Wij zijn Nederlanders en wij gaan van 19 juni t/m 3 juli naar dit hotel.
In de OAD en de Neckermann gids kon ik zien dat je vanaf 29 april in dit hotel kunt boeken. Dus Lies, maak je niet druk want het personeel is als jij er naar toe gaat al 3 weken ingewerkt
hallo mijn naam is carla wij gaan 7 september naar aegen dream. Ik hoop net als zovele dat er spoedig wat info over het hotel vrij komt . Wacht nu maar de site van hotel af. :lol: groetjes.
Wij gaan 13 september naar aegean dream.
We zijn nieuwsgierig naar alle info over
dit nieuwe hotel.
Vooral of de kamers over een bad beschikken.
De reisorganisatie spreken elkander tegen
Turgutreis is leuk
We zijn in 2002 1 dag naar deze badplaats geweest en deed heel gezellig aan,
Ruud
Ik woon bijna in Turgutreis en ik vind het een heel mooi plaatsje, ik ga er heel erg vaak heen! Ik ga 28 april weer. Het Aegean Dream Hotel is een heel nieuw maar prachtig hotel! Ik heb het zien bouwen (ik woon er vlakbij) het gaat 1 mei open ik ga dan ook zeker kijken! Ik ga er deze zomer minimaal 6 weken heen en ik ga dan Boottickets verkopen voor Thomasboot, dus als er nog mensen interesse hebben in een hele leuke gezellige boottrip overdag of een moonlighttrip vraag dan naar Stacey of Tom!!!
misschien heb je er met ons een klant bij. Kan je wat meer info geven over die boottrips? Zijn dit privé-trips of openlijke trips? Wat is de kostprijs? Heb je een special price voor mij?
De boottrip is overdag, rond 10:00 uur wordt je bij de boot verwacht en de trip duurt tot ongeveer 18:00 uur.
Je gaat langs de mooiste plekjes van de westkust, bijvoorbeeld Gümüsluk, Rabbitisland (jaja met echte konijnen) en andere eilandjes!
Je kan bij de meeste plekjes waar de boot aanlegt zwemmen in het mooie, blauwe, heldere zeewater.
Afhankelijk van de wind (sterkte) kan er ook naar het zuiden koers gezet worden. Dan ga je o.a. naar Black Island, Meteorbeach.
Het is een open-trip.
De kosten bedragen €15,- per persoon inclusief lunch.
Als je interesse hebt kun je mij dan aangeven in welk hotel/appartement je verblijft en wij leggen contact met je.
B) B) B) :rolleyes: Hoi allemaal
Mooie site van Aegen dream! We krijgen er nu helemaal zin in om te gaan.Maar wij moeten nog even geduld hebben.(tot september)
@ allen : Wie vertrekt van ons het allereerste naar dit hotel en is bereid een verslagje te schrijven? Wij gaan van 3 tot 17 juni en ik zal dan ook van IN het hotel een verslagje komen schrijven (moet beroepshalve dagelijks een half uurtje online dus hopelijk geraakt het internetroom tijdig af).
@ Tucky : 10 tot 18u is voor ons VEEL te lang. We hebben een kleintje van 2 jaar bij en mijn vrouw is zwanger van een tweede. Voor ons dus maximaal een dagtrip (8u30 tot 12u of 13u of zo). Hebben jullie ook zoiets ? De kleine gaat namiddag tegen 14u00 zeker slapen op onze kamer.
We gaan met de boot ook naar het plaatsje Gümüsluk waar je Rabbit-island hebt, dat is hartstikke leuk voor de kleine van 2!
De kleine en natuurlijk ook uw zwangere vrouw en u kunnen ook binnen zitten waar jullie dus uit de zon zitten, én de kleine kan daar ook heerlijk slapen!
Jullie kunnen ook, daar waar de boot even stopt, gaan zwemmen, wat een goede verkoeling zal zijn voor uw zwangere vrouw en kind en u-zelf natuurlijk ook! Er zit ook een trapje aan de boot waar uw vrouw en kind makkelijk de boot weer op kunnen komen.
Als het echt te lang duurt kunt u altijd bij Gümüsluk van de boot af gaan en het Dolmus-busje terug naar Turgutreis nemen. Dit is omstreeks 14:00 uur/14:30 uur.
Ik ben evenals Wim benieuwd naar de indrukken die de eerste gasten zullen maken. Wij gaan op 1 juni, dus ben benieuwd of alles dan af is.
Wij zijn wel eens eerder in een nieuw hotel geweest, maar tijdens ons verblijf was nog niet alles gereed.
Ik blijf in ieder geval deze site volgen na 1 mei. En wens iedereen die ons voor gaat een heel fijne tijd toe.
Dus mei-gangers laat eens wat van je horen!
Bedankt.