frans en Nederlands met wat gebarentaal erbij en je komt een heel eind.
Ook het animatieteam doet inderdaad hele leuke dingen daar.
Het zwembad en het strand zijn ook erg fijn (let wel op de kwallen). De huisjes zijn echt heel schattig met een koepeltje.
Er wordt iedere dag "schoongemaakt "(op zijn tunesisch :lol: ) en de lakens op het bed worden prachtig opgemaakt in een waaier. echt heel leuk. Op de kamer is airco en met een beetje geluk doet ie het. Wij hadden geluk. Schone handdoeken inderdaad iedere dag.
Wij hebben een hele leuke vakantie gehad door de mensen die daar werken en omdat we een fantastische groep hebben leren kennen waarmee we echt veel lol hadden!
Dus nu het negatieve:
Het eten… Ik en mijn vriend lusten heel veel, dus in eerste instantie klaagten wij niet. Het had weinig met tunesie te maken op een paar dingen na.Op een gegeven moment werd het steeds slechter. Er waren al heel vel zieke mensen (met diarree en zo) En we hoorden al dat er die week daarvoor 55 mensen een dokter nodig hadden. Toen werd mijn vriend ziek (is echt nooit ziek en is ook naar egypte en alles geweest) Toen werd ik ziek en dat ben ik nog! Iedereen die we spraken was al ziek geweest of was dat nog! Er zijn blijkbaar klachten geweest want een aantal mensen heeft conroleurs aan het werk gezien.
Skanes garden is geen 4 strerren hotel Sunweb! De manager zelf heeft ons vertel dat het 3 sterren is. En hoeveel we hebben betaald dat maakt me niets uit. Het blijft genoeg geld! Er zijn meer dingen die beloofd worden en niet waargemaakt zijn. Dat all-inclusief moet je met een grote korrel zout nemen. Het stelt niets voor. Je bent hoe dan ook geld kwijt. Het is er niet duur, maar dan nog.
Ze hebben op zich leuke excursies,maar kijk daar ook voor uit. De 2-daagse reis moet heel tof zijn en de andere verdere reizen ook. Maar ga bijvoorbeeld niet mee met het piratenschip. Veel negatieve verhalen gehoord. Je wordt met veel te veel mensen op zo’n schip gedouwd, het eten is bagger en de bus rijdt weg voordat iedereen terug is (er waren mensen volgens hun horloge op tijd terug, dus het scheelde misschien 3 minuten!)
Ik heb nog een lijst hoor, maar ik zie dat het een erg groot verhaal wordt zo.
Nog een laatste iets waar niemand iets aan kan doen (het hotel en sunweb niet):
De russen.
Vooral in deze tijd zijn er erg veel Russen.
Ik heb echt nooit een mening over die mensen gehad. Nu dus wel!
Het is een zeer egoistich, irritant,zelfingenomen k*tvolk.
Ze hebben geen respect voor anderen en zeker ook niet voor het personeel. Ze dringen voor bij het buffet, scheppen borden vol, nemen een hap en schuiven het opzij. Ze behandelen het personeel als honden, maken een enorme troep en zoeken overal ruzie en beginnen al s’morgens vroeg aan de drank, waarna ze zo mogelijk nog irritanter worden. Al wil je je er niets van aantrekken. Je kan niets anders. Mensen uit alle landen hadden het erover.
Maar ok, daar kan niemand iets aan doen. Je kan alleen voor het personeel opkomen, want ze zien het als een spelletje om die mensen aan het huilen te krijgen. Echt waar!
Nog een positief ding:
Er loopt een schattig jongetje rond met een schaaltje met daarop chi-chi(als je het zo schrijft) of met een soort nootjes. Hij loopt de hele dag te werken en maakt er een show van. Je kunt niet om hem heen. Hij heeft een wit hoedje op en een schattige snoet. Het liefst wil je hem meteen adopteren, echt waar! Koop wat bij hem of geef hem een fooitje: Hij heeft het verdiend. En geef hem een dikke knuffel van ons.
En jongens, bedankt voor de toch erg goeie lachvakantie… jullie weten wie jullie zijn.
Mensen die nog gaan:
Toch veel plezier. Maak er zelf wat van. Er lopen altijd leuke mensen rond en contact heb je zo! Het weer is warm en goed. (Doe niet teveel kleding aan.
En neem goeie medicijnen mee. Misschien helpt het.
Groetjes Ilona en Leslie **
We zijn het roerend met Ilona en Leslie eens over wat zij in hun verslag schrijven!! Wij vlogen met het zelfde vliegtuig vanuit Tunesie. En ja, het is een leuk land maar dit “hotel” is erg slecht.
Dit hotel licht tussen twee steden in, Sousse en Monastir. Je bent altijd op de taxi of bus aangewezen. Op de avond het hotel te verlaten naar de steden wordt afgeraden.
Zie het hotel niet als hotel zodanig maar als een soort bungalow-park. De kamers zijn ruim en leuk. Worden in 5 minuten"schoon" gemaakt. Dat wil zeggen: dekens recht leggen, schone handdoeken, bezem door de douche en kamer gevolgd door een dweil met chloor. Het bad en wc worden vluchtig schoon gemaakt met een wc borstel die ook in een chloor water is gedoopt. Let wel: bad en wc worden schoongemaakt met zelfde borstel. Deze borstel en het chloor watertje wordt ook in de andere badkamers gebruikt… Plus punt is de airco (bij ons deed ie het dus). Deze kan het zeker zeer koel maken!!
Het is all-inclusive, dat houdt daar in: alles gaat in kleine plastic bekers. De frisdrank gaat vanuit de automaat in een fles waaruit het in de plastic bekers geschoken wordt. Resultaat: lauw en prikloos frisdrank. Het bier gaat dus ook in de plastic bekers en dat doet het bier geen goed. Helaas hebben wij (vooral ik) niet veel bier gehad want inderdaad ook wij werden ziek. De bekers worden ook vele malen hergebruikt…
Het bestellen van een drankje gaat meestal als volgt: In de bar staat meestal een lange rij te wachten. Aangezien ze daar geen airco hebben sta je daar snel in het zweet. Als je mag bestellen, als er teminste nog geen rus is voorgedrongen, gaat de comminucatie enigzins moeizaam. Het is mij ook al een paar keer overkomen dat als ik een paar drankjes bestelde, dat hij de helft klaar had staan en dan maar wegliep. Maar er zitten ook goede bij!! Als je bekend bent, door o.a. fooi hoef je ze maar aan te kijken en ze weten wat je wilt hebben en staat dan snel klaar. Deze barmannen staan de hele dag in heet hok te zweten als zaten ze in de sauna. Toch petje af voor hun!
Het eten is eentonig en in het restaurant stikt het van de vliegen. Ook hier hebben ze geen airco wat die ook tot een ruime sauna maakt. En ook hier weer die russen… Wat die niet allemaal op hun bord scheppen, ongelofelijk! Enorme borden vol met eten waar de helft van wordt weggegooid.
Het zwembad en strand is leuk en niets op aan te merken. Wel zijn er te weinig ligstoelen voor de 1500 gasten (1400 is het maximale, maar daar straks meer over). Zoals gewoonlijk worden in de vroegte de stoelen bekleed met het bekende handdoekje waarna de mensen de hele dag wegblijven. Wees dus een beetje ''a la rus" en gooi die handdoek maar weg.Wij hebben er geen probleem mee gekregen.
Overdag wordt je wel vermaakt rond het bad met LUIDE muziek, die alle dagen hetzelfde bandje cq cd afspeelt. Het personeel van het animatie team doen zeker hun best om je te vermaken. Behalve rondom het zwembad en het strand is er van alles, zoals in de brochure stond. DIT STELT DUS HELEMAAL NIETS, NADA, NOPPES VOOR!!!
s Avonds wordt er wel wat georganiseerd maar stelt ookniet veel voor. De disco laat ook te wensen over.
Dit park was, toen wij daar zaten en de komende week, overvol!!
Je kon zelfs meegaan met een drie daagse rondreis naar het zuiden!! GRATIS!! Je was wel je kamer kwijt zodat er andere mensen hiervan gebruik konden maken. Je kreeg laterwel een kamer terug natuurlijk.
Maar dat dat ook niet helemaal volgens plan zo ondervonden wij…
De laatste dag van vertrek moest je 12 uur je barak (zo noemde wij de kamers) uit maar tegen betaling van 20dinar mocht je blijven tot 17 uur. Makelijke handel!! Als je die mazzel teminste had om je kamer te behouden, soms was die alweer besproken voor die zelfde middag. Kamer behouden is zeker aan te raden in de hitte, nog ff een douche voor je 3 uur op de bus moet wachten. Dus wat doet een beetje uitgekookte nederlander? Kamer behouden, om 5 uur s middags de sleutel in leveren en teruggaan naar de kamer, waar je liefde de deur open doet, en dan maar wachten op de schoonmaak ploeg want die was onze barak voorbij gegaan omdat we het huisje aanhielden. TIP: door vooraf een fooi te hebben gegeven aan de schoonmaakster konden we in de laaste middag van het verblijf schone handdoeken krijgen.
Bij ons liep dat ff anders: Onze kamer was niet schoongemaakt, dus wachten we eigenlijk op de schoonmaakster om het huisje schoon te maken, maar tot onze verbazing stonder er twee italianen voor onze deur die de sleutel gekregen hadden voor dit huisje. Hun waren dus op de gratis drie daagse rondreis geweest. Deze vermoeide reizigers troffen ons dus aan in (nu) hun huisje. Nog niet schoon gemaakt, dus bezande vloer, geen schone handdoeken, gebruikt beddegoed ed. Deze mensen waren BEHOORLIJK pissig dus…
Wij hebben met vele mensen gepraat van verschillende nationaliteiten, verreweg de meeste mensen waren dik ontevreden.
Bij het weg rijden van Skanes Garden ging er een luid: "FUCK YOU SKANES!! NOOIT WEER !!"op. Wat eigelijk al genoeg zegt.
Tunesie is zeker leuk maar zoek alsjeblieft ergens anders een onderkomen!!
PS: om af te vallen is dit wel een goed plek, in 8 dagen ben ik 5 kilo kwijt geraakt!!! Heb nu wel teer anusje…
hahahaha,
inderdaad, om te lijnen moet je daar naar toe.
Hoewel ik straks weer met een groep vrienden vertrek naar Zeeland en nog ziek ben.
Ik herkende werkelijk ALLES in jouw verhaal.
Ook met dat wegrijden. Ik heb de mensen nog nooit zo blij gezien.
Zat je toevalig ook in de bus die als eerste wegreed?
Was nog best gezeliig met dat zingen en zo .
Wij gaan in ieder geval wel met Sunweb praten. Ik hoef geen geld terug of zo,
maar ik wil ze absoluut laten weten dat we dit een grote schande vinden!
Dat van dat borsteltje waarmee ze schoonmaakten wist ik gelukkig niet toen ik daar was. Hoe verspreid ik bacterieen???
Maar ja, we zijn bruin, dun en weer terug.
Groetjes Ilona