Aegean Dream Resort Hotel, Turgutreis

Originally posted by Tjucky@14-04-2004, 18:40:10
** Ik ga er deze zomer minimaal 6 weken heen en ik ga dan Boottickets verkopen voor Thomasboot
**

heeey allemaal,

wij zijn vorig jaar naar Turgutreis geweest in club Kadikale, en dat was ook echt super!! We hebben vorig jaar ook een boottocht gemaakt met Thomasboot, en ik moet zeggen dat het echt een top boot is!! genoeg ruimte, echt waar!! en het is echt heerlijk om een dagje op zo’n boot te zitten. Ik heb me daar echt geen minuut verveeld!! Er is alleen één ding, je moet wel rekening houden met het drinken wat je aan boord neemt, want daar krijg je later de rekening van!! het is dus niet All In!!! Maar het was echt een super tocht!!!

Wij gaan dit jaar weer naar Turgutreis, naar Aegean Dream Resort!! En we zijn ook weer van plan om een boottocht met Thomasboot te maken B)

Ik ga van 11 mei tot en met 18 mei. Ben denk ik een van de eerste die gaat. Zal na terugkomst verslag op deze site zetten. En degene die dan geinteresserd zijn in foto’s van het hotel, kunnen mij dan even mailen. :rolleyes:

Hoi Moos,

Wij wachten met spanning op jouw verslag en foto’s.
Wij gaan op 1 juni. Hopelijk kun je dan voor die tijd al wat publiceren.

thanks,
schol :smiley:

Weet iemand van hoelaat tot hoelaat het all inclusive is??

Alvast bedankt.

Zoals ik het op de site van aegeandream kan zien is all inclusieve van 07.00 tot 01.00 uur. Op sommige sites staat dat de disco tot 02.00 uur duurt.

groetjes, schol :wink:

Haha jaa het eten kan je tot 1 uur in de nacht, en het drinken
is van 9 uur s´ochtend tot 2 uur s´nachts :lol:

Zelfs import drank is inbegrepen!!! :stuck_out_tongue:

:rolleyes: [FONT=Courier][SIZE=7][COLOR=purple]
Wij vertekken naar het nieuwe hotel op 13 mei en zijn vol mooie verwachtingen. Als we terug zijn op het einde van de maand brengen we verslag uit.
Groeten

Zijn er al mensen die teruggekeerd zijn uit dit hotel??
Hoe waren de ervaringen?

Alvast bedankt… :smiley:

Originally posted by Crazy9@09-05-2004, 18:39:20
** Zijn er al mensen die teruggekeerd zijn uit dit hotel??
Hoe waren de ervaringen?

Alvast bedankt… :smiley: **

hoi allemaal
Eerste reactie over aegen dream is geplaatst.
Op vakantiereiswijzer

groetjes carla1 B)

Is er iemand die al foto’s van dit hotel genomen heeft en die naar me toe zou willen sturen?

Hartelijk dank

ik ben echt benieuwd naar de eerste reacties over dit hotel. ziet er mooi uit en is niet echt duur… toch wacht ik nog even af met boeken. hopelijk kunnen mooie foto’s en gunstige commentaren me toch overtuigen.

helaas kan ik de eerste ‘review’ van dit hotel niet vinden op vakantiewijzer.nl. kan iemand me vertellen waar die precies staat?

groetjes aan alle turkijeliefhebbers,
ellen B)

ondertussen heb ik de eerste reactie gevonden op vakantiereiswijzer.nl en niet vakantiewijzer.nl. ikzelf ben er in ieder geval niet veel wijzer van geworden :wink: voor een vijfsterrenhotel had ik meer ah’s en oh’s verwacht maar al bij al lijkt het wel oké (niet genoeg afwisseling in het eten en onpractische badkamer?). nu nog wachten op die eerste foto’s. plz let them be great :blink:

Hallo allemaal, nou hýer zýjn dan de eerste ýndrukken vanuýt Aegean Dream. Hotel ýs erg mooý, lýgt wel ver van de bewoonde wereld af. Eten ýs ook goed, alles ýs ýn buffetvorm. Je kan als je wýlt je echt vol proppen met drank en eten. Voor de geýnteresseerden, er ýs geen bad ýn de badkamer, badkamer ýs erg kleýn. Bedden zýjn goed en we hebben zelfs RTL4 en SBS op de tv. Tot de volgende keer, ýk ga verder met vakantýe výeren. B)

Hoi vakantieganger Moos, B)

Fijn dat je je ervaring wilt vertellen. Jij bent één van de eersten.
Ik hoop er 1 juni ook te zitten. Maar tot dan heb ik ook nog een paar vragen. Misschien wil jij deze beantwoorden
Hier komen ze:

Hoe is het strand en de zeebodem? Wij zijn nl. strandgangers.
Is het druk op het strand?
Ik heb gehoord dat er veel wind staat. Klopt dit?
Is de fitnessruimte al klaar, en hoe ziet het eruit?

Mocht je het te druk hebben met vakantievieren dan hoop ik in ieder geval een reactie van je te horen als je weer in Nederland bent. En dan het liefst met een paar foto’s.
Veel plezier en laat je maar lekker verwennen.
Groeten, schol B)

Het doet goed om toch al enkele positieve geluiden te horen uit Turgutreis. Wij vertrekken op 27 mei. :rolleyes:

Hoi Allemaal!!!

Ik ben net terug van mijn 10daagse vakantie in Turgutreis en ik ben ook even bij het Aegean Dream Resort wezen kijken! Het is er werkelijk waar Prachtig!!! Het strand is breed en er staan een hele hoop mooie luxe strandbedden, prachtig gewoon! Er liggen ook twee grote pieren in het water met grote kussens erop, een soort chill out plaats! Volgens mij hadden ze er ook watersporten zoals de Banana! Ik vond het er prachtig en ik wens iedereen een hele fijne vakantie!

Groetjes Stacey

Hoi allemaal… nou ben er geweest…
Geweldig mooi en luxe hotel…
Alles gratis… eten drinken… bedden… watersport.
heb fotos genomen

http://members.ams.chello.nl/agink/aegeand…dreamhotel1.jpg
http://members.ams.chello.nl/agink/aegeand…dreamhotel2.jpg

voor de echt geinteresseerden: mail: gink01@iie.nl

Heb het in ieder geval geweldig naar mijn zin gehad (mijn vriendin ook ;P)
echt een aanrader…

hoi allemaal,

prettig om eerste reacties te lezen van uw reis in Aegean Dream,

foto’s waren veelbelovend voor onze reis, wij vertrekken op 10 juni,

graag nog enkele foto’s bijvoegen als het kan??

dank, en groeten uit vlaanderen.

Hoi allemaal,
wat een prachtige foto’s!
Ik heb wel nog een paar vraagjes:
zijn de specialiteitenrestaurants ook gratis? en de drank in de minibar?heb je nog voldoende rust aan het zwembad of is de animatie te rumoerig?
Ik hoop dat iedereen die terug komt zijn bevindingen op deze site blijft weergeven, het is ontzettend leuk om zo een beeld te vormen van het hotel!

Hallo,

Specýalýteýtenrestaurants zýjn ook gratýs en de mýnýbar ook. Hýer zýt geen sterke drank ýn, alleen water en frýsdranken.
Alle sterke dranken zýjn gratýs, van cocktaýls tot wýskey.

Fýtnessruýmte ýs klaar, nýet zo heel groot, maar zýet er netjes uýt.

Ontbýjt ýs echt super, mýddageten lýjkt wat op avondeten, maar je kan ook býj het zwembad broodjes en hamburgers krýjgen.
Avondeten ýs ook goed, maar ze zouden wat meer vlees op het menu kunnen zetten, maar ýk moet erbýj zeggen dat ýk echt een super vleeseter ben.
Er ýs wel vlees, maar dýt zýt ýn gerechten verwerkt.
Specýalýteýtenrestaurants moet ýk nog gaan uýtproberen, hýerover volgende keer meer.
Maar wýl je echt een keer lekker vlees gaan eten, loop je even naar Turgutreýs, hýer zýjn volop restaurants, waar je voor nýet te veel geld, heerlýjk kan eten.

Kan zýjn dat mýjn getyp er ýets raar uýt zýet, maar toetsenbord ýs turks denk ýk.
Internetten ýs hýer trouwens ook gratis.

Tot de volgende keer B)